Actorie, marketing și business în digital
BUCURESTI - 30 septembrie 2016
Comunicat tip General in Arta & Entertainment, Afaceri, Educatie / Cultura, Media / Publicitate, Internet
Preluarea școlii private de actorie Inlight, a actriței Alina Grigore - un context neplanificat pentru Craft Interactive si pentru Inlight, transformat într-o poveste de succes. Inlight e o școală de actorie cu o proprie metodă pedagocică amestecată cu o formă de dezvoltare personală, bazată pe actoria modernă. Un lucru greu de exploatat în mediul online și greu de găsit echilibrul între business și artă. Pasiunea pentru a face proiecte de actorie inedite a fost motorul care a activat performanța Inlight.
Scoala de actorie Inlight
Alina Grigore
Performanța Craft Interactive
A fost creșterea marketingului școlii, prin consultanță și soluții de marketing digital. Stategia a început odată cu refacerea site-ului, pentru a adapta imaginea online pe telefoanele mobile, a început apoi procesul de optimizare pentru motoare de căutare, infrastructura web a fost mutată în România, iar activarea canalelor digitale de Search Advertising împreună cu Social Media au produs vizibilitate mărită, printr-un concept de comunicare cu mesaje preluate din filozofia Inlight. Soluția online a născut un canal de vânzări pentru școală, aducând interesați de arta filmelor și a pieselor de teatru. Renunțarea la mediile clasice de promovare a fost o decizie bună, care a însemnat reducerea costului per client nou cu 160%.
Performance marketingul agenției
A început să livreze rezultate după câteva luni și să aducă ‚lead-uri’ calificate către școală, astfel în 2 ani de când Craft Interactive se ocupă de Inlight, s-au format 12 grupe de actori neprofesioniști, însumând aproximativ 150 de persoane care au scris și jucat piese de teatru pe scene din București (Godot Cafe, Teatrul de Artă, unTeatru, etc.).
Între timp
Actorii echipei școlii Inlight, care au jucat în lungmetrajul lui Adrian Sitaru – „Ilegitim”, au fost pe covorul roșu la Berlin, Paris și Odess primind premii la unele dintre cele mai exigente festivaluri de film din Europa, urmând apoi selecții la alte festivaluri în alte continente. A fost o accelerare de ‚awareness’, care s-a simțit direct în trafic și în rata de conversie. Școala Inlight a găsit soluția împreună cu agenția Craft Interactive prin care a stabilizat marketingul business-ului, care aduce acum constant lead-uri cu costuri mici, o mare parte din ele fiind obținute organic.
„Lumea actoriei e fascinantă dintr-un motiv evident: oamenii din această lume sunt cu totul fascinanți, asta se vede în premiile actorilor sau regizorilor români la Berlin, Cannes, ș.a.m.d. Asta atrage cumva... și influențează, se vede în modul cum lucrăm cu ei și în rezultate, care până la urmă spun totul.” (Liviu Florescu – Craft Interactive)
„Când faci o școală de actorie din pură pasiune și poftă de cercetare, ți-e greu să o privești ca pe un ‚business’, ba de multe ori respingi termenul. Atunci când Craft Interactive ne-a povestit de ‚rezultate concrete’, ‚awarness’ sau alți termeni asemănători, m-am temut că centrul nostru de cercetare va intra sub un nor corporatist ca și imagine. Nu a fost așa pentru că imensul și probabil foarte rarul avantaj pe care-l are Craft Interactive e că știe să-ți înțelegă nevoile și mai ales atmosfera care înconjoară proiectul tău. Rezultatele de care au vorbit ei s-au concretizat, așa cum ne-au spus, în numere și procente clar exprimate cu mult mai mari decât ne propusesem. Au talentul de a promite mult și de a oferi și mai mult. Noi însă știam că ce facem la InLight e cu adevărat unic pentru România și scopul lor a fost să dea și altora de veste. Craft Interactive a creat conexiuni greu de măsurat sau exprimat în limbaj matematic. La final, când am tras linie, cel mai important ‚achievment’ al nostru a fost faptul că InLight e acum căutat pentru zeci de proiecte, de oameni din toată lumea nu doar din România.” (Alina Grigore - Inlight)