Comunicate de presa din domeniul Finante / Contabilitate

  • A FI SAU A NU FI ... RECRUTOR!!!

    ANTAL ROMANIA - cu premiile castigate, Dec.2012

    BUCURESTI - 12 februarie 2013

    Recent am citit un articol scris de către un autor englez Greg Savage, care este convins că este extraordinar să fii recrutor. Auzind și eu adeseori, în ultimii zece ani pe care i-am petrecut în miezul afacerilor, cum unii decidenți exclamă indignați: ”Doamne, urăsc recrutorii!!!” , am decis că merită analizat și mediatizat acest subiect confuz. Și eu iubesc să fiu recrutor.    comunicatul de presa

  • Indaco Systems, partener media în cadrul Conferinţei Directorilor Financiari

    BUCURESTI - 11 februarie 2013

    Comunicat de presa al Indaco Systems

    Indaco Systems va fi partener media în cadrul Chief Financial Officers Forum 2013, unul dintre cele mai importante evenimente de profil din România. Evenimentul va avea loc joi, 21 februarie 2013, la Hotel Intercontinental, Bucureşti, între orele 10:00 – 15:00.    comunicatul de presa

    Alte informatii despre: conferinta, eveniment, legislatie, fiscalitate, mediu de afaceri, investitori, indaco, medien holding, directori financiari

  • S-a lansat ASOCIATIA NATIONALA A BROKERILOR DE AFACERI DIN ROMANIA (ANBAR)

    Lansare Anbar

    BUCURESTI - 11 februarie 2013

    Comunicat de presa al Bursa Romana de Afaceri

    Asociatia Nationala a Brokerilor de Afaceri din Romania (ANBAR) este prima organizatie care reuneste profesionistii implicati in domeniul intermedierilor de afaceri din Romania.
    Fondatorul asociatiei este Bursa Romana de Afaceri SA (rbeX), care la randul sau este Membru Asociat in Asociatia Internationala a Brokerilor de Afaceri (IBBA) cu sediul in Atlanta, Georgia, SUA – organizatie ce reuneste peste 1500 de brokeri de afaceri din intreaga lume.
    Asociatia Nationala a Brokerilor de Afaceri din Romania (ANBAR) isi propune ca prin parteneriatele internationale cu companii si cu organizatii similare de brokeri de afaceri din strainatate si, bazat pe pregatirea si profesionalismul membrilor ANBAR, sa creasca volumul de afaceri al membrilor sai si al clientilor acestora printr-o mai buna conectare la mediul de afaceri international.
    Cine poate deveni membru ANBAR?
    Profesionistii care activeaza in:
    → consultanta de m&a (achizitii si fuziuni), private equity

    → fonduri de investitii si activitati conexe

    → avocatura

    → contabilitate, audit

    → evaluari

    → consultanta de afaceri

    → mediere

    → domeniul financiar-bancar, imobiliar sau al asigurarilor,
    precum si toti profesionistii implicati in intermedierea de afaceri, si cei interesati in a-si dezvolta afacerile proprii dar si ale clientilor lor si a avea acces 
la oportunitati de afaceri locale si internationale, cursuri de pregatire in domeniul brokerajului de afaceri si networking.
        comunicatul de presa

    Alte informatii despre: cursuri, idei de afaceri, afaceri de vanzare, anbar, bursa romana de afaceri, vanzare afaceri, oportunitati de afaceri

  • In perioada 12-14 martie va avea loc cea de-a doua editie Consulting Days

    In perioada 12-14 martie va avea loc cea de-a doua editie Consulting Days

    BUCURESTI - 8 februarie 2013

    Comunicat de presa al Catalyst Solutions SRL

    In perioada 12-14 martie 2013, la Hotel Howard Johnson, are loc cea de-a doua editie a proiectului Consulting Days. Evenimentul se adreseaza studentilor, masteranzilor si proaspat absolventilor pasionati de domeniile: Audit, Taxe, Legal, IT sau Management Consulting.    comunicatul de presa

