-
BUCURESTI - 8 aprilie 2019
Se spune ca in viata e esential sa fii omul potrivit la locul potrivit. Si... sa porti pantofii potriviti. Chiar e important. Nu de alta, dar e ingrozitor sa te stranga pantofii in cele mai importante momente din viata ta. Practic, daca nu iti alegi perecehea potrivita de pantofi, risti ca fericirea sa iti fie umbrita exact atunci cand te astepti mai putin.
Tocmai de aceea, ne-am gandit sa dezvoltam putin subiectul si sa iti impartasim astazi cateva motive pentru care merita sa investesti in perechea potrivita de pantofi.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 3 octombrie 2018
Se spune că TIMPUL este cea mai prețioasă resursă pe care am primit-o de la viață. Mai mult decât atât, timpul este singura resursă distribuită în mod egal tuturor. Ziua are 24 de ore pe fiecare om.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 1 octombrie 2018
Indiferent de produsul sau de serviciul pe care îl vinzi, clientul tău este cel mai valoros activ pe care îl ai. De la client pornește totul. Dacă el e mulțumit de ceea ce îi oferi, atunci va căuta să-ți rămână în continuare client. În caz cotrar, nu numai că va înceta să-ți mai fie client, dar îi va “încuraja” și pe alții să nu mai cumpere de la tine.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 martie 2018
"De ce am nevoie de CRM?" este tema brosurii pe care DANMAR CRM o lanseaza astazi, pe site-ul sau. Brosura raspunde la cele mai frecvente intrebari despre managementul relatiei cu clientii, precum:
1. Ce face un CRM?
2. Un CRM este destinat doar companiilor mari?
3. Imi pot permite o solutie CRM?
4. Nu este mai sigur sa salvez datele in regim propriu?
5. Cu ce tipuri de incadrari este prevazut 1CRM?
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 4 aprilie 2017
Bucuresti, 21 februarie 2017 - “Comportamentul clientilor care cumpara in ziua de astazi s-a modificat”, sustine Dan Bogdan, managing director la DanmarCRM. “Prin urmare, este natural sa schimbam si procesul in care vindem”.
Aceasta certitudine, corelata cu solicitarile clientilor companiei, i-au determinat pe reprezentantii DanmarCRM sa conceapa si sa lanseze o noua integrare HubSpot pentru Sugar CRM si 1CRM “Cumpărătorul de astazi vizitează site-ul companiei de la care doreste sa faca o achizitie, deschide e-mailurile promotionale, citeste blog-ul companiei, se conecteaza cu fondatorul pe LinkedIn și discuta despre ceea ce i se pare relevant. Companiile au nevoie de instrumente specifice pentru a gestiona relatia cu clientii si pentru a-si coordona procesul de vanzari. HubSpot este construit pentru a genera replicarea vanzarilor si pentru a livra valoare adaugata clientului modern, constribuind astfel la dezvoltarea afacerii companiilor, mai afirma Bogdan.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 14 decembrie 2016
4 din 5 companii româneşti nu oferă un răspuns prompt interacţiunilor cu clienţii, pe canale precum Facebook, LinkedIn şi Twitter şi nu au o strategie de de social selling. Timpul de răspuns este nepermis de lung, peste 48 de ore în medie, iar principala cauză este gestiunea manuală a conturilor de social media. Chiar dacă folosesc o soluţie CRM, aceasta nu conţine conectori dedicaţi pentru captarea automată a interacţiunilor. Analiza mai arată că, în România, companiile folosesc social media cu precădere pentru promovare şi mai puţin pentru acţiuni de vânzare şi suport.
comunicatul de presa