Comunicate de presa din domeniul Media / Publicitate

  • revista Campaign de pe 1 iunie pe piata

    revista Campaign de pe 1 iunie pe piata

    BUCURESTI - 6 iunie 2005

    Comunicat de presa al BMG

    Business Media Group a lansat in Romania la sfarsitul lunii mai cea mai cunoscuta revista de publicitate si media din Europa – campaign. Incepand cu 1 iunie revista dedicata profesionistilor din publicitate, marketing si vanzari, relatii publice si mass-media este disponibila pe piata.    comunicatul de presa

  • Incepe Luna Colgate- Luna Igienei Orale pentru Toţi

    Incepe Luna Colgate- Luna Igienei Orale pentru Toţi

    BUCURESTI - 6 iunie 2005

    Comunicat de presa al Image Promotion

    Bucureşti, 6 iunie, 2005: Colgate-Palmolive România derulează în luna iunie programul Luna Colgate, cel mai extins program de educaţie a populaţiei în domeniul igienei dentare, desfăşurat în Romania începând din anul 1999. În cadrul programului, populaţia va beneficia de consultaţii stomatologice gratuite în cabinete şi de preţuri speciale în magazine pentru toate produsele de îngrijire orală Colgate.    comunicatul de presa

  • Unde-s multi puterea creste. Acum si in deplasare

    Unde-s multi puterea creste. Acum si in deplasare

    BUCURESTI - 6 iunie 2005

    Comunicat de presa al NextCap

    Unirea a ajuns la cea de-a 4-a executie. Conceptul a ramas acelasi, dar si-a schimbat aria de desfasurare a actiunii. In noul spot semnat de agentia CapNext este vorba despre setea din tren. De aici si pana la a trage semnalul de alarma nu-i decat un pas, pentru ca Relu il ia pe Dorel si coboara sa cumpere o sticla de Unirea, dar la intoarcere pierd trenul. Luat la intrebari de ce a oprit trenul, Gogu salveaza situatia: “L-a rugat doamna sa-i aduca niste apa pentru ala micu”.    comunicatul de presa

  • Schimbari in HYPER MEDIA

    BUCURESTI - 6 iunie 2005

    Comunicat de presa al Hyper Media

    Stimati parteneri,

    Cu aceasta ocazie va informez ca incepand din aceasta saptamana, telefoanele agentiei noastre de publicitate sunt urmatoarele:

    *** Noul numar de tel/fax: 021 / 337 47 13
    *** Noile telefoane mobile:

    BALAN Cosmin - Director Tehnic - 0788 679 642
    MUSTATA Ramona - Dep. Comercial - 0788 249 227

    Cu stima,

    Andrei POPAZU
    0788 679 641, 0722 299 625
    andrei.popazu@hypermedia.ro
        comunicatul de presa

  • PR-Ide(a) Targ de relatii publice

    PR-Ide(a) Targ de relatii publice

    BUCURESTI - 4 iunie 2005

    Comunicat de presa al MiniBlue Communication

    Pericolul care ameninţă orice adunare, în jurul mesei familiale la fel ca şi la cea mai selectă recepţie, este plictiseala. Remediul cel mai sigur împotriva ei este conversaţia.Care este secretul conversaţiei? Există o reţetă perfect pusă la punct ce asigură reuşita în toate situaţiile? Nu, din păcate! Nu poţi pătrunde dintr-o dată în acest domeniu care dă unora ocazia să-şi desfăşoare pe deplin puterea de seducţie, iar altora să comită gafă după gafă.    comunicatul de presa

  • MURDARIREA ESTE BUNA - OMO se relanseaza sub un concept provocator

    BUCURESTI - 3 iunie 2005

    Comunicat de presa al gmp / MAP Romania

    OMO, detergent produs si comercializat de Unilever in toata lumea, lanseaza in Romania campania care revolutioneaza comunicarea pe piata detergentilor si mentalitatea consumatorilor. Pentru OMO, a te murdari face parte din viata. A-ti fi frica sa te murdaresti te impiedica uneori sa traiesti din plin. MURDARIREA ESTE BUNA.    comunicatul de presa

  • McCann si Bergenbier cheama Echipa Nationala de Fotbal la actiune!

    BUCURESTI - 2 iunie 2005

    Comunicat de presa al McCann PR

    McCann si Bergenbier schimba traditia reclamelor ce asociaza brand-urile cu sportul, creand o serie de spoturi ai caror protagonisti, suporteri reali ai echipei Nationale de Fotbal a Romaniei, isi incurajeaza jucatorii special pentru un singur meci. Este vorba de mult mediatizatul meci Romania-Olanda ce se va disputa sambata aceasta la Rotterdam si care face parte din preliminariile pentru Cupa Mondiala din 2006.

        comunicatul de presa

  • Urmasii lui Geppetto

    Urmasii lui Geppetto

    BUCURESTI - 1 iunie 2005

    Comunicat de presa al eMonitor Consulting

    “Omul este un om întreg numai atunci când se joacă"
    spunea Fr. Schiller
        comunicatul de presa

  • Tondach România şi iMagic construiesc durabil

    BUCURESTI - 1 iunie 2005

    Comunicat de presa al Agentia de publicitate Imagic

    Fiind prezentă de 9 ani pe piaţa din Bucureşti şi având clienţi importanţi la activ, iMagic nu uită de unde a plecat: oraşul Sibiu. Denumit ”Capitală culturală europeană în 2007” oraşul va avea nevoie de haine noi, de sărbătoare. Vestitele acoperişuri ale Sibiului sunt vizate de concernul austriac Tondach, renumit producător de ţiglă ceramică, prin investiţia făcută într-o capacitate de producţie locală. O casă acoperită cu ţiglă ceramică este o construcţie de durată. La fel cum este parteneriatul între Tondach şi iMagic, echipa care se ocupă de promovarea mărcii şi a gamei sale de produse în România.    comunicatul de presa

