DAAS România – după 15 ani, un brand de succes

BUCURESTI - 29 ianuarie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Vineri, 23 ianuarie 2009, DAAS România a sărbătorit 15 ani de existenţă pe piaţa din România, iar evenimentul s-a adresat exclusiv angajaţilor Daas.

DAAS România – după 15 ani, un brand de succes

În prima parte, Directorul General - Daniel Mocanu, a făcut o trecere în revistă a perioadei 1994 – 2008 şi a prezentat raportul de evaluare privind îndeplinirea obiectivelor aferente ultimilor 5 ani: „După 15 ani de activitate, tragem linie pentru autoevaluare şi ne considerăm un brand de succes între furnizorii de echipamente pentru industriile horeca şi retail. Am ajuns de la 6 milioane de euro cifră de afaceri în 2004 la 20 de milioane de euro în 2008. Toţi am muncit foarte mult, dar satisfacţiile sunt pe măsura eforturilor. Pentru următorii cinci ani ridicăm ştacheta şi ne propunem obiective mai îndrăzneţe. Ne bazăm pe o echipă puternică şi unită şi ne tratăm toţi partenerii cu foarte multă seriozitate”, declară Daniel Mocanu.

Unul dintre obiectivele DAAS pentru perioada amintită a fost furnizarea de echipamente pentru o treime din bucătăriile şi spălătoriile din industria horeca de 3, 4 şi 5 stele. Obiectivul a fost în totalitate atins, ba chiar a fost depăşită cota de piaţă estimată pe segmentul de 4, 5 stele şi amintim aici câteva nume sonore: Radisson SAS, Marriott, Continental Forum, Ramada, Golden Tulip, Novotel, THR Marea Neagră, Aro Palace Braşov, Opera Plaza Cluj, Hard Rock Cafe şi alţii. În ce priveşte segmentul de 3 stele, regăsim în portofoliul DAAS parteneri precum Ibis, hotelurile Parc şi Silva din Sibiu, hotel Victoria din Cluj, Hotel Nord Ploieşti, Dolce Vita (Bran), Hotel Sportiv (Piatra Arsă), Robinson (Predeal).
DAAS a furnizat, de asemenea, echipamente de bucătărie pentru unele dintre cele mai cunoscute lanţuri de fast- food-uri: Spring Time, KFC, Pizza Hut.
Încă un obiectiv stabilit şi realizat de către DAAS a fost obţinerea unei cote de piaţă de 20% din industria de retail din România. Printre partenerii noştri se numără Real, Cora, Auchan, Billa, Mega Image/Delhaize, Primavara, InterEx, Unicarm, Carrefour Express.
Alt obiectiv atins a fost obţinerea notorietăţii DAAS pe segmentele horeca şi retail din România, ceea ce a condus la parteneriate exclusive solide cu liderii europeni din aceste domenii.
Performanţele companiei se datorează întregii echipe DAAS România. Pentru cei 15 ani de activitate s-au acordat angajaţilor premii şi diplome pentru merite deosebite, pentru fidelitate, pentru competenţe şi performanţe remarcabile în cadrul companiei.

Partea a doua a fost dedicată viziunii, misiunilor şi obiectivelor DAAS România pe următorii 5 ani.

Viziunea DAAS 2009 – 2013:

ACCELERĂM SUCCESUL CLIENŢILOR PRIN CALITATEA SERVICIILOR ŞI COMPETENŢA OAMENILOR.

„DAAS România are drept obiective de piaţă pentru această perioadă: penetrarea pieţelor de profil din Europa de Est şi Sud-Est, în ţări precum Moldova, Ucraina, Serbia, Bulgaria şi altele; extinderea domeniilor de activitate, mai exact pătrunderea pe segmentele de patiserie, cofetărie, panificaţie şi prelucrarea cărnii şi până în 2013, atingerea unei cote de 34% din piaţa echipamentelor pentru frig comercial din România.

Pentru anul 2009, ne propunem atingerea unei cote de piaţă de 40% în calitate de furnizor de echipamentele horeca şi 25% pentru retail”, adaugă Daniel Mocanu.

DAAS este unul dintre principalii furnizori de echipamente pentru industriile horeca si retail din România şi unic importator al grupului EPTA (frig comercial), CEFLA (rafturi pentru spaţii comerciale), UBERT, MARENO, FRIULINOX, OEM, LAINOX (echipamente bucatarii profesionale), FRIGOMECCANICA (baruri profesionale) PIAZZA (accesorii pentru bucătărie) pentru România.

Despre Daas Impex

DAAS Romania
Sediul Central: Str. Negru Voda 42A, Ploiesti
Sediul Bucuresti: Str. Aviator Mircea Zorileanu 18, sector 1
Tel 021 2242250
Fax 021 2240307
Ana-Maria CRIVĂŢ - PR Manager
DAAS Romania
Tel 021 2242250
Fax 021 2240307

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/daas-impex/daas-romania-dupa-15-ani-un-brand-de-succes