-
BUCURESTI - 6 iunie 2005
Comunicat de presa al
BMG
Business Media Group a lansat in Romania la sfarsitul lunii mai cea mai cunoscuta revista de publicitate si media din Europa – campaign. Incepand cu 1 iunie revista dedicata profesionistilor din publicitate, marketing si vanzari, relatii publice si mass-media este disponibila pe piata.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 6 iunie 2005
Bucureşti, 6 iunie, 2005: Colgate-Palmolive România derulează în luna iunie programul Luna Colgate, cel mai extins program de educaţie a populaţiei în domeniul igienei dentare, desfăşurat în Romania începând din anul 1999. În cadrul programului, populaţia va beneficia de consultaţii stomatologice gratuite în cabinete şi de preţuri speciale în magazine pentru toate produsele de îngrijire orală Colgate.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 6 iunie 2005
Unirea a ajuns la cea de-a 4-a executie. Conceptul a ramas acelasi, dar si-a schimbat aria de desfasurare a actiunii. In noul spot semnat de agentia CapNext este vorba despre setea din tren. De aici si pana la a trage semnalul de alarma nu-i decat un pas, pentru ca Relu il ia pe Dorel si coboara sa cumpere o sticla de Unirea, dar la intoarcere pierd trenul. Luat la intrebari de ce a oprit trenul, Gogu salveaza situatia: “L-a rugat doamna sa-i aduca niste apa pentru ala micu”.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 6 iunie 2005
Stimati parteneri,
Cu aceasta ocazie va informez ca incepand din aceasta saptamana, telefoanele agentiei noastre de publicitate sunt urmatoarele:
*** Noul numar de tel/fax: 021 / 337 47 13
*** Noile telefoane mobile:
BALAN Cosmin - Director Tehnic - 0788 679 642
MUSTATA Ramona - Dep. Comercial - 0788 249 227
Cu stima,
Andrei POPAZU
0788 679 641, 0722 299 625
andrei.popazu@hypermedia.ro
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 4 iunie 2005
Pericolul care ameninţă orice adunare, în jurul mesei familiale la fel ca şi la cea mai selectă recepţie, este plictiseala. Remediul cel mai sigur împotriva ei este conversaţia.Care este secretul conversaţiei? Există o reţetă perfect pusă la punct ce asigură reuşita în toate situaţiile? Nu, din păcate! Nu poţi pătrunde dintr-o dată în acest domeniu care dă unora ocazia să-şi desfăşoare pe deplin puterea de seducţie, iar altora să comită gafă după gafă.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 3 iunie 2005
OMO, detergent produs si comercializat de Unilever in toata lumea, lanseaza in Romania campania care revolutioneaza comunicarea pe piata detergentilor si mentalitatea consumatorilor. Pentru OMO, a te murdari face parte din viata. A-ti fi frica sa te murdaresti te impiedica uneori sa traiesti din plin. MURDARIREA ESTE BUNA.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 2 iunie 2005
McCann si Bergenbier schimba traditia reclamelor ce asociaza brand-urile cu sportul, creand o serie de spoturi ai caror protagonisti, suporteri reali ai echipei Nationale de Fotbal a Romaniei, isi incurajeaza jucatorii special pentru un singur meci. Este vorba de mult mediatizatul meci Romania-Olanda ce se va disputa sambata aceasta la Rotterdam si care face parte din preliminariile pentru Cupa Mondiala din 2006.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 1 iunie 2005
“Omul este un om întreg numai atunci când se joacă"
spunea Fr. Schiller
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 1 iunie 2005
Fiind prezentă de 9 ani pe piaţa din Bucureşti şi având clienţi importanţi la activ, iMagic nu uită de unde a plecat: oraşul Sibiu. Denumit ”Capitală culturală europeană în 2007” oraşul va avea nevoie de haine noi, de sărbătoare. Vestitele acoperişuri ale Sibiului sunt vizate de concernul austriac Tondach, renumit producător de ţiglă ceramică, prin investiţia făcută într-o capacitate de producţie locală. O casă acoperită cu ţiglă ceramică este o construcţie de durată. La fel cum este parteneriatul între Tondach şi iMagic, echipa care se ocupă de promovarea mărcii şi a gamei sale de produse în România.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 1 iunie 2005
Chainsaw Europe, sucursala a companiei americane Chainsaw Inc. din California, colaboreaza indeaproape cu Digital FX in scopul oferirii unor servicii integrale de post-productie in regiune.
comunicatul de presa
-
Brasov - 1 iunie 2005
De astazi brasov.ro poate fi accesat si in limba romana. Cu un continut mult mai extins decat varianta anterioara, www.brasov.ro ofera informatii complete despre orasul de la poalele Tampei.
comunicatul de presa
-
Iasi - 1 iunie 2005
Interventia Consiliului National al Audiovizualului survine in urma sesizarii transmise de revista economica FINANCIARUL
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 31 mai 2005
In urma colaborarii dintre Sfera Expo - Tradeshow Marketing si Exposib in revista online de marketing prin targuri si expozitii www.targurisiexpozitii.ro a fost inclus calendarul manifestarilor expozitionale din SIBIU.
comunicatul de presa
-
Oradea - 31 mai 2005
Tot pe CD-ul revistei Noroceii Iunie găsiţi : fotbal, domino, puzzle, arte marţiale şi alte jocuri distractive.
comunicatul de presa
-
Oradea - 31 mai 2005
Numărul pe Iunie al revistei Andrei îţi povesteşte ce a făcut Andrei şi prietenii lui în “ Pentru parcul nostru drag”.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 30 mai 2005
Un nou concept de televiziune, T-Commerce, intra in peisajul audio-vizualului din Romania prin lansarea postului de televiziune TeleShop 24.
Dovada ca acest sistem reprezinta o alternativa de succes este si faptul ca inca de la momentul lansarii concernul Quelle si-a anuntat parteneriatul TV exclusiv prin TeleShop 24.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 30 mai 2005
Leo Burnett Romania a obtinut sambata seara, in cadrul Festivalului de Publicitate Ad’Or, 11 premii, incluzand marele trofeu. Premiile au revenit celor mai creative lucrari inscrise in urmatoarele categorii:
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 mai 2005
Consecventă dorinţei de a satisface cu produse inovatoare nevoile de viaţă reale ale consumatorului, compania Kraft Foods România lansează pe piaţă Jacobs Ice Coffee – un produs nou din categoria de mixuri de cafea.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 27 mai 2005
Mercury Promotions a realizat campania ATL de promovare a festivalului de publicitate Ad’Or de anul acesta. Campania „Creativitatea la români” include spotul tv „Săpânţa”, spot radio, machete pentru presa scrisă şi bannere pe internet.
comunicatul de presa
-
Iasi - 26 mai 2005
„Am redus din nou tarifele”, se precizeaza in reclamele ROMTELECOM; ultima modificare a tarifelor a fost operata in data de 1 februarie 2005; Revista FINANCIARUL a solicitat interventia ANPC si a CNA
comunicatul de presa