Marketing online de performanta, Wu Xing

BUCURESTI - 10 mai 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate, HoReCa, Internet

Ne place sa credem ca Romania a crescut mental si cultural in ultimii ani. Diversificarea culinara e consecinta normala intr-o societate in plina dezvoltare. O nisa culinara ce devine din ce in ce mai apreciata de romani este bucataria chinezeasca, ce-si face tot mai mult loc in vietile noastre. In 2011 brandul Wu Xing a construit o strategie de dezvoltare clara de sustinere a cresterii incepute in ultimii ani. Astfel, a apelat la agentia Craft Interactive pentru servicii de marketing online cu scopul de a creste traficul si calitatea lui, cresterea vanzarilor si notorietatii brandului.

Craft Interactive

Craft Interactive

 In momentul de fata, canalul organic search (prin SEO) aduce aprox. 55% din comenzile online, 35% sunt obtinute prin accesare directa, restul prin Search Advertising, Facebook sau Display advertising. 

Craft Interactive

Ne bucuram ca am fost ‘aproape’ de acest client de la inceput, devenind partenerul online in drumul Wu Xing spre succes. Am preluat cu bucurie obiectivul de crestere a comenzilor online, oferind servicii premium de SEO si SEM (search advertising). O repercusiune a colaborarii noastre a fost extinderea parteneriatului prin servicii de social media , creatie si implementarea planului de comunicare.

- In Octombrie 2011 am inceput optimizarea pentru motoare de cautare, cu focus marit pe SEO onsite, trecand apoi la SEO offsite incepand cu Ianuarie 2012.
- In Decembrie 2011 am marit prezenta online pe canalul Search Advertising, oferind servicii de configurare a contului de Adwords si administrarea continua a campaniilor contextuale.
- In Ianuarie 2012 am preluat obiectivul de crestere a paginii de FaceBook si a fanilor Wu Xing, prin servicii de Social Media.
- In Februarie 2012 am dus lucrurile mai departe si preluand strategia de marketing online a brandului Wu Xing pe 2012.

Rezultatele obtinute?

Am atins primele locuri din Google dupa cele mai importante cuvinte cheie, relevante domeniului si a brandului Wu Xing (mancare chinezeasca, preparate chinezesti, livrare la domiciliu, mancare chinezeasca acasa, meniu vita, comanda mancare porc, s.a.m.d.)

Am obtinut o crestere de aproximativ 70% pe partea vizitatorilor unici, a vizitelor si a afisarilor de pagini, am scazut cu aproximativ 30% ratele de abandon si de exit a site-ului, am crescut timpul mediu petrecut pe site si am optimizat navigabilitatea pe site si procesul de comenzi online

Cand am inceput pregatirea SEO (in Octombrie 2011) pagerank-ul era 2, iar in Aprilie Google a premiat domeniul wuxing .ro cu PageRank™ 4

In Ianuarie 2012, la inceperea serviciilor de social media, pagina Wu Xing avea aprox. 6000 de fani iar in Aprilie a depasit 24.000 de fani. Vorbim asadar de o crestere de peste 400%

In cele 6 luni analizate, Wu Xing s-a bucurat de peste 215.000 de vizite, peste 1.750.000 de afisari de pagini, vizitatorii petrec in medie peste 5 minute pe site si parcurg mai putine pagini pana sa ajunga la pasul final de comanda. Valoarea procentuala a bouncerate-ului de sub 21% e un indice analitic excelent prin prisma audientei site-ului

In momentul de fata, canalul organic search (prin SEO) aduce aprox. 55% din comenzile online, 35% sunt obtinute prin accesare directa, restul prin Search Advertising, Facebook sau Display advertising.

Citeste studiul de caz complet