FOREO se impotriveste celor 5 milioane de ani de evolutie

BUCURESTI - 8 martie 2022

Comunicat tip Produse / Servicii in Retail

Brand-ul suedez de beauty-tech lupta impotriva standardelor de frumusete invechite si vorbeste despre incredere si imputernicire

FOREO

FOREO

Cu aproape 70% de angajati de sex feminin si 60% dintre ele in pozitii de conducere, brand-ul suedez de skin-tech FOREO distruge prejudecatile de gen si deschide calea catre egalitate la locul de munca. In urma Zilei Internationale a Femeii de anul acesta, FOREO a lansat o campanie globala intitulata „Frumusetea este o declaratie”, subliniind faptul ca frumusetea este mai degraba o alegere decat o trasatura.

 

„Noi, cei de la FOREO, cautam mereu modalitati de a-i face pe oameni sa se simta bine si de a le da puterea sa-si urmeze visele si calea spre succes. Majoritatea cred ca frumusetea genereaza incredere, dar stim ca increderea si unicitatea sunt calitati care te fac cu adevarat frumoasa. De Ziua Internationala a Femeii, dorim sa oferim tuturor femeilor frumoase cadoul increderii, asa ca, pentru prima data, oferta noastra speciala va include LUNA 3 plus, bestsellerul FOREO, care dispune de trei tehnologii cheie: pulsatii T-Sonic, Thermo-Tech si microcurent”, explica Boris Trupcevic, CEO FOREO.

 

FOREO a efectuat cercetari exploratorii pentru a investiga „prejudecatile frumusetii” prin evolutia umana si a constatat ca si in timpurile preistorice frumusetea conventionala parea sa adune anumite avantaje. Era asociata cu bunatatea si, prin urmare, membrii „frumosi” ai oricarui trib erau vazuti ca fiind mai buni, mai sanatosi si mai cinstiti. Astazi, avem mai multe studii care dezvaluie ca avem o parere despre cine este frumos inca de la nastere. Chiar si bebelusii de 6 luni prefera sa se uite si sa interactioneze mai mult cu persoanele care au chipuri mai frumoase, astfel aducand o noua perspectiva a ideii standard ce spune ca oamenii invata ce este si ce nu este frumos doar prin procesul de socializare.

 

Un alt fenomen fascinant in jurul prejudecatilor legate de frumusete este ascensiunea pulcronomiei, un domeniu relativ nou in economie. Autorii acestei teorii au documentat o „prima de frumusete” si o „pedeapsa pentru uratenie” la locul de munca, la negocierile sociale si pe piata casatoriei. Conform constatarilor lor, oamenii atractivi sunt mai susceptibili de a fi angajati, de a lucra mai productiv si mai profitabil, de a primi salarii mai substantiale, de a negocia imprumuturi cu conditii mai bune si de a avea sotii mai aratosi si mai educati, ajungand la concluzia ca, in timp ce frumusetea este in ochii privitorului, privitorii tind sa fie de acord.

 

„In timp ce cercetarile ar fi putut arata ca simetria faciala tinde sa fie perceputa ca fiind mai frumoasa in mod conventional, evolutia ne-a invatat ca standardele de frumusete tind sa se schimbe dramatic de-a lungul deceniilor, chiar si a anilor. Cu toate acestea, un lucru care nu pare sa se schimbe niciodata, este frumusetea care straluceste din interior spre exterior, iar pentru FOREO totul este despre a iti oferi incredere pentru a-ti arata adevarata frumusete naturala, una care vine cu indrazneala, autenticitate si care te face sa iesi in evidenta. Aceasta frumusete unica pe care fiecare persoana o poarta in interiorul lor este o alegere, o declaratie fara regrete si este mult mai puternica si mai durabila decat orice estetica sau tendinta trecatoare a unei epoci”, concluzioneaza Trupcevic.