  • Librăria Indaco va participa la Conferinţa Naţională de Fiscalitate

    Librăria Indaco va participa la Conferinţa Naţională de Fiscalitate

    BUCURESTI - 6 februarie 2013

    Comunicat de presa al Indaco Systems

    Librăria Indaco va fi prezentă cu un stand de carte în cadrul Conferinţei Naţionale de Fiscalitate, organizată de Evensys în data de 7-8 februarie, la Crowne Plaza Hotel.    comunicatul de presa

  • Profesionalism si nu prea

    BUCURESTI - 4 februarie 2013

    Comunicat de presa al C A R

    Replică la emisiunea Ora de Business – secţiunea „Avantajele şi capcanele C.A.R.-ului”, prezentată de dl. Moise Guran    comunicatul de presa

  • Mergi GRATUIT intr-o tabara internationala de 2 saptamani, la Oxford, in Anglia!

    BUCURESTI - 4 februarie 2013

    Comunicat de presa al MIRUNETTE EDUCATION S.R.L.

    S-a lansat prima editie a concursului national de engleza Mirunette Language Competition!
    Acum este sansa ta: de a merge in Marea Britanie, de a vizita marile simboluri cultural - turistice britanice, de a cunoaste prieteni din intreaga lume, de a invata engleza cu profesori vorbitori nativi.
    Castiga un loc intr-o tabara de 2 saptamani, in Anglia! Intra pe www.mirunette.ro si INSCRIE-TE LA CONCURSUL MIRUNETTE LANGUAGE COMPETITION!

    Toti elevii finalisti primesc diplome de participare la concurs!

    Te asteapta si multe alte premii, oferite de partenerii nostri!

    Ai sanse reale de a petrece doua saptamani in Anglia, in vara 2013!
    Pentru a vedea calendarul concursului, intra pe www.mirunette.ro/concurs
        comunicatul de presa

    Alte informatii despre: Mirunette, tabere internationale, tabere copii, tabere de vara, tabere vara 2013

  • Promovare internationala pentru afacerile romanesti

    Profit360 - portalul afacerilor de succes

    BUCURESTI - 31 ianuarie 2013

    Comunicat de presa al LIME INTERACTIVE

    Portalul de afaceri Profit360.ro a lansat www.business-in-romania.com, varianta sa in limba engleza, cu scopul de a promova international afacerile si produsele romanesti.     comunicatul de presa

    Alte informatii despre: profit360, portal de afaceri, promovare afacere, business in Romania

  • A_BEST: Training lingvistic complet pentru angajatii din companii

    BUCURESTI - 25 ianuarie 2013

    Comunicat de presa al A_BEST

    In perioada ianuarie-martie 2013, Centrul de Limbi Straine A_BEST pune la dispozitia companiilor cursuri de limbi straine si de limba romana pentru straini, cu un orar flexibil, programul de training bazandu-se pe preluarea de elemente din domeniul in care activeaza cursantii (bancar, marketing, vanzari, HR, PR etc). De asemenea, la finalul sedintelor de pregatire, cursantii din companii isi vor putea evalua cunostintele de limba straina prin sustinerea unor teste practice, in urma carora pot obtine un certificat cu recunoastere internationala, A_BEST oferind astfel un training lingvistic complet, cu un grad inalt de motivare a participantilor.     comunicatul de presa

    Alte informatii despre: Centrul de Limbi Straine A_BEST, cursuri corporate, cursuri corporate limbi straine, cursuri limbi straine pentru companii, certificat ECL, certificat LCCI, training lingvistic

  • ASiS ERP este pregatit pentru sistemul TVA la incasare

    Cluj - Napoca - 25 ianuarie 2013

    Comunicat de presa al Alfa Software SA

    Inca de la inceputul anului 2013, utilizatorii ASiS ERP au putut beneficia de noile versiuni ale sistemului informatic, versiuni care respecta normele de aplicare ale sistemului de TVA la incasare . Conform cerintelor art. 134 din Codul Fiscal, modificat prin OG 15/2012, firmele din Romania care au inregistrat o cifra de afaceri mai mica de 2,25 milioane lei calculata pentru perioada Octombrie 2011 – Septembrie 2012, aplica de la la 1 ianuarie 2013 sistemul de TVA la incasare. Restul companiilor care cumpara bunuri si servicii de la firmele platitoare de TVA la incasare sunt nevoite sa-si schimbe modul de deducere a TVA.
        comunicatul de presa

