Camera din Față este pe dispozitivele mobile!

BUCURESTI - 9 iulie 2015

Comunicat tip General in IT&C, Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, HoReCa, Internet

Camera din Faţă este acel loc cu dichis ce cuprinde ceainărie, cafenea şi magazin cu vânzare directă sau online, un loc în care timpul parcă s-a oprit în loc, iar gustul cafelei de dimineață te însoțește până la prânz, amintirile copilăriei sunt readuse la viață, iar produsele de aici nu au fost afectate de nici un compromis. Craft Interactive, agenția responsabilă cu toată strategia de marketing al Cafenelei/Ceainăriei, a dezvoltat varianta mobilă a magazinului online al Camerei din Față.

Camera din Fata responsive design

Camera din Fata responsive design

 Am reușit un mix inedit între nostalgia pe care brandul o folosește în comunicare, Mamaie - personajul mistic din spatele poveștii și modernizarea digitală actuală 

Liviu Florescu

Chiar de la lansarea site-ului, agenția digitală Craft Interactive a început să monitorizeze comportamenul consumatorilor în zona de magazin online, cum se cumpără cafea, ceai, care sunt cele mai apreciate produse, de pe ce dispozitive se obțin comenzi online, ș.a.m.d. Analizele de piața pentru consumul ridicat al online-ului din România, creșterea vânzărilor online al magazinului, concomitent cu Mobilegeddon-ul Google-ului din Aprilie 2015, ne-au făcut să luăm decizia adaptării site-ului Camera Din Față la noua tehnologie digitală de responsive design (scalabilitate pe toate dispozitivele mobile, tabletă sau smartphone-uri), imediat ce am identificat prima comandă făcută de pe telefonul mobil.

Pentru dezvoltarea responsive design-ului, pe lângă aspectul plăcut, ergonomia în utilizare și respectarea identității business-ului am avut niște ‚challenge-uri: să pilotăm tipologia business-ului în smartphone-urile consumatorilor, alegerea tipului de măcinare la cafea, ușurința în găsirea celor peste 150 de ceaiuri, alegerea cantității produsului cumpărat și maxim 3 apăsări pe ecranul telefonului mobil sau tabletei, până la finalizarea comenzii.

Pe langă partea tehnică, cred că am reușit un mix inedit între nostalgia pe care brandul o folosește în comunicare, Mamaie - personajul mistic din spatele poveștii și modernizarea digitală actuală, deci, cu puțin umor, putem spune că e prima Mamaie ‚responsive design’ din lume :) . Un alt aspect, extrem de important la nivel de business, e că am găsit mixul perfect între scalabilitatea dispozitivelor mobile și cea mai modernă tehnologie web actuală - site-ul se comportă exact la fel ca o aplicație mobile fără să fie nativ dezvoltată, deci avem alterrnativa ideală, ieftină, la aplicațiile actuale de mobile care sunt, după cum șim toți, costisitoare.
(Liviu Florescu - manager Craft Interactive).

Astfel, indiferent că fanii și clienții brandului vor să cumpere ceai, cafea sau accesorii din magazinul online, sau că vor să citească poveștile de pe blogul Camerei, o pot face acum oriunde ar fi ei, la birou, la job, sau în concediu.

Sunteți invitați, așadar, să utilizați dispozitivele mobile și să cumpărați, probabil cele mai bune ceaiuri și cafele din România, de pe, probabil, cel mai inteligent responsive design românesc din domeniu, pe www.cameradinfață.ro!