Peste 400 de evenimente in 15 parcuri din Bucuresti

BUCURESTI - 12 octombrie 2011

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Social

Prima vara petrecuta impreuna in parcuri. In 7 luni de la lansarea inparc.ro am promovat cu mandrie peste 400 de evenimente in parcuri, ne-am relaxat si am cantat alaturi de voi, am ras si am glumit la iarba verde. Si asta a fost doar inceputul.

inparc.ro

inparc.ro

 Pentru ca iubim online-ul, pentru ca putem si pentru ca internetul are nevoie de astfel de site-uri. 

Liviu Florescu

Printre evenimente indraznete noi am strans 15 parcuri in Bucuresti cu continut original, am incheiat parteneriate pentru a fi primii informati asupra evenimentelor si pentru a vi le oferi voua "la cald". Iar analitic am realizat peste 25.000 de vizitatori ce au facut peste 75.000 de afisari. Si totul fara a investi masiv in promovare. Doar cu ajutorul vostru, al celor care iubiti natura, am reusit sa crestem un proiect nascut cu si din pasiune. Si pentru ca tu vizitatorule iubitor de parcuri, ne-ai dovedit ca meriti, vom investi in dezvoltarea continua inparc.ro.

Cifrele sunt mici si mari. Mari pentru ca in acest proiect n-am aplicat un business-plan. Ne mandrim insa ca am reusit sa facem vara mai interactiva celor care au cautat evenimente in parcuri. Si cum "Roma n-a fost construita intr-o zi", o mana de ajutor nu strica niciodata: poti contribui la dezvoltarea enciclopediei noastre verzi foarte usor: ne poti trimite informatii legate de parcuri, ne poti informa asupra evenimentelor ce ne-au scapat, sau poti chiar sa publici automat evenimente daca esti organizator, PR sau pur si simplu un contributor ce iubeste parcul. Si pentru ca sezonul rece nu inchide parcurile, ci doar le schimba hainele, ne propunem sa te pastram la fel de bine informat ca si pana acum, asupra activitatilor in aer liber. Sugestie: poate ca ar fi bine sa iti pregatesti patinele si ski-urile!

"In perioada ce urmeaza ne-am propus sa marim baza de date a parcurilor din capitala (momentan), sa largim zona de parteneriate pentru a informa si mai bine internautul ce cauta evenimente outdoor si vom dezvolta noi facilitati pe inparc.ro. Pentru dezvoltarea proiectului si pentru mentinerea lui am alocat in acest an ceva putin peste 6000 euro, fara a astepta un revenue. Stiu ca suna absurd sa investesti intr-un proiect fara o estimare pozitiva a ROI-ului. De ce am facut-o? Pentru ca iubim online-ul, pentru ca putem si pentru ca internetul are nevoie de astfel de site-uri." (Liviu Florescu, partner Craft Interactive).