Ascensiunea Anti-Tendintelor 2021 pentru ingrijirea pielii

BUCURESTI - 25 ianuarie 2021

Comunicat tip Produse / Servicii in Retail

Cu fiecare nou inceput, asteptam, ghicim, cercetam si ne gandim la ce va urma si la ce va evolua anul viitor.

FOREO

FOREO

De aceea, toate publicatiile, influecerii, bloggerii si entuziastii cauta acum indicii, cerceteaza si posteaza ceea ce cred ca vor fi cele mai populare tendinte, produse, ingrediente, culori din 2021 si orice ar trebui sa existe in “the ruling class” pentru anul viitor.

 

Prin urmare, pentru ca avem incredere absoluta in puterea surprizei, permiteti-ne sa va prezentam ANTI-TENDINTELE DIN 2021!

 

Dar ce anume este un anti-trend?

Lesne de inteles, multi ar presupune ca anti-tendinta este o opozitie flagranta fata de tendintele actuale. Conceptia brand-ului FOREO a fost intotdeauna putin in afara proverbialului, asa ca vom defini un anti-trend din 2021 pur si simplu ca „tendinta declarata popular a anului precedent care s-a inrautatit si, mai mult, ar fi putut merge intr-o directie complet opusa”.

 

Anti-Trend #1: Masca de ingrijire a pielii 3-D imprimata personal

A fost pe lista tendintelor fierbinti a tuturor din 2019 si 2020. A castigat, de exemplu, 40.000 de premii prestigioase! A fost numit ca ceva care ar putea schimba lumea, si mai ales frumusetea, in special, pentru totdeauna. Dar a suferit un esec.

 

De cele mai multe ori, oamenii nu sunt pregatiti sa incerce ceva atat de nou. De obicei este nevoie de eoni ai omenirii pentru a imbratisa tehnologii noi. Deci, vei cumpara un dispozitiv care va  face o harta a fetei, o analiza tipologia pielii si va imprima propria masca individuala de ingrijire a pielii pe o imprimanta 3-D compacta? Suna grozav, sigur. Intr-o zi, produsul ar putea prinde si atrage un public mai larg de consumatori.

 

Anti-Trend #2: Pre-Samponare

Unii ar putea gasi de necrezut suma de bani pe care oamenii o cheltuiesc pe parul lor.

Parul din cap in special, deoarece pentru restul parului de pe corp exista reguli total diferite - in timp ce parul din capul nostru trebuie sa ramana si sa fie bine ingrijit, restul trebuie sa dispara.

 

Pentru a face parul si mai de dorit, oamenii au inventat produse, tratamente si tehnici. A existat o profetie ca 2020 va fi anul pre-sampoanelor, dar nu s-a intamplat. O posibila problema cu pre-sampoanele este ca avem deja destul de multe produse si obiceiuri post-sampon - balsamuri de par si masti de par, pentru a numi doar cateva. Se poate presupune doar ca cererea de a adauga inca un pas la rutina parului a fost pur si simplu - prea mult.

Deci, o tendinta populara in 2021 ar putea fi chiar opusul adaugarii unui alt pas (pentru par, piele sau orice alt regim din viata ta). Simplificarea va castiga din ce in ce mai mult anul viitor.

  

Anti-Trend #3: Witch Hazel (Vrajitoarea Hazel - arbust cu flori parfumate de culoare galbena)

Witch Hazel a existat de cand erau vrajitoarele. Derivatul vegetal a fost folosit ca secretie pentru pori, de tonifiere a pielii, de reducere a umflaturilor si de luptator impotriva cosurilor. Toata lumea o stie. Milioane de oameni o folosesc, in fiecare zi.

 

Dar dintr-o data, de nicaieri, a aparut aceasta frenezie totala, iar Vrajitoarea Hazel a (re)nascut ca un ingredient super nou. A devenit TEMATICA tuturor conversatiilor: intr-o singura zi, in doar 8 minute, de fapt, a existat o crestere de 305% a persoanelor care au cautat pe Google „Witch Hazel”.

 

Dar am putea sa ne intrebam: poate cineva  sa numeasca un lucru nou? Cum ar fi cu adevarat nou? Un anumit ingredient sau planta despre care nu am auzit sau nu am avut niciun indiciu ca ar putea fi util ca fiecare dintre noi sa devina mai frumosi? Greu, nu? Iti amintesti de nemuritorul, melc? Era acolo, nu e nou. Dar o tendinta la un moment dat. Ei bine, asta pentru ca majoritatea lucrurilor exista si sunt deja acolo. Undeva.

 

Anti-Trend #4: Micro-Ace - sa faci sau sa nu faci?

In 2019 un dermatolog care a facut o lista cu What’s Hot and What’s Not (Ce este fierbinte și Ce nu). Pe lista NOT HOT, s-ar fi gasit un dispozitiv de micro-ace pentru acasa.

Nu putem pretinde ca acesta este motivul sau modul in care s-a desfasurat totul dupa aceea, dar se pare ca cuvintele ei trebuie sa fi lovit cititorii similar cu expresia „Orice ai face, nu te gandi la un elefant”. Pe scurt, toata lumea a mers direct la magazinele care vand dispozitive cu micro-ace.

 

A fost unul dintre cele mai bine vandute instrumente de ingrijire a pielii din 2020. Este de inteles, totusi. Doctorul bine intentionat s-a temut ca pasionatii de ingrijire a pielii vor folosi in mod necorespunzator dispozitivul cu micro-ace si isi vor rani fetele. Ea nu a prevazut pandemia din 2020 si totodata apelarea la ingrijirea si infrumusetarea la domiciliu (ceea ce este un mare impact asupra tendintelor de ingrijire a pielii din 2021).

 

Anti-Trend #5: Mai putine produse in cosul de cumparaturi

S-a simtit puternic ca 2020 va fi anul in care oamenii vor achizitiona mai putine produse de ingrijire a pielii si de infrumusetare. Numai in Marea Britanie, vanzarile de produse de ingrijire a pielii au avut un salt urias in 2020, crescand cu 54% din ianuarie pana in octombrie, comparativ cu aceeasi perioada a anului din 2019. Si aceste cresteri au fost generale. Vanzarile de creme de fata au crescut cu 67%, produsele de curatare pentru fata au crescut cu 66%, seturile si kit-urile au crescut cu 57%, iar serurile de fata au crescut cu 32%.

 

Iata ce se intampla: miliarde de oameni, din toate colturile lumii, nu se vor opri niciodata din eforturile lor de a-si atinge obiectivele in materie de frumusete.

 

 

Concluzie: investitii personale, nu doar cheltuieli

Deci, stiind toate acestea, ce vedem ca pe o tendinta in 2021? La ce ne putem astepta de la noul an? Ce poti face? In primul rand, incearca si simplifica lucrurile, da. Dar, de asemenea, fa un pas inapoi - sau inainte, in functie de modul in care il privesti - si realizeaza ce functioneaza cel mai bine pentru tine personal. In cele din urma, trebuie sa descoperi propriul tau scop. Deci, gaseste-ti propriul ingredient de semnatura, produs sau tratament, ceva care sa-ti  spuna propria (istorie) poveste, ceva care va fi propriul tau lucru in 2021 odata ce arunci o privire nostalgica inapoi din viitorul indepartat.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/creative-market/ascensiunea-anti-tendintelor-2021-pentru-ingrijirea-pielii