Ce e important la un site de vanzari online. Studiul de caz Debo.ro

BUCURESTI - 18 august 2010

Comunicat tip General in IT&C

In momentul de fata, majoritatea cumparatorilor vor sa fie informati in momentul in care isi achizitioneaza un anumit produs sau servciu, iar achizitia sa fie facuta rapid si facil. Site-urile de e-commerce sunt o astfel de modalitate de a face cumparaturi usor si repede, la care apeleaza din ce in ce mai multi comercianti si utilizatori.
De exemplu, debo.ro este un jucator important de pe piata online in vanzarea electronicelor

Ce e important la un site de vanzari online. Studiul de caz Debo.ro

In momentul de fata, majoritatea cumparatorilor vor sa fie informati in momentul in care isi achizitioneaza un anumit produs sau servciu, iar achizitia sa fie facuta rapid si facil. Site-urile de e-commerce sunt o astfel de modalitate de a face cumparaturi usor si repede, la care apeleaza din ce in ce mai multi comercianti si utilizatori.
De exemplu, debo.ro este un jucator important de pe piata online in vanzarea electronicelor si electrocasnicelor, unde aproximativ 45 % dintre cumparatori sunt clienti fideli.
Deoarece a inteles cat de important este ce si cum ofera utilizatoruilor sai, debo.ro a dezvoltat vechiul site, creand o noua interfata mult mai atractiva pentru utilizatorii sai, care faciliteaza procesul de decizie pentru achizitionarea unui anumit produs si pentru achizitia in sine.
Noua structura a siteului debo.ro cuprinde informatii extrem de utile despre produse, procesul de achizitie, plasarea comenzii online, service si garantii si modul de livrare.
Una din caracteristicile sale principale este ca ofera descrieri ample despre fiecare produs in parte, astfel incat cumparatorul sa fie corect si complet informat despre alagerea sa. De asemenea, in pagina produsului selectat, va exista o sectiune de review-uri in care clientii pot adauga impresii despre produse si procesul de cumparare.
“Astfel, datorita informatiilor prezentate, noul site va deveni un reper in decizia de a cumpara un anumit produs pentru utilizatori”, sustine Alina Vicol, PR specialist Debo.ro.
Fiind un site user friendly, meniul este mai usor de utilizat, iar informatiile afisate sunt relevante pentru achizitionarea oricarui produs. Interfata pe care o are in spate, permite totodata consultantilor debo.ro sa eficientizeze procesarea comenzilor.
In plus, structura actuala permite o semnalizare mai buna a promotiilor existente, datorita etichetelor folosite. Astfel, utilizatorul isi poate comanda produsul dorit beneficiind totodata de mai multe avantaje.
De asemenea, noile produse aparute sunt scoase in evidenta, „astfel incat va fi foarte usor pentru utilizatori sa afle ultimele noutati”, sustin reprezentantii debo.ro. Acest lucru vine sa completeze serviciul de notificare deja existent pentru clientii debo.ro, in care cei care doresc sa afle daca un anumit produs este disponibil, sunt instiintati imediat ce produsul apre in stocul debo.ro sau cel al furnizorului.
Noul site aduce totodata o gama mai larga de produse, impartita in 109 categorii si subcategorii. Astfel, clientii debo.ro pot alege ceea ce-i intereseaza din peste 15.000 de produse.
Noul design al magazinului debo.ro a fost realizat conform ultimelor tendinte in materie de design la nivel international, folosind concepte inovative pentru mediul de e-commerce. Astfel, noul site este mult mai stilat, oferind utilizatorilor un plus de placere vizuala in procesul de informare si cumparare.
Debo.ro preconizeaza ca, prin intermediul noului site, vanzarile vor creste in procent de 30%. „Acest lucru se datoreaza faptului ca noul design si informatiile prezentate ajuta la marirea ratei de conversie din utilizator in cumparator” dupa cum arata reprezentantii companiei.