-
BUCURESTI - 24 septembrie 2005
Săptămâna Muzicii Româneşti s-a terminat aşa cum a început, cu un concert de muzică electronică. Sâmbăta seara a concertat live la Delta RFI trupa Sensor, ultimul concert dintr-o serie de şase, care i-a mai adus în studiourile noastre pe Timpuri Noi, Iris, Bere Gratis, NSK şi Sarmalele Reci.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 septembrie 2005
Revista Cool GIRL a poposit ieri, 22 septembrie2005, in Carrefour Orhideea pentru toate fetele Cool din Bucuresti.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 septembrie 2005
Murfatlar este lider pe piata de vinuri cu o cota de 30%. Altfel spus, una din 3 sticle cumparate In Romania este Murfatlar. De la albe la rosii si de la seci la dulci, vinurile Murfatlar acopera gama cea mai larga de produse. Mai mult de 50% din vinurile rosii consumate in Romania poarta marca Murfatlar, producator ce exporta in peste 15 tari, printre care USA, Marea Britanie, Germania, Finlanda, Danemarca, Israel si Japonia.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 septembrie 2005
Comunicat de presa al
OMD
In zilele de 24 si 25 Septembrie a.c. 44 de restaurante McDonald’s din Romania vor invita si prezenta clientilor aspectele mai putin cunoscute legate de activitatea noastra, cum ar fi modul de pregatire a produselor, spatiile de depozitare, standardele si procedurile folosite, normele sanitare... Actiunea este parte a primului Program European al "Usilor deschise la McDonald's", eveniment cu ocazia caruia peste 6000 restaurante McDonald's isi vor deschide usile pe durata acestui week-end.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 septembrie 2005
OpenAd.net, prima platformă globală pentru cumpărarea şi vânzarea online de idei din sfera advertising-ului, design-ului şi marketing-ului, a rezolvat primul pitch deschis de o companie românească. Timp de trei săptămâni, întreaga comunitate creativă a platformei online OpenAd.net, ce numară peste 3000 de creativi din întreaga lume, a lucrat pentru compania Neogen.
comunicatul de presa
-
Iasi - 23 septembrie 2005
Articolul "RDS isi bate joc de clienti", postat de revista economica FINANCIARUL pe site-ul HOTNEWS (categoria Presa Regionala), ocupa locul I in "Top 10 overall", cu peste 10.000 de vizite; Urmatoarele clasate se afla la o distanta considerabila, avind mai putin de 4.200 de vizite
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 septembrie 2005
În zilele de 22 si 23 septembrie are loc instruirea funcţionarilor publici din cadrul Ministerului Mediului şi Gospodăririi Apelor.
comunicatul de presa
-
Pitesti - 22 septembrie 2005
Dacă la Ploieşti, oraşul câştigător acum două zile, poţi să te Piteşti, la Piteşti nu poţi să te Ploieşti, ci doar să câştigi. Şi, până acum, nu se dezminte deloc: două din cele cinci maşini KissMe5, campania cu cele mai mari premii date vreodată în România, se îndreaptă în viteză către...Piteşti.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 septembrie 2005
In premiera in Romania, Radio Guerrilla a lansat un sandwich care-i poarta numele si-l reprezinta din punct de vedere culinar. “Bagheta Guerrilla”, continand file de porc “la greu”, salata coleslaw si sos picant mexican, se lasa mancat doar la Gregory’s.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 septembrie 2005
Jean-Jacques Aillagon, Presedintele-Director General al TV5 Monde, l-a numit pe Xavier Colin redactor-sef.
Xavier Colin se alatura echipei Departamentului de Informare al TV5 Monde la Paris, aflat sub conducerea lui Philippe Dessaint.
Xavier Colin isi va prelua functia la inceputul lunii noiembrie.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 septembrie 2005
Agentia KREION Advertising impreuna cu Agentia de Turism TopTrips anunta finalizarea ultimului proiect, prin care se implica activ in promovarea imaginii Romaniei: "After Business" - publicatie lunara, in limba engleza, destinata oamenilor de afaceri care vin in Romania, tiparita in 5.000 de exemplare si distribuita gratuit in peste 140 de locatii din Bucuresti.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 septembrie 2005
Incepand din acesta vara, odata cu startul campaniilor de comunicare pe brand, creatia pe contul Pom-Bar a fost incredintata agentiei de publicitate full service Violet Advertising.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 septembrie 2005
U.E. promovează dezvoltarea armonioasă a regiunilor europene şi are ca scop reducerea diferenţelor de dezvoltare dintre diferitele ţări membre.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 septembrie 2005
XXL Mega Discount este deja o marcă bine conturată acum, când împineşte 4 ani de existenţă pe piaţa românească. Sărbătoarea este marcată de o campanie promoţională care, printre altele, răsplăteşte fidelitatea clienţilor cu foarte multe premii. În spatele conceptului şi execuţiei acestei campanii stă agenţia iMagic.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 septembrie 2005
Agenţia Templus Advertising a organizat pe 12 septembrie seminarul “Strategii şi servicii IT&C pentru segmentul IMM”, cu sprijinul Camerei de Comerţ şi Industrie a României (www.templus.ro/seminar).
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 septembrie 2005
Astazi 21 septembrie ora 15:00 Sfera Expo - Tradeshow Marketing va organiza in cadrul business-edu work-shop-ul de tradeshow marketing. Evenimentul va avea loc in sala de prezentari din World Trade Plaza unde se afla si expozitia din cadrul business-edu. Intrarea este libera.
Sfera Expo - Tradeshow Marketing este proprietara revistei de marketing prin targuri si expozitii www.targurisiexpozitii.ro
comunicatul de presa
-
Cluj Napoca - 21 septembrie 2005
Mobila Confort produsa de Trinom din Baia Mare beneficiaza de luni 18 Septembrie de o noua identitate vizuala conceputa de Unicdesign, firma de creatie publicitara cu specializare si in 3D si design industrial, din Cluj Napoca. Compania maramureseana Trinom, existenta pe piata producatorilor de mobila inca din 1993 si avand la finele anului 2004 o cifra de afaceri de peste 8.500.000 lei (85 miliarde lei vechi), cu un numar mediu de 90 salariati, a ales colaborarea cu Unicdesign atat pentru semnatura vizuala cat si pentru propria identitate corporativa.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 septembrie 2005
Dobrovolschi s-a apucat de film. Joaca propriul rol si este co-scenarist intr-un scurtmetraj de 20 minute. Craioveanu nu are nimic impotriva.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 20 septembrie 2005
KissFM a mai dat o maşină. Andreea Urzică de 21 de ani din Ploieşti a câştigat Noul Ford Focus. Urmează o Lada Niva. Se încălzesc pe bancă şi se pregătesc să intre în joc Mini One şi Volvo S40.
comunicatul de presa
-
Cluj-Napoca - 20 septembrie 2005
Match Point vă invită la Advertising Show! pentru a vă prezenta o soluţie inedită de promovare: cutiile de chibrituri cu tipar 3-D!
comunicatul de presa