  • CHAINSAW EUROPE COLABOREAZA INDEAPROAPE CU DIGITAL FX Parteneriatul asigura servicii complete de post-productie

    BUCURESTI - 1 iunie 2005

    Comunicat de presa al Saatchi & Saatchi

    Chainsaw Europe, sucursala a companiei americane Chainsaw Inc. din California, colaboreaza indeaproape cu Digital FX in scopul oferirii unor servicii integrale de post-productie in regiune.    comunicatul de presa

  • www.brasov.ro are o noua infatisare

    www.brasov.ro are o noua infatisare

    Brasov - 1 iunie 2005

    Comunicat de presa al Inside Communication

    De astazi brasov.ro poate fi accesat si in limba romana. Cu un continut mult mai extins decat varianta anterioara, www.brasov.ro ofera informatii complete despre orasul de la poalele Tampei.    comunicatul de presa

  • CNA sanctioneaza publicitatea inselatoare ROMTELECOM

    CNA sanctioneaza publicitatea inselatoare ROMTELECOM

    Iasi - 1 iunie 2005

    Comunicat de presa al DS PRESS

    Interventia Consiliului National al Audiovizualului survine in urma sesizarii transmise de revista economica FINANCIARUL    comunicatul de presa

  • Targuri si expozitii .ro isi extinde acoperirea

    Targuri si expozitii .ro isi extinde acoperirea

    BUCURESTI - 31 mai 2005

    Comunicat de presa al Picant Events SRL

    In urma colaborarii dintre Sfera Expo - Tradeshow Marketing si Exposib in revista online de marketing prin targuri si expozitii www.targurisiexpozitii.ro a fost inclus calendarul manifestarilor expozitionale din SIBIU.    comunicatul de presa

  • Ia-o pe drumul fanteziei cu jocul Roads of Fantasy ce trebuie să faci e să controlezi mingea şi să eviţi obstacolele.

    Ia-o pe drumul fanteziei cu jocul Roads of Fantasy ce trebuie să faci e să controlezi mingea şi să eviţi obstacolele.

    Oradea - 31 mai 2005

    Comunicat de presa al MEDIA CONTACT

    Tot pe CD-ul revistei Noroceii Iunie găsiţi : fotbal, domino, puzzle, arte marţiale şi alte jocuri distractive.    comunicatul de presa

  • Dragi copii ce aţi face voi să salvaţi spaţiul de joacă de la distrugere?

    Dragi copii ce aţi face voi să salvaţi  spaţiul de joacă de la distrugere?

    Oradea - 31 mai 2005

    Comunicat de presa al MEDIA CONTACT

    Numărul pe Iunie al revistei Andrei îţi povesteşte ce a făcut Andrei şi prietenii lui în “ Pentru parcul nostru drag”.    comunicatul de presa

  • TeleShop 24 - o premiera pe piata audio-vizualului din Romania

    BUCURESTI - 30 mai 2005

    Comunicat de presa al gmp / MAP Romania

    Un nou concept de televiziune, T-Commerce, intra in peisajul audio-vizualului din Romania prin lansarea postului de televiziune TeleShop 24.
    Dovada ca acest sistem reprezinta o alternativa de succes este si faptul ca inca de la momentul lansarii concernul Quelle si-a anuntat parteneriatul TV exclusiv prin TeleShop 24.
        comunicatul de presa

  • Titlul de Agentie a Anului revine pentru cel de-al treilea an consecutiv Leo Burnett Romania

    BUCURESTI - 30 mai 2005

    Comunicat de presa al Leo Burnett Romania

    Leo Burnett Romania a obtinut sambata seara, in cadrul Festivalului de Publicitate Ad’Or, 11 premii, incluzand marele trofeu. Premiile au revenit celor mai creative lucrari inscrise in urmatoarele categorii:    comunicatul de presa

  • Kraft Foods România lansează Jacobs Ice Coffee

    BUCURESTI - 27 mai 2005

    Comunicat de presa al Prais Corporate Communications

    Consecventă dorinţei de a satisface cu produse inovatoare nevoile de viaţă reale ale consumatorului, compania Kraft Foods România lansează pe piaţă Jacobs Ice Coffee – un produs nou din categoria de mixuri de cafea.    comunicatul de presa

  • Mercury Promotions semneaza spotul tv pentru Ad’Or 2005

    Mercury Promotions semneaza spotul tv pentru Ad’Or 2005

    BUCURESTI - 27 mai 2005

    Comunicat de presa al Mercury Promotions

    Mercury Promotions a realizat campania ATL de promovare a festivalului de publicitate Ad’Or de anul acesta. Campania „Creativitatea la români” include spotul tv „Săpânţa”, spot radio, machete pentru presa scrisă şi bannere pe internet.    comunicatul de presa

  • Publicitate inselatoare la ROMTELECOM?

    Publicitate inselatoare la ROMTELECOM?

    Iasi - 26 mai 2005

    Comunicat de presa al DS PRESS

    „Am redus din nou tarifele”, se precizeaza in reclamele ROMTELECOM; ultima modificare a tarifelor a fost operata in data de 1 februarie 2005; Revista FINANCIARUL a solicitat interventia ANPC si a CNA    comunicatul de presa