Peste 200,000 euro stransi la cea de-a saptea editie a Balului de Caritate Floare de Colt

BUCURESTI - 20 noiembrie 2007

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Editia de anul acesta a Balului de Caritate Floare de Colt, organizat de Crier Media Group (compania care editeaza revistele Magazinul Progresiv si Hotel Restaurant Bar expert) a reusit sa stranga o suma record pentru acest gen de eveniment: 213,000 euro. Balul de caritate 'Floare de colt' este un prilej de a contribui la dezvoltarea ingrijirii paliative a bolnavilor in faza terminala in beneficiul Fundatiei Hospice Casa Sperantei. Fondurile stranse cu aceasta ocazie vor fi donate pentru un proiect special al Fundatiei: construirea unei clinici in Bucuresti, care sa asigure spitalizarea pacientilor in faza terminala, dar si formarea cadrelor medicale specializate ce vor activa aici.

Balul, care a avut loc sambata seara la Hotelul Athenee Palace Hilton, a reunit reprezentanti ai lumii diplomatice si ai marilor companii. Avand-o drept amfitrioana pe Mihaela Radulescu, o sustinatoare a fundatiei Hospice Casa Sperantei, seara a inclus cocktail, cina festiva, tombola si licitatii. In cadrul evenimentului Excelenta Sa, ambasadorul Marii Britanii la Bucuresti, domnul Robin Barnett a transmis mesajul sau de sustinere a cauzei Fundatiei Hospice Casa Sperantei, prin vocea sotiei sale.

Cel mai scump obiect licitat in cadrul Balului a fost un desen de Stefan Caltia realizat special pentru aceste eveniment, adjudecat pentru suma de 10,000 Euro, echivalentul costurilor unui doctor al Hospice Casa Sperantei, pe 1 an de zile. In seara evenimentului s-au strans 133,000 euro din licitatii, tombola si alte donatii, suma care s-a adaugat sponsorizarilor in valoare de 80,000 euro.

Organizatorul balului de caritate, compania Crier Media Group, a avut, si in acest an, sustinerea unor organizatii importante precum Fundatia Vodafone Romania, Macromex, Elmet Construct, Volvo si Fundatia Life for Life, RAI Asigurari, RIA, Novartis, M.M.K. Estates, GlaxoSmithKline, Provident Financial, Inbev Romania, Mivan Development, Lowe&Partners, RAMS Business Park si partenerul traditional ai evenimentului Athenee Palace Hilton. Parteneri media ai evenimentului in acest an au fost : Magazinul Progresiv, HRB expert, SmartFinancial, News-In, Revista Monden si Comunicatedepresa.ro.

Anul acesta au fost prezenti la Balul de Caritate 'Floare de colt' Dan Minulescu (Macromex), Michael si Marilen Kenington (M.M.K. Estates), Richard Moat (Orange), John Houghton (Mivan) Elena Serban (Fundatia Vodafone), Lavinia si Bogdan Huidan (Volvo), Monica Tatoiu (Oriflame), Veronica Savanciuc (Lowe&Partners), Jonathan Soper (Intercontinental), Calin Cirjoi si multi altii.

Produsele de la tombola au fost donate de : Henkel, Coty, Sarantis, Ursus Breweris, Cramele Halewood, Angelli, Athenee Palace Hilton, Hotel Intercontinental, Hotel New Montana, Hotel Howard Johnson, Restaurantele: Heritage, Arcade, Casa Vernescu etc.

Comitetul de organizare al balului a fost format anul acesta din: : Mike Kenington – M.M.K. Estates, Lavinia Huidan - Volvo, Lillah Houghton – Mivan Development, Veronica Savanciuc - Lowe&Partners, Magda Muntean – Fundatia “Hospice Casa Sperantei”, Luiza Birca – CMG Romania, Graham Perolls – Fundatia “Hospice Casa Sperantei”, John Whitbread – CMG Group.

Despre Revista Progresive

Hospice Casa Sperantei este prima unitate medicala din Romania destinata ingrijirii bolnavilor incurabili in faze avansate. De la deschidere si pana in prezent cateva mii de bolnavi au beneficiat de ingrijirea si alinarea cadrelor specializate din spitalul din Brasov, care detine o unitate hospice cu paturi si centre de zi pentru adulti si copii, un centru de educatie in ingrijire paliativa, un program de ingrijire hospice la domiciliu un centru de resurse si informare, cabinete pentru consultatii in ambulator.

Crier Media Group a imbratisat aceasta cauza si organizeaza acest eveniment de sapte ani, aducand beneficii reale, materializate in importante sume de bani care au ajutat la desfasurarea si dezvoltarea activitatii din Brasov si Bucuresti.

Mai multe informatii si fotografii se pot obtine la tel.: +4 021 321 7631; persoana de contact: Oana Nae, Marketing & Event Assistant, Crier Media Group.
oana.nae@crier.ro