Danmar CRM lanseaza o noua integrare Hubspot pentru SugarCRM si 1CRM

BUCURESTI - 4 aprilie 2017

Comunicat tip Produse / Servicii in IT&C

Live site

Bucuresti, 21 februarie 2017 - “Comportamentul clientilor care cumpara in ziua de astazi s-a modificat”, sustine Dan Bogdan, managing director la DanmarCRM. “Prin urmare, este natural sa schimbam si procesul in care vindem”.

Aceasta certitudine, corelata cu solicitarile clientilor companiei, i-au determinat pe reprezentantii DanmarCRM sa conceapa si sa lanseze o noua integrare HubSpot pentru Sugar CRM si 1CRM “Cumpărătorul de astazi vizitează site-ul companiei de la care doreste sa faca o achizitie, deschide e-mailurile promotionale, citeste blog-ul companiei, se conecteaza cu fondatorul pe LinkedIn și discuta despre ceea ce i se pare relevant. Companiile au nevoie de instrumente specifice pentru a gestiona relatia cu clientii si pentru a-si coordona procesul de vanzari. HubSpot este construit pentru a genera replicarea vanzarilor si pentru a livra valoare adaugata clientului modern, constribuind astfel la dezvoltarea afacerii companiilor, mai afirma Bogdan.

Noua integrare are rolul de a optimiza functiile tehnice deja existente si de a combina caracteristicile a doua platforme performante si utilizate la scara larga. Beneficiile utilizatorilor constau in functionalitatea crescuta si nivelul de sincronizare dintre cele doua platforme, care permit astfel o mai mare flexibilitate in gestionarea rezultatelor strategiei de marketing, dar si un accent mai puternic pus pe automatizarea procesului de vanzari. Mai mult decat atat, functiile de follow-up automatizat si lead channeling au ca avantaje reducerea activitatilor de tip administrativ, cresterea vanzarilor si o experienta superioara oferita clientului.

 

 

Decizii de marketing bazate pe informatii concrete

 

Noua integrare – dezvoltata pe baza feedback-ului si a solicitarilor de business in contextul actual al pietei din Romania – permite sincronizarea lead-urilor si a oportunitatilor intre cele doua sisteme. Astfel, utilizatorii pot lua decizii de marketing mai eficiente, bazate pe informatii relevante provenite din zona de vanzari. Datele sincronizate bidirectional permit proceselor si fluxurilor de lucru automatizate, caracteristice ambelor platforme, sa gestioneze mai eficient generarea, managementul si raportarea oportunitatilor de vanzare.

 

Noile lead-uri, generate prin campaniile de marketing HubSpot, sunt directionate automatizat, fără efort si foarte rapid catre echipele de vânzări ca oportunitati ale SugarCRM . Prin urmare, compania beneficiaza de un management coerent in privinta lead-urilor. Acesta permite in special urmărirea mai eficientă a pipeline-ului de vânzări si, în acelasi timp, minimizează timpii morți dintre intervalul de prelucrare a lead-urilor și semnarea unui contract.

"Cea mai importantă componenta in sustinerea clienților noștri și in furnizarea de valoare adaugata în tot ceea ce facem este faptul ca ascultam si răspundem nevoilor clienților. HubSpot și SugarCRM sunt deja lideri globali în domeniile lor, astfel ca, dand curs cerintelor actuale ale  clienților noștri, am fost în măsură să îmbunătățim procesele de Sales si Marketing  si sa le oferim o noua dimensiune,  orientandu-le specific catre transformarea oportunitatilor in contracte, respectiv in rezultate concrete, sustine Dan Bogdan, Managing Director la DanmarCRM.

 

 

DanmarCRM este o companie de consultanta in CRM la nivel mondial, cu birouri în Europa și Australia, specializata în soluții personalizate, rentabile pentru companii de toate dimensiunile. Cu o experienta extinsa în software-ul CRM open-source, compania a fost recunoscuta pentru gama larga de integrari si solutii adaptate tuturor modelelor de business. Mai multe informatii veti putea gasi la linkul www.danmarcrm.ro.