-
Cluj-Napoca - 26 octombrie 2010
Bazându-se pe cele mai bune ingrediente, Cosmetic Plant a creat o gamă de produse destinate îngrijirii pielii delicate a mamelor şi bebeluşilor, sub brandul Me & Mom. Testate clinic şi dermatologic, Uleiul bebe şi Crema funduleţ hidratează şi previn apariţia eritemului fesier, cauzat atât de des de purtarea scutecelor, iar Emulsia antivergeturi vine în sprijinul viitoarelor şi proaspetelor mame pentru a menţine elasticitatea pielii. Crema pentru hidratare intensă se adresează tuturor viitoarelor mame, având impresionante proprietăţi hidratante, iar Crema pentru depigmentare & hidratare este indicată în cazul apariţiei cloasmei (masca sarcinii) sau în cazul altor probleme de hiperpigmentaţie.
comunicatul de presa
-
Cluj-Napoca - 25 iunie 2009
Cosmetic Plant lanseaza pe piata Emulsia hidratanta-vitaminizanta pentru gat si decolteu cu ulei de catina si masline si milicapsule cu vitamina E. Produsul, in flacoane de 250 ml, este disponibil in magazinele naturiste si farmaciile de pe intreg cuprinsul tarii, de la inceputul lunii iunie 2009.
comunicatul de presa
-
Cluj-Napoca - 9 aprilie 2009
Cosmetic Plant aduce primăvara prin relansarea produselor din gama Gălbenele şi pantenol, cu un design mai modern, mai curat, mai elegant. Produsele care şi-au împrospătat aspectul şi se pot deja achiziţiona sunt Crema hidratantă cu extract de gălbenele, vitaminele A, E şi pantenol (50 ml), Crema antirid cu extract de gălbenele, vitaminele A, E, F şi pantenol (50 ml), Crema nutritivă cu extract de gălbenele şi pătlagină şi vitaminele A, E, F şi pantenol (50 ml), Laptele pentru faţă (250 ml), Loţiunea tonică cu suc de castraveţi (250 ml), Laptele pentru corp (250 ml) şi Crema de mâini cu extract de gălbenele (150 ml).
comunicatul de presa
-
Cluj-Napoca - 19 ianuarie 2009
Dupa trei luni de functionare in versiune private beta, s-a lansat www.tetatet.ro, comunitatea online a profesionistilor romani de pretutindeni. Proiectul apartine unei echipe de zece oameni cu specializari distincte si complementare, patru dintre acestia aducand in tetatet experienta acumulata ca asociati cofondatori ai proiectului Trilulilu, lansat la inceputul lui 2007.
comunicatul de presa
-
Cluj-Napoca - 13 noiembrie 2008
La sfârşitul anului 2007, compania Cosmetic Plant Prodcom a aplicat pentru alocarea de fonduri europene în cadrul programului PHARE 2005 CES “Asistenţă acordată IMM-urilor în scopul achiziţionării de servicii de consultanţă în afaceri”. Agenţia de Dezvoltare Regionala Nord-Vest a decis atunci ca proiectul “Creşterea competitivităţii firmei clujene Cosmetic Plant” să beneficieze de o investiţie totală de 25,790 EUR, din care 12,630 grant alocat şi 13,160 EUR investiţie proprie.
comunicatul de presa
-
Cluj-Napoca - 1 octombrie 2008
Schimbarile de design, cadourile instant si ambalajele inovatoare aduse de Cosmetic Plant in prim plan anul acesta au avut un efect vizibil in ceea ce priveste vanzarile. Astfel, volumul vanzarilor a crescut semnifiativ, cresterea acestora doar pe litoral fiind de cca. 32 % comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Printre produsele Cosmetic Plant cel mai bine vandute anul acesta se numara uleiul si emulsia spray Oliv cu factor de protectie solara 10, emulsiile “Kids Formula” cu factor 40 si 30, lotiunea si emulsia dupa plaja.
comunicatul de presa