-
BUCURESTI - 2 iulie 2005
“Pentru un Făt Frumos şi Sănătos” este conceptul câştigător al agenţiei Synergy Communications în licitaţia pentru realizarea unei campanii naţionale de informare a femeilor însărcinate organizată de UNICEF Moldova în martie anul curent.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 1 iulie 2005
Pe 17 Iunie 2005 s-a terminat prima runda de jurizare la EACA Euro Effies.
EuroEffie este cel mai prestigios festival european de eficienta, festival care promoveaza si recunoaste excelenta in comunicarea comerciala a acelor campanii care au functionat in cel putin doua tari europene.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 30 iunie 2005
O noua campanie Bergenbier realizata de Leo Burnett continua sa construiasca noua identitate a acestei marci, puternic sustinuta de sloganul “ Prietenii stiu de ce”.
In perioada 21 iunie-21 august 2005 Bergenbier va desfasura o promotie nationala pentru Bergenbier Q-Pack cu premii constand in gratare de buzunar si bere.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 iunie 2005
Anul acesta evenimentul Cannes Predictions organizat de Leo Burnett s-a desfasurat pe 2 planuri.Un eveniment dedicat pietei, adresat comunitatilor de marketing, agentiilor de publicitate si presei de specialitate, organizat impreuna cu BMG in cadrul Strategic 2005 si un eveniment intern Leo Burnett dedicat propriilor angajati.
Evenimentul Cannes Predictions se desfasoara anual, cu cateva zile inainte de inceperea festivalului Cannes Lions, in reteaua Leo Burnett din intreaga lume. Printre invitati se numara colegi din publicitate, oameni de marketing si presa de specialitate. Acestia vizioneaza reel-ul cu cele 50 de spoturi considerate de Leo Burnett ca fiind cele mai bune si aleg dintre acestea 20 de spoturi, pe care le considera ca avand sanse sa fie premiate de catre juriul de la Cannes. Castigatorul este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 iunie 2005
www.5pm.ro - site multimedia complex realizat de Speed Promotion pentru Romanian Angel Appeal, a castigat sectiunea Educatie si felicitarile juriului la a cincea editie Internetics desfasurata saptamana trecuta.
Site-ul face parte din proiectul Funny Learning destinat adolescentilor din mediul urban, si a fost finantat de fundatia Vodafone UK prin Elton John AIDS Foundation UK.
Internetics este primul festival romanesc de comunicare digitala care recunoaste excelenta si inovatia in folosirea Internetului si a noilor tehnologii de comunicare.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 iunie 2005
Într-o industrie în care nici o regulã nu e sfântã
existã o singurã biblie.
Cea mai influentã revistã de marketing şi comunicare a Europei - Campaign.
comunicatul de presa
-
Oradea - 28 iunie 2005
Esti o femeie care doreste sa se realizeze numai prin forte proprii? Sau poti sa te declari deja o femeie realizata? Citeste BLANCA, un nou titlu, 100% romanesc, pe piata revistelor glossy pentru femei din Romania. Pentru ca BLANCA ti se adreseaza tie si, in aceeasi masura, tuturor femeilor ambitioase, indiferent de varsta, profesie sau ocupatie. In cuprinsul primului numar vei afla multe subiecte incitante: Cum sa faci cariera in PR, Destainuirile Maiei Morgenstern, Secretele armelor de seductie, Cupluri vazute prin gaura cheii, Istoria vibratorului, si asta nu e tot. Deschizand revista BLANCA, orice femeie face un pas catre ceilalti si catre ea insasi, fiindca aici va gasi tot ceea ce o preocupa, numar de numar.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 iunie 2005
Iarba verde? Merge un gratar! Cam asa zice tot romanul, de cand da firul ierbii si vremea ne imbie la un gratar. Cam asa au zis si cei de la Starlink cand au dezvoltat campania de promovare a gamei de condimente pentru gratar de la Fuchs.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 iunie 2005
Promotia de vara pe care HP Romania o deruleaza in aceasta perioada (13 iunie – 9 septembrie 2005) pentru echipamentele HP Photosmart pleaca de la un concept cu totul nou, creativ suta la suta. Concept cu care agentia de publicitate Publicis Romania starneste curiozitatea cumparatorilor dar si pofta de a ravni cele mai bune imprimante, foto, multifunctionale foto si camere foto digitale din lume. Fiecare cu cadoul ei.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 iunie 2005
Agentia United Communications a dezvoltat pentru Fundatia Forum for International Communications o campanie de imagine pentru competitia Romanian Public Relations Award 2005, cel mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 iunie 2005
Ne permitem sa va supunem atentiei un proiect de inchiriere a unui spatiu publicitar pentru companiile pe care le reprezentati.