 

Cu aceasta discriminare pozitiva care valoreaza acum cateva sute de mii de dolari americani de-a lungul unei vieti, crescand la o diferenta de aproximativ 10% intre grupurile cele mai atractive si cele mai putin atractive din societate, frumusetea ramane in cele din urma o conceptie nedreapta. Cu toate acestea, nu totul merge ca pe roate pentru oamenii „frumosi”, in special pentru femei, deoarece cercetarile au aratat ca si femeile care sunt foarte atractive pot fi dezavantajate pe piata muncii, in special in profesiile traditional masculine.

 

„FOREO va continua sa se lupte atat cu prejudecatile legate de gen, cat si de frumusete, continuand sa facem ceea ce facem cel mai bine, oferind oamenilor darul increderii si dandu-le puterea sa-si imbratiseze adevarata frumusete, aratandu-si frumusetea unica in loc de o fata binara a frumusetii dintr-o generatie”, spune Trupcevic.

 

Acesta continua: „Cu toate acestea, daca te lupti si ai nevoie de putin ajutor in departamentul de incredere, tehnologia noastra de ultima ora poate oferi o solutie si confort. Cu pana la 34% dintre oameni care declara ca s-au simtit judecati pe nedrept la locul de munca ca urmare a faptului ca au piele cu probleme, un regim bun de ingrijire a pielii este un pas bun cu care sa incepi.”

 

Brand-ul suedez de skin-tech este cunoscut pentru gama sa emblematica LUNA, ce prezinta cele mai moi si mai curate perii de curatare faciala din silicon din lume. LUNA a plasat FOREO pe harta lumii ca sinonim pentru „instrument de ingrijire a pielii” si a inceput calatoria globala a marcii. Toate dispozitivele din gama LUNA sunt dotate cu pulsatiile T-Sonic de la FOREO, care calatoresc prin straturile mai profunde ale pielii, stimuleaza fluxul sanguin si aduc oxigenul la suprafata, indepartand in acelasi timp impuritatile prinse in pori. LUNA are perii moi din silicon pentru a te asigura ca obtii o curatare profunda, dar delicata, lasand bariera pielii intacta, dar eliminand in acelasi timp pana la 99,5% din toxinele acumulate (urme de machiaj, exces de sebum si celule moarte).

 

LUNA 3 plus este un dispozitiv facial de curatare termica si cu microcurent care ofera cea mai luxoasa curatare faciala incalzita, in timp ce iti tonifiaza si maseaza pielea. Dispozitivul dispune de tehnologie termica prin intermediul a 8 puncte de contact termice care se incalzesc pana la o temperatura optima de curatare, adaugand si mai multa putere pulsatiilor T-Sonic caracteristice ale marcii. Temperatura pentru experienta ta de curatare se adapteaza la echilibrul natural de umiditate al pielii, in timp ce caldura blanda slabeste sebumul prins sub suprafata pielii, fara riscul de a iti usca tenul.

 

Mai mult decat atat, LUNA 3 plus iti va oferi un efect natural de lifting facial, deoarece partea din spate foloseste tehnologia cu microcurent, care stimuleaza delicat pielea cu energie electrica la nivel scazut pentru a ajuta la fermitatea tenului si a-i da viata pentru o stralucire tinereasca. Tehnologia cu microcurent creste productia de adenozin trifosfat (ATP) pe care celulele il folosesc pentru energie si este esentiala pentru functiile celulare, inclusiv formarea de colagen si elastina, responsabile pentru a face tesutul conjunctiv mai puternic si mai flexibil, lasand pielea ferma, cu aspect mai tanar, ferm si radiant.

 

Descopera dispozitivul LUNA 3 plus de la FOREO pe notino.ro

 

Pentru a afla mai multe despre FOREO, marca de beauty-tech cu cea mai rapida dezvoltare din lume, si pentru a fi la curent cu cresterea si inovatia viitoare, vizitati www.foreo.com sau urmariti @FOREO.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/creative-market/foreo-se-impotriveste-celor-5-milioane-de-ani-de-evolutie