Cum sa organizezi programul de lucru in regim de telemunca sau sa decalezi programul de lucru al angajatilor, asa cum iti cer autoritatile statului!
BUCURESTI - 28 octombrie 2021
Comunicat tip Produse / Servicii in HR
Compania romaneasca de software Creasoft, a dezvoltat o soluție care ajuta atat angajații, cat și angajatorii sa planifice zilele in care lucreaza de acasa in Telemunca sau de la birou in urmatoarea perioada, pentru o organizare mai eficienta și pentru respectarea noilor reguli impuse de pandemie.
Cum sa organizezi programul de lucru in regim de telemunca sau sa decalezi programul de lucru al angajatilor, asa cum iti cer autoritatile statului!
Noul modul software de planificare a muncii este parte integranta din solutia profesionala de pontaj electronic al companiei Creasoft si ofera posibilitatea de autoplanificare de catre angajat, in limita unor restrictii configurabile de catre departamentul HR.
Si acum, dar si in viitor, nu se va renunța complet la munca de la sediul firmei, oamenii au nevoie sa socializeze și vor vrea sa mearga la birou una, doua, trei zile pe saptamana, iar restul saptamanii vor lucra in sistem Telemunca. Office-urile care au ramas au trebuit rearanjate, pentru a respecta distanțarea. Din aceasta cauza e nevoie de un planificator, la care sa aiba acces angajații și unde este posibil chiar sa isi autoprogrameze zilele in care aleg sa munceasca de la birou, sau sa li se solicite asta de catre angajator. Sunt departamente in care managerul poate avea nevoie zilnic de un numar minim de salariați la sediul firmei, caz in care solicita angajaților acest lucru. Acest software de planificare ii ajuta sa se organizeze mult mai eficient. Noul planificator electronic al programului de lucru permite si decalarea lucrului in mai multe schimburi, pentru a se evita venirea sau plecarea de la munca de catre mai mult de 50 de persoane in acelasi timp.
In multe cazuri, spatiile de birouri restranse de companii in perioada de pandemie sau recompartimentate astfel incat sa permita distantare reala inclusiv prin micsorarea numarului de birouri si scaune, nu mai dau posibilitatea sa vina la birou toti angajatii. In acest caz, planificatorul este un instrument obligatoriu prin care sa se limiteze numarul angajatilor care pot veni la birou. Fara acest planificator ar fi haos si am ajunge la situatia hilara in care angajatii care vin la birou nu ar avea unde sa isi desfasoare activitatea, din lipsa de birouri fizice care sunt mai putine decat numarul de angajati.
Planificatorul de munca este integrat in solutia de pontaj electronic CREASOFT si totul costa doar 1,5 euro/luna/angajat. Detalii pe www.creasoft.ro
IMPORTANT:
Creasoft Time Management SRL este Unitate Autorizata Protejata (UAP) și poți implementa gratuit sistemul de Pontaj Electronic Creasoft impreuna cu modulul software de planificare a muncii pentru instituția ta. Alege sa transformi in investiție Taxa pentru Persoane cu Handicap datorata statului.
Daca ai mai mult 50 de salariați, este posibil, in mod obiectiv, sa nu atingi numarul de salariați cu dizabilitați, obligatoriu legal. In aceasta situație, vei datora statului o taxa care poate deveni impovaratoare. Transforma macar o parte din acest cost, intr-un avantaj pentru instituția ta.
Extras din legislatie: Ministerul Muncii și Protecției Sociale
LEGEA nr. 193 din 21 august 2020, pentru modificarea și completarea Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu dizabilitați a modificat definiția unitaților protejate și a reintrodus in lege posibilitatea ca jumatate din valoarea varsamintelor de la persoane juridice pentru persoanele cu handicap neincadrate sa fie utilizata pentru achiziții de bunuri și servicii de la unitați protejate.
Potrivit art. 78 alin. (3) lit. b) din Legea 448/2006 - persoanele juridice cu cel puțin 50 de angajați, dar care nu angajeaza persoane cu handicap, in proporție de minimum 4% din numarul total de angajați, pot opta sa plateasca, lunar, catre bugetul de stat o suma reprezentand echivalentul a minimum 50% din salariul de baza minim brut pe țara garantat în plata înmulțit cu numarul de locuri de munca în care nu au angajat persoane cu handicap, iar cu suma reprezentand diferența pana la nivelul sumei prevazute la lit. a) sa achiziționeze, pe baza de parteneriat, produse și/sau servicii realizate prin activitatea proprie a persoanelor cu handicap angajate în unitați protejate autorizate.
Creasoft este producator roman de solutii electronice si software de pontaj si optional control acces securizat si este lider de piata din 2017. Compania este deținută de antreprenorul Adrian Dinu, unul dintre foștii acționari ai SAS Grup (companie care operează platforma de monitorizare alarma.ro).
În prezent, soluția de pontaj Creasoft permite pontajul clasic cu carduri RFID sau amprenta, pontajul de pe telefonul mobil cu verificarea locului de desfășurare a activității, dar si monitorizarea activitatii de pe PC pentru angajatii in regim de Telemunca.
Peste 300 de companii cu peste 25.000 de angajati au ales solutia de pontaj Creasoft.
-
Adrian Dinu
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- CREASOFT
-
Pagina contact: Contact CREASOFT IT SRL