Card Privilege aduce sarbatori Premium pentru 55000 de romani

BUCURESTI - 6 decembrie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, IT&C, Internet

București, 4 decembrie, 2012 - După succesul înregistrat pe piața de reduceri colective cu proiectul CoolBuy Deals, care a vândut, printre altele, peste 2.000 de bilete la concertul Lady Gaga în doar două zile, fondatorii afacerii, Laura Irina, managing partner și Andrei Duică, partener și director de vânzări, lansează iarna aceasta un nou proiect, CoolBuy Club.

Card Privilege aduce sarbatori Premium pentru 55000 de romani

București, 4 decembrie, 2012 -  După succesul înregistrat pe piața de reduceri colective cu proiectul  CoolBuy Deals, care a vândut, printre altele, peste 2.000 de bilete la concertul Lady Gaga în doar două zile,  fondatorii afacerii, Laura Irina, managing partner și Andrei Duică, partener și director de vânzări, lansează iarna aceasta un nou proiect, CoolBuy Club. Este vorba de un club privat și exclusivist ai cărui membri beneficiază de servicii premium și privilegii, oferite prin intermediul rețelei de parteneri CoolBuy Club. Printre brandurile de notorietate din rețeaua CoolBuy Club se numără Audi, Midocar, Wu Xing, Muzeul Antipa, Gloria Jeans, Flanco, Chicco, Muzeul Național Peleș, Hotel Intercontinental, Sofa Restaurant & Bistro, Trattoria Verdi,  Grand Hotel Continental, Domo, Vila23-Snagov și multe alte restaurante, hoteluri și magazine. Lista tuturor partenerilor și a privilegiilor se regăsește pe www.CoolBuyClub.ro.

”Cum ar fi să poți accesa non-stop, timp de 365 de zile, în cel mai scurt timp și în regim privilegiat, orice tip de serviciu, fie că este vorba de organizarea unei petreceri, un transport de urgență, bilete pentru teatru, operă, recepții VIP sau un cadou de ultim moment pentru copilul tău? Mai mult, ai propriul tău concierge, serviciu de tractare și masina la schimb oriunde în țară sau asigurări medicale oriunde ai călători”, rezumă Andrei Duică doar câteva dintre beneficiile acestui nou tip de card.

Dacă în doi ani CoolBuy Deals s-a impus ca un site de reduceri care se adresează în special segmentului mainstream de consumatori, interesați mai degrabă de prețul produselor achiziționate, Cardul Privilege de la CoolBuy Club este, din decembrie, cardul celor privilegiați.  “Card Privilege este mai mult decât o colecție de carduri de fidelitate sau carduri bancare premium deoarece poți accesa orice fel de serviciu sau produs începând de la saloane de înfrumusețare și săli de fitness până la vacanțe exotice, branduri de lux și acces la evenimente exclusiviste”, spune Laura Irina, managing partner al companiei CoolBuy.

Cardul CoolBuy Club va avea două variante: Card Privilege - vor fi disponibile 50.000 de carduri, care se adresează în primul rând “middle managementului” din companii și Limited Edition - o ediție cu doar 5.000 de carduri, dedicată în special “top managerilor” și antreprenorilor de succes).

“Vom ajunge la peste 1.000 de firme partenere în rețeaua CoolBuy Club în decurs de un an de la lansare, ulterior cardul Coolbuy urmând să poată fi folosit la Paris, Viena sau în orice capitală europeană”, a completat Duică.

# # #

  

Despre CoolBuyClub & CoolBuy Deals:

Lansat în noiembrie 2012, CoolBuy Club este un club privat, exclusivist, ai cărui membri beneficiază de servicii premium incluse și privilegii în rețeaua de parteneri. CoolBuy Club este un proiect al COOLBUY, companie înființată în 2010 de un grup de entuziaști în marketing, online și software.

În primul an de la lansare, www.CoolBuy.ro a adus peste 1.000.000 de vizitatori unici, 8.000.000 de pagini citite cu o recurență ulterioară a vizitelor de cca. 60%. Are 100.000 de membri și aproape 80.000 de comenzi online. Se bucură deja de sprijinul a 150.000 de fani în rețelele sociale. A vândut în doi ani peste 10.000 de excursii interne și internaționale și mai bine de 20.000 de mese la restaurante.

De asemenea, în doar doi ani de la înființare, CoolBuy Deals a adus câteva premiere în segmentul site-urilor de reduceri, poziționându-se prin inovație drept unul din formatorii unei piețe estimate la peste 10 milioane de euro în 2011.

Laura Irina, managing partner, are experiență de peste zece ani în IT, în cadrul unor companii precum Softwin, Bitdefender și Oracle. 

Absolvent de ASE, Andrei Duică, partener și director de vânzări, are peste nouă ani experiență în vânzări și marketing, ultima poziție ocupată fiind de Director Vânzări Audi la Porsche Inter Auto România.