Instrumente necesare in crearea de magazine online
BUCURESTI - 23 noiembrie 2015
Comunicat tip General in Media / Publicitate, Internet
Un magazin online este un website care are ca obiectiv principal vanzarea de produse. In cele mai multe situatii magazinele online sunt niste platforme administrabile pe care se urca un anumit numar de produse pe care utilizatorii mediului online le pot cumpara fie cu ajutorul unui card bancar, fie cu plata ramburs, fie transfer bancar.
Avand ca scop prezentarea si vinderea de produse, exista posibilitatea de creare magazine online pe platforme e-commerce free, cum sunt Open Cart, Magento, Presta Shop, Woocommerce. Insa, brandurile renumite aleg sa-si realizeze magazinele online pe platforme e-commerce personalizate si avansate. Avantajele unei astfel de platforme consta in faptul ca prezinta multiple instrumente care faciliteaza navigarea userilor pe site, dar si sisteme de management a clientilor prin care se identifica clienti noi sau fideli, discounturi care se pot face direct sau cu ajutorul cupoanelor de reducere.
Un lucru este cert : nu exista o reteta care sa garanteze succesul unui magazin online, insa un CRM personalizat, un design atractiv, adaptat cerintelor actuale de marketing, precum si o promovare online, iti pot asterne drumul catre succes.
Totusi pentru a va inscrie pe acest drum al succesului magazinului online trebuie sa aveti in vedere urmatoarele elemente
- Scopul unui magazin online - vanzarea unui produs este pusa in evidenta printr-un call to action simplu si relevant : Cumpara
- Valorifica calitatea produselor tale – aceste ele,mente te ajuta sa convingi clientii ca au nevoie de produsele tale. Ofertele speciale, colectii noi sunt astfel de « carlige ».
- Castiga increderea clientilor – descrierile scurte si la obiect a produselor, pozele relavante te pot ajuta sa atragi clientul de partea ta
- Logo-ul site-ului – Logo-ul este ca o carte de vizita a unui site. Atunci cand apartine unui brand cunoscut clientii se simt in siguranta, insa si un logo remarcabil poate fi de folos
- Reducerile, fidelizarea clientilor prin livrare si transport gartuit sau cu discounturi pot fi cai de atragere a clientului
- Rubrica Noutati – alimenteaza in permanenta aceasta rubrica fie prin evenimentele la care participi, perioade de reduceri sau stiri din domeniu
- Cosul de cumparaturi este un simbol al fiecarui magazin online si nu trebuie sa lipseasca
- Metodele de plata – afisate toate metodele de plata chiar pe Home page-ul site-ului
- Indicatori de credibilitate referitori la securizarea platilor online. Prezenta lor este un avantaj, clientii fiind asigurati ca datele personale nu vor fi divulgate sau folosite
- Datele de contact – trebuie sa fie afisate clar, sa sara in ochi si sa fie la indemana utilizatorului.
- Link-urile retelelor de socializare sunt, in prezent, cele mai bune surse de promovare a produselor unui magazin online si a te face cunoscut
Toate aceste instrumente sunt necesare pentru ca cea mai mare provocare a unui magazin online este castigarea increderii clientilor!