Comunicate D'Avantage Consult

D'Avantage Consult

Compania D'Avantage Consult a emis 27 comunicate de presa

  • Etno designul – inca o optiune de la Unicdesign

    Etno designul – inca o optiune de la Unicdesign

    Cluj Napoca - 22 noiembrie 2005

    Incepand din luna Noiembrie, Unicdesign, firma de creatie publicitara cu specializare si in 3D si design industrial, din Cluj Napoca, iese pe piata cu o noua optiune pentru clientii ei: etno-designul. Acest produs se adreseaza atat clientilor amatori ai etnografiei, firma oferind consultanta, conceptie sau design pentru amenajarile interioare, coroborat cu realizarea efectiva a proiectelor prin furnizorii de materiale autentice, unicat, dar si clientilor dornici de un concept aparte in realizarea imaginii corporative sau chiar in decorarea domiciliului personal.    comunicatul de presa

  • Noua identitate vizuala Trinom – mobila Confort

    Noua identitate vizuala Trinom – mobila Confort

    Cluj Napoca - 21 septembrie 2005

    Mobila Confort produsa de Trinom din Baia Mare beneficiaza de luni 18 Septembrie de o noua identitate vizuala conceputa de Unicdesign, firma de creatie publicitara cu specializare si in 3D si design industrial, din Cluj Napoca. Compania maramureseana Trinom, existenta pe piata producatorilor de mobila inca din 1993 si avand la finele anului 2004 o cifra de afaceri de peste 8.500.000 lei (85 miliarde lei vechi), cu un numar mediu de 90 salariati, a ales colaborarea cu Unicdesign atat pentru semnatura vizuala cat si pentru propria identitate corporativa.    comunicatul de presa

  • Identitatea noului supermarket din complexul Big Manastur – Cluj Napoca

    Identitatea noului supermarket din complexul Big Manastur – Cluj Napoca

    Cluj Napoca - 7 septembrie 2005

    Unicdesign, firma de creatie publicitara cu specializare si in 3D si design industrial, a realizat saptamana trecuta identitatea vizuala pentru noul supermarket alimentar din cadrul complexului comercial Big Manastur, Cluj Napoca. Amplasat la parterul centrului comercial Big, Dia Market - magazinul gestionat de compania Chais - este cel mai recent supermarket din Cluj Napoca si inca de la deschiderea din 1 septembrie a atras prin locatia intr-o zona de trafic intens, prin programul extins, precum si prin ampla varietate de produse oferite (peste 15.000).    comunicatul de presa

  • Succesul inaugurarii celui de-al doilea magazin Dia Market

    Succesul inaugurarii celui de-al doilea magazin Dia Market

    Cluj Napoca - 2 septembrie 2005

    Dupa succesul inregistrat cu primul magazin Dia Market deschis in iunie 2003, compania Chais a inaugurat joi, 01 septembrie 2005 in prezenta principalilor parteneri de afaceri ai firmei, cel de-al doilea supermarket din Cluj-Napoca. Alaturi de Dia Market – Sora Shoping Center, noul magazin situat la parterul compexului comercial Big, functioneaza deja cu un program extins si ofera clientilor sai, posibilitatea achizitionarii unor produse dintr-o paleta de peste 15.000 sortimente. Inaugurarea noii locatii este insotita si de lansarea unor oferte promotionale pentru multe din produsele scoase la vanzare.    comunicatul de presa

  • Diamarket deschide cel de-al doilea magazin in Cluj - Napoca

    Diamarket deschide cel de-al doilea magazin in Cluj - Napoca

    Cluj Napoca - 30 august 2005

    Infiintata in anul 2002, compania CHAIS inaugureaza la 01 septembrie 2005 cel de-al doilea supermarket din Cluj Napoca. Alaturi de Diamarket – Sora Shoping Center, noul magazin situat la parterul compexului comercial Big, ofera clientilor din cartierul Manastur si nu numai, posibilitatea achizitionarii unor produse dintr-o paleta de peste 15.000 sortimente intr-un interval orar extins. Inaugurarea noii locatii este insotita si de lansarea unor oferte promotionale pentru multe din produsele scoase la vanzare.    comunicatul de presa

  • Eximtur : Dublarea volumului de vanzari turistice externe

    Eximtur : Dublarea volumului de vanzari turistice externe

    Cluj Napoca - 15 iunie 2005

    La finalul lunii mai, Eximtur a inregistrat un nou succes in vanzarea serviciilor turistice externe ale concernul World of Tui. Volumul total de vanzari pachete turistice externe aferente perioadei 01 Noiembrie 04 – 31 Mai 05, a inregistrat o crestere de 134.60 % fata de perioada similara a anului trecut. Cea mai mare crestere au inregistrat-o destinatiile: Portugalia (cu o crestere de peste 8 ori), tarile exotice (crestere +567.6%), Croatia (+412.1%) si Grecia (+262.8%). Surpinzatoare este insa cresterea cu peste 999 % a gamei de produse de top: TUI Stars, pachete turistice in care clientii sunt tratati special, cu servicii personalizate, in hoteluri de prim rang, ceea ce denota faptul ca romanii apreciaza tot mai mult serviciile de calitate, la cel mai bun pret.    comunicatul de presa