Maine incepe Marketing Innovation Conference

BUCURESTI - 13 mai 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

. Prima ediţie a Marketing Innovation Conference – “Bridging the Brand-Agency Divide” va avea loc pe 14 mai, la IAA House. Marketing Innovation Conference este un eveniment organizat de IAA Young Professionals şi Futurelab

Pentru că problemele de comunicare cu consumatorul final nu pot fi rezolvate decât pornind din punctul zero - relatia dintre client şi agentie - şi pentru că traversăm o perioada în care ne permitem tot mai puţine erori de comunicare, Marketing Innovation Conference aduce doi specialişti internaţionali in marketing si media care vor dezbate împreuna cu publicul provocările, dificultăţile şi oportunităţile relaţiei client - agenţie de publicitate şi vor identifica soluţii pentru depăşirea barierelor de comunicare.

Astfel, Marina Natanova, asociat Futurelab în Rusia, este un consultant media care a gestionat şi optimizat bugete pentru branduri precum: Visa, Shell, Nokia, Tele-2, Novartis, Samsung, HP, GlaxoSmithKline, Lukoil, Ratiopharm, Storck, Adidas. Olga Vaganova, asociat Futurelab în Ucraina, este şefa departamentului de PR&Reputation Management în cadrul Kwendi Expert Group, fiind în acelaşi timp partener oficial al celor mai mari companii de audit media din lume. Olga este adepta teoriei „frequent touch communication”, careia ea insăşi i-a pus bazele.

Formatul conferinţei a fost deja testat la Kiev, punând faţă in faţă top managementul agenţiilor de publicitate cu primii 25 de advertiseri din Ucraina. Acelaşi concept a fost prezentat în luna martie la World CMO Council, in faţa a 4000 de directori de marketing şi comunicare din întreaga lume.

Evenimentul se adreseaza profesioniştilor din industria de marketing si comunicare (atât din partea clienţilor, cât şi din partea agenţiilor), aparţinând tuturor nivelurilor profesionale. Pentru a te inscrie, accesează site-ul http://www.iaa.ro/Young-professionals/Iaa-marketing-innovation-conference/69.html.

Evenimentul este susţinut de BCR, Snack Attack si Radisson SAS. Parteneri media: The Money Channel, IQads.ro, Smark.ro, Wall-Street.ro, Radio Lynx, Revista Cariere, Business Standard, Elevate, Comunicate de Presa.ro si IAA.ro.