    Alte informatii despre: Alfa Software, ASiSria, ASiS ERP, sistem informatic integrat, TVA la incasare

  • Medierea Tehnica si Arta

    Medierea Tehnica si Arta

    BUCURESTI - 25 ianuarie 2013

    Comunicat de presa al Medierea tehnica si Arta

    Revista Medierea Tehnica si Arta, luna ianurie, nr 28, a aparut!
    Lectura placuta!
    Numerele 1 - 24 se pot descarca format pdf, on - line, mediereatehnicasiarta.ro    comunicatul de presa

    Alte informatii despre: cursuri mediere, medierea, materiale mediere, statistici mediere, articole mediere, servicii mediere, mediatori

  • LLP Dynamics anunță suportul complet pentru noile modificări legislative dedicate TVA

    LLP Dynamics anunță suportul complet pentru noile modificări legislative dedicate TVA

    BUCURESTI - 24 ianuarie 2013

    Bucureşti, 24 ianuarie 2013 — LLP Dynamics Romania, una dintre cele mai importante companii de consultanţă din Europa Centrală şi de Est, ofera, începând cu 1 ianuarie a.c., facilități complete pentru noile prevederi legislative dedicate plății TVA.     comunicatul de presa

    Alte informatii despre: llp, dynamics, microsoft dynamics, NAV, AX

  • omfp 945 - sistemul de control intern managerial

    Servicii de consultanta, instruire si asistenta privind implementarea sistemului de control intern managerial OMFP 946/2005

    Deva - 15 ianuarie 2013

    Comunicat de presa al ROM QUALITY CERT

    ROM QUALITY CERT ofera servicii de consultanta, asistenta si instruire cu privire la implementarea sistemului de control intern / managerial omfp 946 /2005">OMFP 946/2005 , utilizand metodologia sa unica de implementare.
    Programul de consultanta urmareste conformarea cu toate cerintele celor 25 de standarde de management / control intern prevazute de OMFP 946/2005. Consultantii ROM QUALITY CERT, cu o vasta experienta in implementarea sistemului de control intern managerial conform Ordinului Ministrului Finantelor Publice OMFP 946/2005, vin in sprijinul dumneavoastra cu cele mai bune solutii pentru implementarea codului controlului intern.    comunicatul de presa

    Alte informatii despre: omfp 946/2005, omfp 946, consultanta omfp 946, ordinul 946, control intern, control intern managerial, ordin 946, consultant omfp 946, control managerial, standarde de control, implementare omfp 946

  • inNori.ro: 372.354 de firme aplica TVA la incasare

    372354 de firme aplica TVA la incasare. conform datelor ANAF

    Cluj - Napoca - 8 ianuarie 2013

    Comunicat de presa al SoftProEuro srl

    Conform datelor furnizate de ANAF in Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare , in 08.01.2013 exista 372.354 de firme care aplica acest sistem incepand cu prima zi a anului 2013. Expert394 Plus versiunea 2.0.8 permite verificarea automata a portofoliului de furnizori, versiune disponibila incepand cu 10.01.2013.    comunicatul de presa

    Alte informatii despre: D394, Expert394, Expert394 Plus, Primul Antivirus Contabil, inNori.ro, Prima platforma cloud, TVA la incasare, Registrul TVA la Incasare

  • Curs autorizat ANC “Expert legislatia muncii” la numai 600 lei - www.cursuriautorizate.ro

    Curs autorizat ANC “Expert legislatia muncii” la numai 600 lei - www.cursuriautorizate.ro

    BUCURESTI - 7 ianuarie 2013

    Comunicat de presa al TOP QUALITY MANAGEMENT

    Top Quality Management (www.cursuriautorizate.ro) va invita sa participati la cel mai nou curs de formare profesionala in domeniul resurselor umane si al legislatiei muncii - EXPERT LEGISLATIA MUNCII - organizat la Bucuresti in perioada 17 - 19 ianuarie 2013.    comunicatul de presa

