-
Iasi - 7 decembrie 2005
Grapefruit a condus procesul în urma căruia Antibiotice, unul dintre cei mai mari producători români de medicamente, a adoptat un nou brand cu ocazia jubileului companiei.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 7 decembrie 2005
www.experts-database.com vă oferă şansa de a face parte dintr-o echipă de specialişti români şi străini care implementează proiecte finanţate de Uniunea Europeană.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 6 decembrie 2005
www.experts-database.com vă oferă posibilitatea de a colabora în cadrul proiectului “Asistenţă Tehnică pentru Întărirea Structurii şi Capacităţii Instituţionale în Domeniul Chimicalelor” (EuropeAid/120220/D/SV/TR), care se va derula în Turcia.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 5 decembrie 2005
Miercuri, 7 decembrie 2005, in Music Club (Str. Baratiei nr. 31), incepand cu ora 20.00 se va desfasura cea de a 9-a editie AdBreak, prezentata de Orange. Atat dezbaterile, cat si proiectiile acestei editii vor fi dedicate unei teme preferata de multi oameni de creatie, insa hulita de multi altii: campaniile sociale. Dincolo de aspectul lor creativ, Gabriel Branescu (badcat_), moderatorul acestei editii, va incerca sa dialogheze impreuna cu invitatii speciali ai evenimentului despre eficienta si, implicit, utilitatea campaniilor sociale. Invitatii speciali care se vor afla alaturi de public la eveniment sunt: Dragos Popescu, Young&Rubicam, Dan Petre, D&D Research, Lucian Georgescu, Scholz&Friends, Adela Dan, McCann Erickson si Razvan Capanescu, Ogilvy&Mather.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 5 decembrie 2005
Consorţiul format din companiile: Grontmij Nederland bv (NL), RPS Advies bv (NL), TNO bv (NL), GIE Ltd. (RO) şi Merkat (TR) a câştigat recent implementarea proiectului “Asistenţă Tehnica pentru Întărirea Structurii şi Capacitaţii Instituţionale în Domeniul Chimicalelor”.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 2 decembrie 2005
Dragi HR-isti si PR-isti, nu este inca ultima 100 de metri dar vine sigur!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 2 decembrie 2005
Editura House of Guides pregateste editia a doua a „Ghidului mass media romanesti”, un produs necesar tuturor specialistilor in comunicare si marketing, in care gasiti clasificate dupa tip, localizare si periodicitate, toate publicatiile, radiourile si televiziunile din Romania.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 1 decembrie 2005
Cool GIRL, cea mai tare revista pentru fete din Romania, iti ofera din 29 noiembrie un numar de exceptie insotit de cele mai cool bratari ale momentului, Calendarul Boys 2006 si concursuri cu premii pe site-ul www.coolgirl.ro.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 30 noiembrie 2005
Jetix si ARBOmedia anunta inceperea parteneriatului cu privire la vanzarea de spatiu publicitar pe Jetix Romania de la 1 ianuarie 2006. Parteneriatul, realizat ca urmare a unui acord Pan-European Jetix – ARBOmedia, se refera atat la vanzarea de spatiu publicitar pe postul TV pentru copii Jetix, cat si pe website-ul www.jetix.ro.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 30 noiembrie 2005
In cadrul evenimentului “Gala Vinului Romanesc” Murfatlar Romania a castigat 5 distinctii de onoare pentru vinurile si strategia de comunicare din ultimii ani: Cel mai medaliat vin la concursurile Internationale - Trei Hectare Chardonnay, Nicu Itu - Cel mai bun specialist in vin al anului 2005, Cea mai buna campanie pentru un produs – “Sec de Murfatlar”, Premiul special pentru campania “Murfatlar Vinul” si Premiul pentru promovarea imaginii Romaniei peste hotare.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 noiembrie 2005
Habeas, compania care a revolutionat email marketingul prin crearea in 2002 a primului sistem de safe listing si certificare in domeniu este reprezentata in Romania incepand cu aceasta luna de catre White Image.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 noiembrie 2005
Revista on-line Urzica.ro isi propune sa devina numarul 1 intre revistele de entertainment inteligent din Romania.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 noiembrie 2005
TeleShop24 TV, prima televiziune de Home Shopping din Romania, unul dintre cele mai dinamice posturi de T-Commerce din Europa de Est, partener exclusiv al celei mai mari companii europene de distributie prin posta, QUELLE, divizie a concernului KarstadtQuelle.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 noiembrie 2005
www.gie2.com este sursa dumneavoastră de cea mai bună calitate dacă doriţi să fiţi cooptat într-o echipă de specialişti români şi străini pentru proiecte finanţate de Comisia Europeană.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 24 noiembrie 2005
În perioada 25 - 26 noiembrie 2005, Primăria Municipiului Cluj-Napoca organizează cea de-a 4–a ediţie a Forumului Româno-Francez al Cooperării Descentralizate. Pe parcursul acestui forum, vor fi dezbătute în plen numeroase subiecte de interes, precum: cooperarea descentralizată franco-română, dezvoltarea durabilă la nivel local şi regional, mijloace pentru punerea în aplicare a politicilor locale şi regionale etc. Compania GIE Ltd., care va participa la acest important eveniment, va susţine o prezentare privind Programul de Dezvoltare a Infrastructurii Oraşelor Mici si Mijlocii (SAMTID).
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 noiembrie 2005
Din luna noiembrie piaţa mass media de specialitate s-a îmbogăţit cu încă o publicaţie medicală. Pharma Business este prima revistă de management şi marketing farmaceutic care se adresează top şi midlle management-ului din domeniul medical.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 noiembrie 2005
Miercuri, 23 noiembrie a.c. a avut loc în Bucureşti evenimentul de prezentare a rezultatelor de audienţă înrgistrate de revista Ciao!. Sala Iridium Grand Ballroom a hotelului Howard Johnson i-a găzduit pe cei aproximativ 100 de invitaţi, care au răspuns prezent apelului Ciao!
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 noiembrie 2005
Incepand cu aceasta toamna, Elite Romania a incredintat agentiei Media Insight un nou brand, biscuitii dulci Merlin. Lansarea biscuitilor Merlin, pozitionati ca un produs de calitate premium, marcheaza un nou inceput in diversificarea portofoliului companiei Elite si intrarea in segmentul categoriei de produse alimentare.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 noiembrie 2005
Din decembrie, revista „Ioana Copilul meu” va avea 16 pagini în plus şi un target extins, la acelaşi preţ de 3,99 RON.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 noiembrie 2005
Din decembrie, revista „Ioana Copilul meu” va avea 16 pagini în plus şi un target extins, la acelaşi preţ de 3,99 RON.
comunicatul de presa