Copimaj Interactive cea mai noua agentie interactiva din Romania vrea sa obtina cota de piata de 10%

BUCURESTI - 6 octombrie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Copimaj Interactive agentia interactiva a grupului Copimaj a investit in noua gama de servicii interactive, pentru a obtine 10% cota de piata in anul 2010, mizand pe cresterea globala a pietei si pe investitiile facute.

Copimaj Interactive cea mai noua agentie interactiva din Romania vrea sa obtina cota de piata de 10%

Prezenta unei companii in mediul online, realizata printr-un site web, nu garanteaza si atingerea obiectivelor, iar din acest motiv este necesara imbinarea lui cu servicii interactive complete.

Copimaj Interactive imbina in mod creativ serviciile de graphic design, marketing interactiv, blogin si online PR, pentru a atinge obiectivele clientilor, invitand astfel vizitatorii sa interactioneze cu site-ul.

Un nou serviciu pentru piata din Romania sunt tururile virtuale interactive oferit de Copimaj Interactive prin Copimaj 360, care ajuta la vizualizarea completa din fata calculatorului a unei anumite locatii.

Mediul online se dezvolta permanent, atat in ceea ce priveste numarul utilizatorilor, cat si cel posibilitatilor companilor de promovare. Internetul este un mediu interactiv care ofera avantajul de a fi cuantificabil si a ajunge usor la grupurile tinta cu costuri reduse si cu posibilitatea optimizarii permanente a campaniei.

”Viziunea Copimaj este aceea de a imbina procesul tehnic de calitate cu un design frumos si usor de utilizat. Acest triunghi de servicii ofera vizitatorilor o experienta placuta si confort in utilizare.

“Inca din primul an de activitate vrem sa oferim cele mai bune servicii interactive din Romania. Avem proiecte de succes care ne recomanda si o echipa de profesionisti gata de noi provocari.” a declarat Alexandru Circei, CEO al Grupului Copimaj.