Ce ne mai « povesteste » Google

BUCURESTI - 5 aprilie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Media / Publicitate, Internet

Ultimele schimbari in algoritmul de indexare al paginilor web de catre motoarele de cautare, in particular algoritmul Google, au dat nastere la controverse aprinse in randul specialistilor in optimizare site-uri web si promovare online .

Dupa ultimele dezvaluiri, destul de discrete si evazive totusi, putem intui ca motorul de cautare Google va aprecia mai mult website-urile care raspund cat mai exact posibil si intr-un mod natural cautarilor utilizatorilor, decat pe cele care respecta strict si matematic regulile sale de indexare. Astfel, in listarea site-urilor in paginile de rezultate, se va tine de cont de principii precum:

- credibilitatea pe care o prezinta site-ul;

- calitatea continutului care trebuie sa fie documentat si argumentat;

- autoritatea surselor informatiilor furnizate;

- originalitatea continutului si corectitudinea exprimarii;

- unicitatea articolelor in ansamblul site-lui;

- reputatia site-ului in randul utilizatorilor etc.

Cum « vede » Google povestile noastre

 « Does the article describe both sides of a story? » – Continutul paginilor web ne prezinta toate aspectele produselor si serviciilor pe care le promoveaza, cu avantaje si dezavantaje ?  se intreaba robotul pe blogul sau oficial  Google Webmaster Central Blog.

Interesant este ca Google incearca – si poate va reusi – sa identifice si sa aprecieze continutul obiectiv, impartial, care nu este alcatuit dintr-o insiruire de laude in prezentarea produselor sau serviciilor pe care le prezinta.

Utilizatorii vor ajuta robotii sa aprecieze calitatea paginilor web

Motorul de cautare va acorda o atentie tot mai mare felului in care utilizatorii evalueaza paginile web: daca le recomanda prietenilor si cunoscutilor, daca un material este share-uit sau votat, daca utilizatorii isi pastreaza un site in « Bookmarks » pentru a-l vizita frecvent iar Facebook este si el in tendinte prin noile functionalitati pe care le-a lansat la inceputul acestei luni.

Supra-optimizarea, un nou tip de spamming

In acelasi timp, ne avertizeaza destul de serios ca va penaliza site-urile supra-optimizate, ceea ce nu e chiar un lucru nou tinand cont ca nu agreeaza spamming-ul, fermele de link-uri si de continut. Prin optimizare exagerata face referire la tehnicile SEO automate, care merg pe formule si modalitati ne-naturale de sufocare cu expresii si cuvinte cheie a unui site la toate nivelurile, de la Meta Tag-uri si URL-uri la continutul textual, imagini si materiale video etc.

Specialistii SEO sunt in mare majoritate destul de nedumeriti si tematori, insa cei curajosi si-au adaptat deja tehnicile si metodele de optimizare si promovare online la noua viziune a motoarelor de cautare dar si a utilizatorilor de internet care devin tot mai avizati si mai selectivi.

Echipa de specialisti SEO si promovare online Dezvoltare Site Seo foloseste metode SEO noi si originale, care promoveaza optimizarea paginilor web cu naturalete si eleganta, comunicarea de informatii intr-un registru atractiv pentru utilizatori si agreeat de motoarele de cautare.

Despre Dezvoltare site SEO

Echipa de specialisti SEO si web design Dezvoltare Site Seo abordeaza metodele de optimizare si promovare online dintr-o perspectiva noua, conferind astfel site-urilor un plus de valoare, originalitate si calitate.
Serviciile noastre de creare si optimizare site-uri web folosesc strategii si tehnici de ultima ora, ce garanteaza ridicarea acestora in primele rezultate in paginile motoarelor de cautare si cresterea volumului de trafic calificat.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/dezvoltare-site-seo/ce-ne-mai-povesteste-google