Prima ediţie LeisurEXPO – relaxare la superlativ

BUCURESTI - 8 iulie 2008

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Între 3 şi 6 iulie la Băneasa Shopping City a avut loc primul târg de oferte premium pentru relaxare şi petrecere a timpului liber, LeisurEXPO. Timp de patru zile, LeisurEXPO a reunit atât produse premium destinate petrecerii timpului liber – outdoor, cât şi demonstraţii cu motociclete şi maşini tunate.

Prima ediţie LeisurEXPO – relaxare la superlativ

LeisurEXPO a oferit vizitatorilor un nou concept de lifestyle, definit de mărcile de renume prezente în expoziţie. Printre acestea s-au numărat: Harley Davidson, M Car Distribution – care a expus ultimele modele ale celebrei mărci Mitsubishi Motors, Suzuki Motors, Hydroline sau Romantic Garden. Tot la LeisurEXPO au putut fi testate şi cele mai noi modele de maşini Convertible şi 9-3 Sedan Sport, expuse de partenerul special al târgului, Augusta Motors.

Persoanele care au trecut pragul expoziţiei au fost interesate atât de rulote în valoare de 30.000 de euro, cât şi de motociclete, standul Suzuki Motors fiind unul dintre cele mai vizitate. La fel de apreciate au fost şi căzile cu hidromasaj ale companiei Hydroline, ale căror preţuri se încadrează între 12.000 şi 18.000 de euro. Printre plantele decorative expuse de Romantic Garden s-a numarat şi un bonsai cu vârsta de 20 de ani, în valoare de 1.100 euro, care a fost una dintre atracţiile târgului. Compania Ares Europe a prezentat la târg cele mai noi modele de fotolii pentru masaj, care, după ce au fost testate de vizitatori, au putut fi achiziţionate la preţuri între 2.500 şi 3.500 de euro.

Rulotele de lux, căzile cu hidromasaj, jucăriile de exterior, fotoliile pentru masaj, plantele decorative pentru terasă şi grădină, produsele pentru întretinerea gradinii, maşinile şi motocicletele au atras peste 10.000 de vizitatori la LeisurEXPO.

Weekend-ul a fost dedicat pasionaţilor de motoare şi maşini. Astfel, în cadrul LeisurEXPO a fost amenajată o zonă de Test Drive, unde au avut loc demonstraţii ale Asociaţiei Motocicliştilor din România, dar şi o demonstraţie de virtuozitate auto „Drift & Burn Session”, sub egida Asociaţiei Române de Tuning Auto. Tot în acest spaţiu, vizitatorii au putut testa maşinile expuse în cadrul LeisurEXPO.

Despre Creative Brand Communication

Prima ediţie a LeisurEXPO a beneficiat de un buget de 250.000 de euro, evenimentul fiind organizat de agenţiile Plus Media şi Creative Brand Communication, cu sprijinul partenerului strategic Băneasa Shopping City.

Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să accesaţi site-ul: www.leisurexpo.ro sau să contactaţi:

Felicia Iordache, General Manager Plus Media
Mobil: 0721.900.952, Tel.: 021.242.1570
Fax: 021.242.1571, E-mail: feliciaiordache@plusmediacom.ro

Cristina Udrescu, Managing Director Creative Brand Communication
Mobil: 0722.435.258, Tel.: 021.232.1377
Fax: 021.232.0448 , E-mail: cristina@creativecom.ro
Roxana Răcanel, Media Specialist Băneasa Developments
Mobil: 0747.070.237, Tel.: 021.305.71.95
Fax: 021.301.60.34, E-mail: roxana.racanel@baneasa.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/creative-brand-communication/prima-editie-leisurexpo-relaxare-la-superlativ