Cateva motive pentru care un magazin online are nevoie de SEO

BUCURESTI - 29 octombrie 2015

Comunicat tip General in Media / Publicitate, Internet

Optimizarea pentru motorele da cautare (SEO) este un serviciu obligatoriu la crearea unui magazin online si nu numai. Nu este important daca avem de-a face cu o companie mare sau mica, caci este esential prezenta unei strategii SEO care sa aiba ca scop maximizarea profitul business-ului dumneavoastra in mediul online.
In prezent, a crea un magazin online fara instrumente SEO sau a avea un magazin online fara a apela la servicii SEO e ca si cum ti-ai cumpara masina dar nu ai mai cumpara si benzina.

creare magazin online, mezze.ro

creare magazin online, mezze.ro

SEO este crucial in a ajuta clientii sa te gaseasca si in a creste profitul business-ului

In cele mai multe cazuri traficul organic, cel care provine din campanii SEO, este si unul dintre principalele surse care se transforma in profit. Exista foarte multe companii care obtin profit mai mult din SEO decat din campanii sponsorizate. Cheia succesului pentru a vinde din SEO este abordarea unei strategii eficiente care sa cumuleze elemente de continut, off-page si elemente din social media. Din aceste motive, ignorarea instrumentelor SEO la creare magazine online sau a unei strategii SEO, inseamna asumarea riscului de a nu fi vizibil in timp ce clientii tau fac cumparaturi online. Cand nu esti prezent in rezultatele organice, nu detii o notorietate si o popularitate in mediul online, vinzi mai putin si ai o evolutie lenta. Din alta perpectiva potentialul de crestere a business-ului pe care ti-l ofera SEO este extraordinar. Exista clienti multumiti de pozitiile medii pe care le ocupa in SERP, insa nu sunt constienti de sansele pe care le pot avea daca isi continua si consolideaza strategia de optimizare durabila : vanzari mai multe, venituri mai mari. O strategie SEO superioara iti poate oferi o crestere de 50% sau chiar 100% a business-ului.

In cazul in care fundamentele vanzarilor si a strategiei de marketing implica o analiza corecta si reala a business-ului dumneavoastra la nivel de piata si concurenta, iar planul este adaptat resurselor si punctelor forte, diferentiatoare, atunci eforturile nu pot fi decat rentabile.

Specialistii SEO stiu ca exista domenii foarte competitive in care si costul de click este foarte ridicat. De asemenea, exista situatii in care o campanie de link-uri sponsorizare in Search nu este sufiecinenta si atunci se apleleaza la campanii in Display, ceea ce inseamna costuri mari si suplimentare. Bineinteles ca si traficul platit are rolul si efectele lui, insa traficul din SEO este de calitate, ofera o vizibilitate de lunga durata si contribute si la cresterea profitului. Strategia SEO este o strategie globala de marketing in stransa legatura cu activitatile de marketing de continut/conversie si marketing de social media. Scopul este acela de crestere a eficientei activitatilor de marketing imbunatatindu-se in acelasi timp vizibilitatea online.

Strategia SEO este de durata, nu se raporteaza la o saptamana sau o luna, ci se desfasoara pe termen lung. Efectele sunt solide si stabile in cazul unei strategii SEO de lunga durata. Spre deosebire de publicitatea platita, SEO nu se termina odata cu finalizarea bugetului alocat unei campanii de linkuri sponsorizate. SEO inseamna o sursa continua de prezenta in SERP, un contact permanent cu potentiali clienti si o crestere a numarului de vanzari si, implicit, a profitului.

In concluzie SEO nu este o optiune pentru un magazin online, ci o necesitate.

Concept24, companie specializata in dezvoltare web, propune creare de magazine online pe o platforma 100% personalizata in care, pe langa fucntionalitati multiple si consultanta in e-commerce, instrumentele SEO sunt indispensabile. 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/concept243/cateva-motive-pentru-care-un-magazin-online-are-nevoie-de-seo