Craft Interactive a construit Camera din Fata online

BUCURESTI - 17 septembrie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, HoReCa, Internet

Live site

Camera din Fata e cafenea ceainarie deschisa de aproximativ 1 an in Bucuresti, bucurandu-se de o crestere rapida, a intrat in topul preferintelor bucurestenilor datorita publicatiilor de specialitate care au numit-o ‘unul dintre cele mai frumoase locuri din Bucuresti’. Conceptul este inedit, pozitionarea apeleaza la nostalgia romaneasca, fiind locul unde unde iti destanui secretele cu apropiatii la o cafea rara de pe continente indepartate, sau la un ceai procesat dupa traditii asiatice de mii de ani, cu ambientul muzicii interbelice, chiar in mijlocul Bucurestiului de altadata.

Camera din fata

Camera din fata

 Am descoperit acest neconventional si in Camera din Fata, iar pe toata perioada dezvoltarii site-ului m-am simtit intr-o familie nu in biroul unui client. 

Liviu Florescu (manager Craft Interactive)

Conceptul locului are iz de boemie similara cu buticurile de altadata, pastrand un nivel inalt al calitatii produselor - Camera din fata ofera peste 150 de ceaiuri de toate felurile, o gama larga de accesorii si peste 30 de cafele rare, avand ca partener furnizorul de cafea al casei Casei Regale, iar calitatea ceaiului e asigurata de companie nemteasca InterTee - unul dintre cei mai mari procesatori de ceai din Europa.

Pentru ca lucrurile au mers surprinzator de bine cu Camera din Fata, a venit decizia extinderii business-ului, moment in care agentia Craft Interactive a devenit partenerul responsabil cu marketingul online:
- Am planificat impreuna cu clientul noua dezvoltare de business, cu scopul evident de a construi un magazin online unic, pastrand identitatea vizuala existenta
- Am dezvoltat site-ul cu focus pe performanta in marketing online, optimizand la maxim ergonomia si mecanismul de comanda pe site; desi e complicat sa vinzi online cafea personalizata, de pe Camera din Fata poti comanda cantitatea dorita si alege chiar tipul de macinare
- Am planificat un mix de marketing digital online pentru promovarea business-ului, prin care sa marim prezenta Camerei, sa extindem plaja de clienti la nivel national si cifra de afaceri.

“O componenta a spiritului Craft Interactive e neconventionalul. Am descoperit acest neconventional si in Camera din Fata, iar pe toata perioada dezvoltarii site-ului m-am simtit intr-o familie nu in biroul unui client. Tot neconventionala a fost si colaborarea, este proiectul in care s-au implicat cu suflet, dedicatie si expertiza multi oameni talentati din diferite companii sau domenii de activitate, fiecare cu personalitate diferita. N-a fost usor, dar am reusit sa punem deoparte orgoliile si sa construim ceva inedit.” (Liviu Florescu, manager Craft Interactive)