Craft Interactive renaste Dracula

BUCURESTI - 27 noiembrie 2012

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Turism, HoReCa, Internet

Domeniul Dracula Danes e situat la cateva minute de legendara cetate medievala de la Sighisoara, un loc fabulos construit intr-un ambient natural transilvanean, parca rupt din povesti medievale cu cavaleri. La Dracula Danes te rasfeti cu servicii turistice autentic rurale: de la cazare si servirea specialitatilor culinare ardelenesti, pana la pescuit, calarie sau lectii teoretice de echitatie.

Domeniul Dracula Danes

Domeniul Dracula Danes

 In urma cu cativa ani, cand am inceput colaborarea ma chinuiam sa conving clientul ca are nevoie de formular de ‘lead conversion’, iar azi le oferim search advertising si peste 60% din rezervari se obtin online. 

Liviu Florescu

Domeniul Dracula a trecut in ultimii ani printr-o serie de modernizari pe toate planurile: de la unitati de cazare, spatii verzi amenajate din pasiunea pentru natura, restaurante, terase, pana la ferma de animale domestice si salbatice, chiar si o stana amenajata.

Tehnologizarea domeniului din ultimii ani a directionat eforturile dedicate gestionarii rezervarilor catre mediu online. A venit astfel, implicit, momentul pentru facelift-ul site-ului, sub noul concept ‘inapoi in natura’, cu noua directie a comunicarii online imbracata in ideea ca Dracula Danes nu mai e doar pensiunea cu piscina dupa care se identifica locul in trecut, ci e un intreg domeniu intins pe cateva hectare, intr-un ambient rural deosebit, totul desfasurandu-se in fascinantului univers ecvestru din jurul calului.

Craft Interactive a oferit servicii de consultanta, design interactiv, dezvoltare web, optimizare pentru motoare de cautare si search advertising, procesul de refacere a identitatii online functionand perfect, datorita vechimii relatiei cu Domeniul Dracula Danes.

Site-ul a fost construit de la inceput intr-o directie minimalista de design, cu focus pe partea de SEO, obiectivul fiind pastrarea si cresterea lead-urilor obtinute din online, de altfel azi peste 80% din rezervarile de la Dracula sunt obtinute organic, din motoarele de cautare.

“Domeniul Dracula Danes a avut o evolutie fantastica in ultimii ani, devenind un loc iubit, un brand crescut natural (de unde si discretia eforturilor de advertising). In urma cu cativa ani, cand  am inceput colaborarea ma chinuiam sa conving clientul ca are nevoie de formular de ‘lead conversion’, iar azi le oferim search advertising si peste 60% din rezervari se obtin online. Asa ca eu nu pot decat sa-i felicit cu sinceritate!” (Liviu Florescu, managing Craft Interactive)

Taguri: designcraft interactiveseodraculadanes