-
BUCURESTI - 21 februarie 2008
Un brand puternic reprezinta un bun important pentru compania pe care il detine, mai ales cand acestui bun ii poate fi atribuita o valoare financiara considerabila. Astfel, Coca-Cola, Microsoft sau IBM se pot lauda cu valori de 65, 58,709 si, respectiv, 57 mil dolari, conform ultimului studiu Interbrand. Conceptul de brand equity este destul de cunoscut in randul specialistilor in branding si arhitectilor de brand, insa ce reprezinta acesta pentru companii si pentru consumatori ?
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 20 februarie 2008
In prezent, mai putin de o treime din cererea de afine de pe piata europeana este acoperita de producatorii zonali. O plantatie de afin se infiinteaza usor, nu exista o tehnologie complicata si nici nu este nevoie de utilaje scumpe. Revista Hortipedia iti prezinta, in numarul din luna februarie, un ghid in zece pasii destinat celor care doresc sa isi porneasca o mica afacere in domeniul cultivarii afinului.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 20 februarie 2008
Revista Avantaje şi Avon Cosmetics România au desemnat câştigătoarele celei de-a zecea ediții a premiilor Femeia anului
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 20 februarie 2008
Romanii prefera sa lucreze in organizatii multinationale, iar agentiile de HR sunt considerate metode occidentale de cautare a unui loc de munca. Acestea sunt doua dintre concluziile unei cercetari calitative online realizate de agentiile Qresearch si Gemius Research, in colaborare cu eJOBS.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 februarie 2008
A patra editie BestAds, primul festival online de publicitate din Romania, declara deschise urnele virtuale de vot. Pe www.BestAds.ro, pasionatii de publicitate sunt provocati sa judece din nou reclamele romanesti, votand cele mai bune productii din 2007, din categoriile: spot TV, print, spot radio, campanie si coloana sonora.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 februarie 2008
Duminică, 24 februarie 2008, ora 11.00, va avea loc la Hotel Caraiman din Sinaia, judeţul Prahova, o conferinţă de presă la care vor participa Excelenţa Sa, domnul Jaap Werner, ambasador al Regatului Ţărilor de Jos la Bucureşti, doamna Monica Macovei, fost ministru al Justiţiei şi reprezentanţi ai patru organizaţii neguvernamentale, membre ale Iniţiativei pentru o Justiţie Curată: Cristina Guseth şi Mihai Poliţeanu (Freedom House România), Laura Ştefan (Societatea Academică din România – SAR), Marilena Stancu (Grupul pentru Dialog Social – GDS) şi Cristi Dănileţ (Asociaţia Societatea pentru Justiţie – SoJust).
comunicatul de presa
-
Sibiu - 18 februarie 2008
Agentia de design, branding şi consultanta strategica iDesign Romania sarbatoreste astazi sapte ani de existenta, de succese, de evolutie.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 15 februarie 2008
Senior Interactive gestioneaza comunicarea online pentru Philip Morris in Romania pentru portofoliul de branduri prezente pe piata locala: Marlboro, Parliament, L&M, Virginia Slims. Senior Interactive va asigura servicii de strategie de comunicare online, creatie si dezvoltare pentru site-urile Philip Morris, in colaborare cu Leo Burnett si Starcom Direct.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 15 februarie 2008
Elevate, companie de publicitate in lift, incepe anul 2008 cu o echipa reconfigurata si nume noi in posturile cheie – Marius Bogus, director executiv, Andreea Brodocianu, director de vanzari si Catalina Murariu, brand manager.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 15 februarie 2008
Luni, 25 februarie, de la ora 3 dimineata,(sau duminica, 24 februarie, de la ora 3 noaptea)
HBO va transmite live, in versiune originala nedublata, ceremonia de decernare a Premiilor Oscar(cea de-a 80a editie).
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 14 februarie 2008
The Group lanseaza agentia specializata de comunicare interactiva si internet Navidoo, in parteneriat cu Vlad Stan.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 14 februarie 2008
Pentru ca stim cat de greu este sa aflii informatii detaliate despre partenerii tai, am lansat editia a doua a CD-ului ce contine cele mai importante 10.000 de companii din Romania, ordonate dupa cifra de afaceri. In plus fata de anul trecut, au fost introduse si informatii legate de numarul de salariati si de evolutia companiilor pe anii 2004, 2005, 2006.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 14 februarie 2008
Z Spot Media SRL a incheiat recent un acord cu un important producator de prese termice pentru tricouri, sepci si cani, obtinand distributia in exclusivitate pe piata din Romania a acestor produse. Distribuitorul roman va asigura service-ul si garantia echipamentelor prin specialistii sai, completand astfel gama de produse publicitare oferite clientilor.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 13 februarie 2008
Ne-am decis ca vechiul magazin ImCool.ro nu ne mai reprezenta. Avea culori obosite, meniuri incarcate, cliente putin pretentioase.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 13 februarie 2008
În luna februarie, revista Igloo continuă campania cu filme de arhitectură iniţiată în noiembrie 2007 şi prezintă un documentar despre opera arhitectului francez Jean Nouvel. Filmul face parte din seria „Cuvintele arhitectului” şi este produs de Europe Images. Jean Nouvel este unul dintre cei mai cunoscuţi arhitecţi contemporani, angajat în prezent în peste patruzeci de proiecte în treisprezece ţări. În filmul propus de Igloo, acesta vorbeşte despre experienţele sale, despre aspectele care i-au influenţat opera şi despre proiectele sale realizate sau pe cale de a se concretiza.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 12 februarie 2008
Evensys isi completeaza in 2008 portofoliul de evenimente cu o noua platforma, Advertising 2.0, menita sa aduca in prim plan diverse teme de interes care definesc comunicarea actuala. Pe data de 28 februarie va avea loc primul eveniment din seria Advertising 2.0, un workshop de marketing in new media organizat la J. W. Marriott Bucharest Grand Hotel.
comunicatul de presa
-
Iasi - 12 februarie 2008
Daca Web 2.0 se refera la o noua generatie de servicii web care permite utilizatorilor sa colaboreze si sa schimbe informatie online, Recrutarea 2.0 poate fi descrisa ca o noua mentalitate, noi canale si oportunitati de a atrage candidati.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 12 februarie 2008
Buna, sunt SuperMona si tocmai m-am lansat pe Internet. Va prezint site-ul SuperStiri.ro, ultima creatie a agentiei interactive Activision Marketing. SuperStiri.ro este cea mai noua revista a presei de divertisment, life style, mondenitati si vedete din lumea intreaga. Lansat sub sloganul “Trenduri, fitze & rochitze”, site-ul cuprinde 7 sectiuni: de can-can, superbitatzi, fitze, life-style, politica, de la ei, de la noi, sport.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 12 februarie 2008
Am ales: www.hartiereciclata.ro
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 12 februarie 2008
Intre 10 si 15 taxe, bonusuri ori discounturi umfla cu aproximativ 40-50% pretul la aproape toate produsele vandute de retelele de hypermarketuri si supermarketuri. Orice furnizor de produse care doreste sa intre in relatii comerciale cu marile lanturi de retaileri este nevoit sa accepte sa plateasca mai multe tipuri de taxe si bonusuri.
comunicatul de presa