Corporate Office Solutions sărbătoreşte 10 ani de succes şi peste 3.500 de proiecte pentru amenajări de spaţii de birouri în România

BUCURESTI - 18 martie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Corporate Office Solutions (COS), parte a grupului multinaţional Office Solutions şi cel mai important jucător pe piaţa amenajărilor „la cheie” pentru spaţii de birouri, împlineşte anul acesta un deceniu de activitate în România, prilej cu care îşi anunţă strategia de viitor.

În cei 10 ani de activitate, Corporate Office Solutions a livrat peste 3.500 de proiecte de amenajări de spaţii de birouri, deţinând un portofoliu de peste 600 de clienţi corporatişti multinaţionali sau locali din domeniul bancar şi financiar, IT, telecomunicaţii, automobile, FMCG şi servicii. Printre clienţii companiei se numără Orange, Vodafone, Cosmote, Coca-Cola, Michelin, Colgate-Palmolive, British American Tobacco, Philip Morris, Mercedes-Benz, Saint Gobain, Banca Mondiala, BRD – Groupe Société Générale, ABN AMRO, Generali, Aviva, Citibank, Microsoft, Oracle, Hewlett-Packard, etc.

„Când am venit în România, primul lucru cu care ne-am confruntat a fost mentalitatea angajatorilor, care nu erau pregatiţi încă să investească mai mult pentru amenajarea spaţiilor de lucru. Astăzi, angajatorii au ajuns să conştientizeze mai mult ca oricând nevoia de a crea medii de lucru în care angajaţii să se simtă confortabil şi să vină cu plăcere la munca. Practic, dinamica pieţei muncii a atras după sine noi criterii de motivare a angajaţilor, resursele financiare încetând a mai fi singura metodă de motivare„ declară domnul Christophe Weller, Managing Partner la Corporate Office Solutions.

În 2007 Corporate Office Solutions a inaugurat showroom-ul din clădirea Victoria Business Park situată în Băneasa, realizând o investiţie de peste 400.000 de Euro. Noul showroom reprezintă o inovaţie în materie, întrucât integrează conceptul Worklife showroom unde clienţii pot testa şi totodată vedea cum sunt folosite piesele de mobilier chiar de către angajaţii COS.

Pe parcursul anului 2007, COS a urmărit să-şi consolideze poziţia pe piaţa amenajărilor de spaţii de birouri, dezvoltând şi diversificând produsele şi serviciile din portofoliu. Astfel, Corporate Office Solutions a mărit potenţialul serviciilor de construcţii pe care le oferă, prin obţinerea drepturilor exclusive asupra comercializării sistemelor de partiţionare marca ABCD International şi marca ACTA (Sinetica) în România, şi prin crearea unei divizii specializate în livrarea de produse arhitecturale.

Mai mult, la sfârşitul anului 2007, datorită cererii mari existente pe piaţă, COS a fondat o divizie proprie specializată în furnizarea de servicii de instalaţii mecanice şi electrice pentru clădiri de birouri şi spaţii comerciale, compania deţinând în prezent capacitatea de a livra 100% „la cheie” proiecte de amenajări pentru spaţii de birouri.

În continuare, strategia de viitor a COS va ţinti două obiective majore: consolidarea şi dezvoltarea continuă a portofoliului de produse şi servicii furnizate şi a serviciului către client, şi extinderea la nivel naţional prin intermediul unor parteneriate strategice. „Pentru următorii trei ani, urmărim să ne extindem activitatea şi în alte oraşe din România. Avem în vedere găsirea unor parteneri strategici, fie antreprenori locali cu potenţial, fie companii care activează deja pe piaţa mobilierului pentru birouri. Desigur, nu excludem posibilitatea de a deschide birouri proprii de reprezentare, iar modalitatea prin care ne vom extinde activitatea la nivel naţional rămâne deschisă, putând diferi în funcţie de oraş” precizează domnul Christophe Weller.

Planurile de viitor ale companiei au în vedere şi opţiunea de a deschide şi alte birouri de reprezentare în afara ţării, după cel deschis în Republica Moldova, anul trecut.

