Unilever continua traditia la Ploiesti

BUCURESTI - 22 mai 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Cele 407 de asociatii de proprietari si 537 de camere de studenti din campusul Universitatii de Petrol si Gaze au depasit recordul de participanti stabilit anul trecut la concursurile „Cel mai frumos bloc” si „Cea mai frumoasa camera studenteasca”. Editia a VII – a a concursurilor organizate de catre compania Unilever South Central Europe in colaborare cu Primaria Municipiului Ploiesti reprezinta o investitie totala de 10.000 euro.

Au fost oferite 7 premii pentru asociatiile de locatari (1 premiu I, 3 premii II si 3 premii III) si 18 premii pentru camerele studentesti (3 premii I, 5 premii II si 10 premii III), constand in peste 2.500 de produse (Dero, Cif, Domestos, Lux).
Implicarea de exceptie si rezultatele muncii atat a locatarilor, cat si a studentilor, au determintat organizatorii sa ofere si un numar record de mentiuni: 5 asociatii de locatari si 10 camere studentesti au fost premiate cu produse.

Comisia concursului, compusa din reprezentanti ai Primariei Municipiului Ploiesti, R.A.T.S.P., Uniunii Asociatiilor de Proprietari, Administratiei Domeniului Public si Privat si presa locala, a avut o sarcina grea, deoarece numarul blocurilor si al camerelor studentesti care au avut rezultate foarte bune a fost mare, iar departajarea lor a fost dificila.

„Ne bucura intotdeauna sa constatam ca suntem priviti ca membrii ai comunitatilor in care ne desfasuram activitatea, iar aceasta editie a unui concurs deja devenit traditie in Ploiesti, ne confirma acesta dorinta. Implicarea noastra in viata acestei comunitati reprezinta atat grija fata de familia noastra, cat si fata de viitorul sau”, a declarat dl. Silviu Damoc, managerul fabricii din Ploiesti, in cadrul ceremoniei de premiere. Ceremonia de premiere a avut loc in data de 19 mai 2006 si s-a desfasurat la Muzeul de Istorie.

Despre Creative Brand Communication

Unilever South Central Europe va investi trei milioane de euro pentru consolidarea productiei din fabricile sale de condimente, sosuri si supe Knorr si margarine Rama si Delma intr-o singura unitate de productie, ce va fi construita pana la sfarsitul anului 2006 in Ploiesti. Investitia contribuie la planul de dezvoltare pe termen lung al companiei si are drept scop eficientizarea operatiunilor de productie si distributie.

Creative Brand Communication
office@creativecom.ro