    Alte informatii despre: curs, expert, autorizat, legislatia, muncii

  • Mari reduceri la cele mai cautate cursuri autorizate

    Mari reduceri la cele mai cautate cursuri autorizate

    BUCURESTI - 27 decembrie 2012

    Comunicat de presa al TOP QUALITY MANAGEMENT

    Top Quality Management (www.cursuriautorizate.ro) are deosebita placere de a va invita sa beneficiati de REDUCERILE DE SARBATORI pe care vi le-a pregatit.
        comunicatul de presa

    Alte informatii despre: formator, curs, manager, proiect, specialist, managementul, autorizat, deseuri, anc

  • Curs Manager de Proiect, powered Schultz 18-29 si 25-27 ianuarie 2013

    BUCURESTI - 24 decembrie 2012

    Comunicat de presa al Schultz Consulting SRL

    Pornind de la experienţă îndelungată în coordonarea şi implementarea diferitelor tipuri de proiecte, atât în domeniul business cât şi în domeniul organizaţiilor neguvernamentale şi al administraţiei publice, echipa Schultz Consulting propune o nouă abordare a acestui domeniu în cadrul cursului Manager de Proiect .     comunicatul de presa

    Alte informatii despre: manager de proiect, Schultz, profit, cel mai bun curs de MP, cursuri profesioniste

  • Petrecere de Revelion BOOGIE NIGHT SENSATION, la restaurant La Cave de Bucarest

    Restaurant La Cave de Bucarest

    BUCURESTI - 24 decembrie 2012

    Comunicat de presa al Optimum Communication srl

    Petrecere de Revelion BOOGIE NIGHT SENSATION, la restaurant La Cave de Bucarest
    E vremea sa ne odihnim, lasand motoarele la “relanti”, dar incarcandu-ne “bateriile” exact cu ce ne trebuie spunea proprietarul cramei franceze La Cave de Bucarest, domnul Mihai Focsa, intrebat fiind despre acest concept de restaurant frantuzesc, unic in Romania.
    De aceea un revelion inedit, intr-un spatiu catifelat, creat de Jean Grisoni, unul dintre designerii bijuteriilor CARTIER, in care s-a pus mult suflet prin tot ceea ce s-a creat si s-a investit, va ramane mereu in mintea celor ce viziteaza aceasta locatie.
        comunicatul de presa

    Alte informatii despre: Pr, Optimum Communication, cursuri de comunicare, cursuri de creativitate, concepte de eveniment, lansari de produse si servicii

  • Curs autorizat Manager Sisteme de Mediu. 21-23 ianuarie 2013

    BUCURESTI - 21 decembrie 2012

    Comunicat de presa al Schultz Consulting SRL

    Cursul de Manager de sistem de mediu este un curs autorizat, urmărind dezvoltarea unor abilităţi de bază pentru un manager de sistem de mediu, finalizându-se cu o evaluare a acestor abilităţi cât şi a cunoştinţelor dobândite, participanţii fiind certificaţi ca manageri sistem de mediu, (conform Clasificarii Ocupaţiilor din România, cod COR 325702) şi recunoscuţi ca atare de către Ministerul Educaţiei şi Ministerul Municii.
    Manager sistem de mediu este persoana desemnată de conducerea organizației pentru a asigura activitățile și sarcinile corespunzătoare managementului de mediu.
        comunicatul de presa

    Alte informatii despre: ssm, durabilitate, manager sisteme de mediu, responsabil de mediu

  • ASiS ERP este pregatit pentru sistemul TVA la incasare

    Cluj - Napoca - 19 decembrie 2012

    Comunicat de presa al Alfa Software SA

    ALFA SOFTWARE anunta finalizarea modificarii sistemului informatic ASiS pentru aplicarea sistemului TVA la incasare . Clientii ASiS ERP , indiferent de cifra de afaceri, pot beneficia de adaptarile facute sistemului ERP ASiS, in conformitate cu cerintele art. 134 din Codul Fiscal, modificat prin OG 15/2012.    comunicatul de presa

    Alte informatii despre: Alfa Software, ASiSria, ASiS ERP, sistem informatic integrat, TVA la incasare