COS vizează, de asemenea, implicarea activă în promovarea şi educarea principiilor de ergonomie şi „well-being” la birou precum şi derularea unor acţiuni de protejare a mediului. De altfel, produsele de mobilier comercializate în prezent de Corporate Office Solutions sunt reciclabile şi respectă principiile de ergonomie recunoscute la nivel mondial.

COS s-a afiliat programului „Copacul de Hârtie” ce are ca scop protecţia mediului prin reducerea cantităţii de hârtie care este aruncată la gunoi şi va participa în această primăvară la o acţiune de refacere a zonelor verzi din jurul capitalei.

În 2007 Corporate Office Solutions a înregistrat o cifra de afaceri de 14,5 milioane de euro, deţinând o cotă de 25-30% din piaţa amenajărilor „la cheie” pentru spaţii de birouri de clasa A. Pentru 2008 compania mizeaza pe o creştere în vânzări faţă de anul precedent de aproximativ 15 procente, pe fondul creşterii numărului de clădiri de birouri, majoritatea de clasa A, ce vor fi livrate în intervalul 2008-2009.

Valoarea pieţei de mobilier pentru birouri din România în anul 2007 a fost estimată de COS la 80 de milioane de Euro. Cât despre piaţa amenajărilor „la cheie” pentru spaţii de birouri de clasa A, aceasta se situează, potrivit estimărilor reprezentanţilor COS, undeva între 60 şi 70 de milioane de Euro. Dintre clienţii COS pe anul 2007, cea mai mare cerere de soluţii integrate pentru amenajările de spaţii de birouri a venit din domeniile bancar, automobile, telecomunicatii şi IT.

„Printre preferinţele clienţilor noştri în 2007 s-au numărat partiţiile de sticlă demontabile şi produsele de mobilier ergonomice şi durabile, două elemente ce asigură clientului recuperarea maximă a investiţiei. Practic, trend-ul în materie de soluţii pentru amenajările de birouri susţine eficientizarea la maximum a spaţiului, obţinută prin alegerea unui concept bine gândit de planificare şi amenajare a spaţiului, partiţii demontabile, flexibile şi un cable management profesional. În materie de mobilier pentru birouri, observăm că se pune tot mai mult accentul pe ergonomie şi funcţionalitate, clienţii noştri preferând sisteme inovatoare ce permit folosirea inclusiv a spaţiului de deasupra biroului, în combinaţie cu o accesorizare adecvată oferind astfel un spaţiu mai mare pentru depozitare” adaugă domnul Christophe Weller.

Pentru 2008, reprezentanţii COS apreciază că cele mai active sectoare generatoare de cerere de soluţii integrate pentru amenajări de spaţii de birouri, la nivel naţional, vor fi sucursalele de banci, centrele operaţionale şi companiile call center.

Despre COS

Corporate Office Solutions s-a lansat pe piaţă în anul 1997 ca singurul distribuitor autorizat pe plan local al produselor grupului Steelcase, cel mai mare producător mondial de mobilier pentru birouri.

Creşterea business-ului COS de-a lungul celor 10 ani de activitate s-a bazat, în primul rand, pe ideea de a dezvolta mai multe activităţi. Astfel, diversificând continuu portofoliul de produse şi servicii oferite, COS a devenit cel mai cunoscut furnizor de soluţii integrate pentru amenajarea spaţiilor de birouri „la cheie”, fiind alături de client de la crearea conceptului de amenajare a spaţiului, până la implementarea proiectului şi recepţia spaţiului.

Pentru mai multe informatii, va rugam contactati:
Corina Honcioiu, Marketing Coordinator Corporate Office Solutions
Mobil: +4 0731 75 07 59
Telefon: +40-(21)-317 12 40/42/43/44
Fax: +40-(21)-317 12 41


Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/corporate-office-solutions/corporate-office-solutions-sarbatoreste-10-ani-de-succes-si-peste-3-500-de-proiecte-pentru-amenajari-de-spatii-de-birouri-in-romania