Va oferim o astfel de oportunitate pentru tot sezonul estival, pe plaja din statiunea Mamaia, intr-o locatie deosebita si frecventata de un flux foarte mare de oameni si, in consecinta, de consumatori si de potentiali clienti.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 iunie 2005
2Fresh a câştigat vineri marele premiu „Web Agenţia anului” în cadrul festivalului de comunicare digitală şi web design Internetics.
Pentru Internetics 2005, 2Fresh a propus lucrări de comunicare digitală şi design web în următoarele domenii: Prezentare de corporaţie – www.romsym.ro (client Romsym Data), Prezentare de IMM – www.biss.com.ro (client Business Intelligence Software Solutions), Prezentare de brand / produs – www.passat.ro (client Porsche România), Comerţ electronic – www.focus94.ro (Client Focus94).
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 iunie 2005
Acest număr al revistei PIPO reprezintă o ... cărticică de vacanţă. Poezii, jocuri, ghicitori, benzi desenate îi vor distra şi îi vor trimite pe cei mici pe minunatele meleaguri de vacanţă.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 24 iunie 2005
Lucrarea “Votul – Cafea” realizată în colaborare cu Agenţia pentru Strategii Guvernamentale este pe lista scurtă în categoria Corporate Image, în compania unor mărci foarte puternice (Nike, Adidas, Volswagen) şi alături de agenţii consacrate (WIEDEN&KENNEDY, TBWA/CHIAT/DAY, BBH, 180 AMSTERDAM, ALMAP/BBDO).
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 iunie 2005
“Am adus totul aproape!” – sub acest titlu se deruleaza campania de deschidere realizata de Notorious pentru cel mai nou magazin din reteaua Bricostore Romania, inaugurat pe 22 iunie in Brasov.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 iunie 2005
Pentru atragerea unui număr cât mai mare de utilizatoare şi membre, iDieta.ro, comunitatea feminină online cu cea mai mare rată de creştere, a lansat conceptul Body&Mind
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 iunie 2005
Livrarea newsletterelor in inbox este acceptata ca fiind problema numarul 1 in domeniul email marketingului. Este de acum prea bine cunoscut faptul ca email marketingul este un domeniu in continua schimbare si este esential sa stii cum trebuie tratat fiecare email intre momentul in care apesi butonul send si momentul in care emailurile ajung la destinatar, cand poti constata ca acestea nu au ajuns asa cum ti-ai dorit, in inbox.
In prezent, un procent mai mare de 19% dintre emailurile trimise cu permisiune nu ajung la destinatar, newsletterele trimise de tine si chiar emailurile corporate pot fi blocate, chiar daca crezi ca faci toate lucrurile asa cum trebuie.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 iunie 2005
Comedie, România, 2004
Regia: Napoleon Helmis
Cu: Mara Nicolescu, Ana Ularu, Valentin Popescu, Vlad Zamfirescu
Date de difuzare in iunie:
Premiera: Vineri, 24 iunie, ora 20.00
Reluare: Marti, 28 iunie, ora 23.00
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 iunie 2005
Daca ati trecut in ultima vreme prin Piata Unirii, cu siguranta ca ati remarcat noul panou Beck’s. El face parte dintr-o campanie inovativa de panotaj exterior, demarata la inceputul lunii iunie.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 iunie 2005
Luni, 27 iunie a.c., se lanseaza “ZIARUL DE JOBURI”, primul ziar al locurilor de munca.
comunicatul de presa