Trade Round Table - Strategii europene in retail si FMCG

BUCURESTI - 24 octombrie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Revista Magazinul Progresiv organizează în data de 7 noiembrie 2007, la Hotel Novotel, Bucureşti, cea de-a IV-a ediţie a conferinţei Trade Round Table.

Trade Round Table - Strategii europene in retail si FMCG

Trade Round Table este o conferinţă de o zi organizată de revista Magazinul Progresiv pentru şi despre industria de retail şi FMCG. Evenimentul reuneşte factori de decizie din companii producătoare de bunuri de larg consum, din structuri moderne de vânzare, de la supermarketuri la cash&carry, din companii de cercetare de piaţă şi oameni de afaceri din industria de profil din Romania, etc.

Ediţia din acest an a Trade Round Table va aborda un domeniu extrem de generos: „Strategii Europene în retail şi FMCG”. Totodata aduce doi invitati speciali, pe domnul Matthew Shinkmann - Manager, Executive Services, Economist Intelligence Unit şi pe domnul Jeremy Hoyland, European Pricing Manager – Beverages & Snacks, Pepsico International. Temele pe care aceştia le propun spre dezbatere sunt: strategiile de afaceri în CEE cu focus pe România şi importanţa stabilirii preţurilor.

La eveniment participă ca vorbitori lideri ai companiilor cheie româneşti din retail şi FMCG: Wrigley România, Coty Cosmetics, FM Logistic România, Auchan România, Plus Discount, Brandivia, GfK România. Aceştia vor aduce în discuţie teme de interes pentru această industrie de la factorii de risc în bunul mers al afacerilor în acest domeniu, rolul cheie al logisticii în dezvoltarea afacerii până la expansiunea hypermarketurilor şi provocările conceptului de discount.

Programul evenimentului, precum şi lista completă a lectorilor şi a temelor prezentate de aceştia poate fi consultată la www.trt.ro. Tot aici este disponibil şi formularul de înscriere.

PepsiCo şi Unilever sunt parteneri principali ai evenimentului, iar Smart Financial, News In, şi nu în ultimul rând IBP – Publishing & Conferences sunt partenerii media.

Ediţiile trecute ale Trade Round Table au reunit o medie de 200 de participanţi, dintre care peste 70 la suta mai participaseră şi la ediţiile anterioare.

Despre Revista Progresive


Magazinul Progresiv este o revistă business-to-business, apărută în 2000, ce se adreseaza factorilor de decizie din retail si FMCG. Are un tiraj de 26.000 de exemplare, se distribuie gratuit la nivel naţional şi este auditată BRAT.

Mai multe informaţii se pot obţine la tel.: +4 021 321 7631; 323 5055


luiza.birca@crier.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/crier-media-group/trade-round-table-strategii-europene-in-retail-si-fmcg