-
BUCURESTI - 27 iunie 2005
2Fresh a câştigat vineri marele premiu „Web Agenţia anului” în cadrul festivalului de comunicare digitală şi web design Internetics.
Pentru Internetics 2005, 2Fresh a propus lucrări de comunicare digitală şi design web în următoarele domenii: Prezentare de corporaţie – www.romsym.ro (client Romsym Data), Prezentare de IMM – www.biss.com.ro (client Business Intelligence Software Solutions), Prezentare de brand / produs – www.passat.ro (client Porsche România), Comerţ electronic – www.focus94.ro (Client Focus94).
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 iunie 2005
Acest număr al revistei PIPO reprezintă o ... cărticică de vacanţă. Poezii, jocuri, ghicitori, benzi desenate îi vor distra şi îi vor trimite pe cei mici pe minunatele meleaguri de vacanţă.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 24 iunie 2005
Lucrarea “Votul – Cafea” realizată în colaborare cu Agenţia pentru Strategii Guvernamentale este pe lista scurtă în categoria Corporate Image, în compania unor mărci foarte puternice (Nike, Adidas, Volswagen) şi alături de agenţii consacrate (WIEDEN&KENNEDY, TBWA/CHIAT/DAY, BBH, 180 AMSTERDAM, ALMAP/BBDO).
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 iunie 2005
“Am adus totul aproape!” – sub acest titlu se deruleaza campania de deschidere realizata de Notorious pentru cel mai nou magazin din reteaua Bricostore Romania, inaugurat pe 22 iunie in Brasov.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 iunie 2005
Pentru atragerea unui număr cât mai mare de utilizatoare şi membre, iDieta.ro, comunitatea feminină online cu cea mai mare rată de creştere, a lansat conceptul Body&Mind
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 iunie 2005
Livrarea newsletterelor in inbox este acceptata ca fiind problema numarul 1 in domeniul email marketingului. Este de acum prea bine cunoscut faptul ca email marketingul este un domeniu in continua schimbare si este esential sa stii cum trebuie tratat fiecare email intre momentul in care apesi butonul send si momentul in care emailurile ajung la destinatar, cand poti constata ca acestea nu au ajuns asa cum ti-ai dorit, in inbox.
In prezent, un procent mai mare de 19% dintre emailurile trimise cu permisiune nu ajung la destinatar, newsletterele trimise de tine si chiar emailurile corporate pot fi blocate, chiar daca crezi ca faci toate lucrurile asa cum trebuie.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 iunie 2005
Comedie, România, 2004
Regia: Napoleon Helmis
Cu: Mara Nicolescu, Ana Ularu, Valentin Popescu, Vlad Zamfirescu
Date de difuzare in iunie:
Premiera: Vineri, 24 iunie, ora 20.00
Reluare: Marti, 28 iunie, ora 23.00
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 iunie 2005
Daca ati trecut in ultima vreme prin Piata Unirii, cu siguranta ca ati remarcat noul panou Beck’s. El face parte dintr-o campanie inovativa de panotaj exterior, demarata la inceputul lunii iunie.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 21 iunie 2005
Luni, 27 iunie a.c., se lanseaza “ZIARUL DE JOBURI”, primul ziar al locurilor de munca.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 20 iunie 2005
In data de 25 si 26 iunie, TV5 gazduieste ce-a de-a 71-a Sesiune Plenara a CTF, la Marsilia.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 20 iunie 2005
Absolventa a Facultatii de Geografie – Engleza din cadrul Universitatii Bucuresti, Carmen Simion “conduce” in calitate de Account Director contul de comunicare al uneia dintre cele mai cunoscute marci din istoria auto, Renault, client pe care agentia de publicitate Publicis Romania il are in portofoliu inca din 1996.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 17 iunie 2005
Comunicatedepresa.ro, serviciul gratuit de publicare, distribuţie şi găzduire a comunicatelor de presă sprijină a cincea ediţie a Festivalului de Comunicare Digitală Internetics 2005 care se va desfăşura în perioada 22 – 24 iunie la Muzeul Naţional de Artă Contemporană.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 16 iunie 2005
A urmat pata de carbuni, iar acum pata de KETCHUP… in noul spot “ DERO”...
“Ketchup” este cel de al treilea din seria spoturilor pe tema “DERO scoate cele mai frecvente 99 de pete”, dupa “Ciorba de burta” si “Mina de carbuni”. Intreaga comunicare se axeaza pe aceeasi idee creativa: ”Este bine sa ai un detergent care scoate cele mai frecvente 99 de pete, pentru ca nu stii niciodata cand poti da nas in nas cu una dintre ele”.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 16 iunie 2005
Brand-ul düfa Superweiss a pasit intr-o noua etapa. Noua campanie realizata de agentia CapNext vine sa inlocuiasca fantezia zuber-alba-ca-zapada, din adolescenta marcii, cu un limbaj de comunicare de brand matur. Este lasat in urma discursul legat strict de beneficiile produsului pentru ca dincolo de superalb, Superweiss inseamna superbun, exact ce cauta oamenii cu venituri premium, carora li se adreseaza.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 16 iunie 2005
Bucuresti, 16 Iunie 2005 - Fundatia Forum for International Communications declara deschisa competitia Romanian Public Relations Award 2005, cel mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii. Noul concept de creatie este realizat de United Communications si se intutuleaza "O data pe an oamenii de PR ies la lumina !".
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 15 iunie 2005
Mihai Gongu, Vali Chincisan si Sorin Liurea sunt cistigatorii celor doua sectiuni ale competitiei “Tinara Romanie la Cannes”.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 14 iunie 2005
Joi seara freamatul Ad’Or-ului s-a mutat pe scena celei de-a IV-a editii AdBreak, un eveniment IQads.ro prezentat de Carlsberg. Adrian Preda - Graffiti/BBDO, Adrian Botan - McCann si Bogdan Naumovici - Leo Burnett au prezentat lucrarile care au primit cele mai multe puncte la Ad’Or 2005.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 13 iunie 2005
“Poftiti in Ograda noastra!”
... este mesajul comun al firmelor Adept si Strategicom cu ocazia lansarii pe piata a noului brand de produse din carne, de calitate superioara, “Ograda”. Simplu si autentic, noul brand creat de Strategicom, firma de consultata de imagine si relatii publice, pentru Adept are drept atribute principale calitatea si accesibilitatea.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 13 iunie 2005
Kraft Foods România îşi respectă promisiunea făcută consumatorilor, oferindu-le în fiecare zi produse de cea mai bună calitate. În perioada 27 mai – 17 iulie 2005, compania invită consumatorii la un „Mic dejun perfect” cu crema de brânză Philadelphia şi cafeaua Jacobs Krönung.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 13 iunie 2005
Cea de-a patra editie a evenimentului Cannes Predictions initiat si organizat de Leo Burnett Romania se va desfasura in parteneriat cu Business Media Group, in cadrul editiei Strategic 2005, eveniment dedicat publicitatii, marketingului si comunicarii si va avea loc in data de 14 iunie, ora 18.30, la World Trade Center Bucuresti, Sala New York.
comunicatul de presa