COS, specialist în amenajarea spaţiilor de birouri, anunţă o creştere cu 21% pentru primele 6 luni ale lui 2013

BUCURESTI - 28 august 2013

Comunicat tip General in Arhitectura / Design, Afaceri, Constructii

28 august 2013 - Creştere cu 21% pentru primele 6 luni ale lui 2013, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
COS ( Corporate Office Solutions ), lider în mobilier și amenajări interioare pentru spații de birouri din România, a înregistrat în primele 6 luni ale anului 2013 creştere cu 21% a venitului operaţional faţă de aceeaşi perioadă din 2012.
Cifra totală a comenzilor înregistrate a fost de 8,3 milioane de euro, cu 25% mai mult ca aceeaşi perioadă a anului trecut. În acelaşi timp, venitul operaţional a atins 7,7 milioane de euro.

 Piaţa mobilierului a crescut în mod substanţial în ultimul an şi suntem încrezători că această creştere va continua în următorii 2 ani. Fie că este vorba despre reamenajarea birourilor actuale sau proiecte noi, cererea de mobilier va continua să crească, nu numai în termeni cantitativi, ci şi calitativ prin soluţii de îmbunătăţire a comunicării şi productivității la birou. 

Christophe Weller, Managing Partner COS

Ce a generat creşterea?

Încurajate de o piaţă imobiliară ce favorizează în continuare chiriaşii, foarte multe companii mari au ales să se mute în noi sedii centrale. De asemenea, noi companii au deschis în România sedii de tip call-center, centre de shared service sau dezvoltare de software, realizând că aici găsesc forţă de muncă foarte bine calificată tehnic.

"Piaţa mobilierului a crescut în mod substanţial  în ultimul an şi suntem încrezători că această creştere va continua în următorii 2 ani. Fie că este vorba despre reamenajarea  birourilor actuale sau proiecte noi, cererea de mobilier va continua să crească, nu numai în termeni cantitativi, ci şi calitativ prin soluţii de îmbunătăţire a comunicării şi productivității la birou." declară Christophe Weller, Managing Partner COS. 

Cei mai dificili ani  pentru piaţa de mobilier au fost 2010 şi 2011. Datorită mediului economic nesigur, companiile au lăsat pe plan secundar  achiziţia de mobilier nou. În acelaşi timp, au existat foarte puţine investiţii în România.  

În ultimele 18 luni, piaţa a început însă să fie mai activă, companiile care investesc în mobilier nou şi amenajări interioare făcând parte în special din domenii precum software,  call centere, companii de audit şi consultanţă, petrol, gaze, şi telecomunicaţii.

De la începutul anului 2013, COS a fost implicat în proiecte precum: noul sediul central Generali în clădirea Charles de Gaulle, fabrica şi birourile Plexus din Oradea, noul sediu central Acvatot din Iride Business Park, sucursalele Volksbank din toată ţara, reamenajarea sediului Unilever din Bucharest Business & Technology Park, sediul central Exxon Mobile din Floreasca Business Park, sediul Lafarge din cladirea Charles de Gaulle, sediile centrale Ernst & Young, Cegeka si sediul Huawei din cladirea Bucharest Tower Center.

Despre COS

COS este specialist în soluții integrate pentru amenajarea la cheie a spațiilor de birouri.
De 15 ani pe piața din România, COS s-a lansat ca singurul distribuitor autorizat al produselor grupului Steelcase, lider mondial în industria mobilierului pentru birouri. În 2009, a devenit distribuitor autorizat al produselor Interface®, lider mondial în fabricarea de mochetă modulară sustenabilă și prima companie din domeniu care a adoptat sustenabilitatea în afaceri.
Află mai multe pe www.cos.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/corporate-office-solutions/cos-specialist-in-amenajarea-spatiilor-de-birouri-anunta-o-crestere-cu-21-pentru-primele-6-luni-ale-lui-2013