Comunicate Creative Market

Creative Market

Compania Creative Market a emis 48 comunicate de presa

  • FOREO UFO limited edition

    BUCURESTI - 23 mai 2019

    FOREO are o solutie de ingrijire a pielii pentru fiecare super-erou din galaxie
    Brandul de beauty-tech cu cea mai accelerata crestere din lume - FOREO, tocmai a lansat o editie limitata, UFO Iron Man pentru a celebra lansarea filmului Avengers: EndGame.
    In aceasta colaborare cu adevarat intergalactica cu Marvel, editia limitata UFO Iron Man Mask Set este visul orcarui fan. Caracteristicile acestuia sunt nemaivazute pana acum: un device UFO negru, cu masti Iron Man si un cablu USB Tony Stark pentru reincarcare. Cutia in editie limitata este decorata cu personajele din Avengers, iar caracteristicile lui Iron Man se regasesc pe masti si in interiorul acestei cutii de cadou.
        comunicatul de presa

  • 1664Blanc

    BUCURESTI - 21 mai 2019

    Cu ocazia celei de-a 18-a editii a Festivalului International de Film Transilvania, care se va desfasura in perioada 31 mai – 9 iunie 2019 în Cluj-Napoca, Kronenbourg 1664 Blanc devine partener al festivalului promitand momente de neuitat pentru cinefilii participanti.     comunicatul de presa

  • FOREO LUNA 2 CLEANSING DEVICE

    BUCURESTI - 15 mai 2019

    - Regina si Liam Neeson sunt candidati -

    Studiile lansate de FOREO arata ca atat barbatii, cat si femeile britanice considera ca Helen Mirren si Richard Gere arata cel mai bine pentru varsta lor*. Intr-o perioada in care operatiile estetice sunt in plina crestere, cercetarile produc o stare de usurare celor care nu cocheteaza cu ideea de a intra in jocul operatiilor. Helen Mirren si Richard Gere sunt exemplul. Acestia au facut o declaratie prin care dezvaluie ca nu au apelat la tratamentele cosmetice, in schimb preferand sa imbatraneasca in mod natural si gratios.
        comunicatul de presa

  • Deichmann Romania

    BUCURESTI - 9 mai 2019

    București, 9 mai 2019. DEICHMANN România a obținut o creștere de 10,6% a vânzărilor în anul 2018, însemnând o creștere de la 414,4 milioane de lei în 2017 la 458,2 milioane de lei în 2018, compania ocupând în continuare numărul 1 în retailul românesc de încălțăminte. Numărul de perechi de încălțăminte vândute a crescut de la 3,35 milioane la aproape 3,6 milioane de perechi în 2018. „Suntem foarte mulțumiți de rezultat. După doisprezece ani în România ne focusăm în continuare pe creștere și ne orientăm în mod consecvent spre necesitățile clienților noștri“, declară Daniel Popa, directorul general DEICHMANN România.    comunicatul de presa

  • BUCURESTI - 9 mai 2019

    Avand in vedere ca ziua tatalui se apropie, FOREO este pregatit cu o serie de device-uri tech pentru toti tatii intr-adevar merituosi.    comunicatul de presa

  • Maria Nila Ocean Spray

    BUCURESTI - 6 mai 2019

    Cel mai recent produs de la Maria Nila – Ocean Spray este un produs ideal pentru a crea texturi naturale sau pentru a pregati parul pentru un styling reusit si rezistent. Acest spray de textura va conferi volum buclelor cat si rezistenta pentru un aspect impecabil a coafurii pentru mai mult timp. Formulat cu extract de floarea soarelui si sare veritabila de mare, parul tau va primi toate vitaminele si mineralele de care are nevoie pentru o crestere sanatoasa.    comunicatul de presa