-
BUCURESTI - 4 aprilie 2016
Temele pentru site-urile de tip „one page” structurează şi prezintă întreg conţinutul site-ului într-o singură pagină, acea pagină principală a site-ului cunoscută ca „homepage”. Astfel, se reduce la o singură pagină întreaga arhitectură clasică a unui website, care în mod obişnuit include pagini dedicate pentru: Contact, Despre noi, Servicii, Tarife, Portofoliu etc.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 18 noiembrie 2014
Un site vechi are multe avantaje: este cunoscut deja pe piaţa online, are popularitate în Google şi un volum important de aprecieri, prin backlink-uri sau comentarii şi preluări, are un conţinut bogat de informaţii adunate în timp.
Şi totuşi ce fac dacă am un website vechi de 5 ani sau chiar mai mult, care nu mai este la fel de apreciat de vizitatori şi de roboţii de indexare?
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 11 septembrie 2014
SEO sau optimizarea unui site pentru motoarele de căutare cu algoritmi de indexare și ranking tot mai sofisticați și pentru utilizatorul experimentat de internet care știe deja să aprecieze un site după primele 2-3 click-uri, este acum mai mult o filosofie de marketing, și mai puțin un joc al listelor de cuvinte cheie încrucișate.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 25 august 2014
S-a dovedit deja că penalizările aplicate de algoritmii de indexare şi ranking ai motoarelor de căutare sau de către platformele ce găzduiesc reţele de socializare pentru spam şi supra-optimizare nu sunt o glumă.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 24 martie 2014
Daca inca nu v-ati pus aceasta intrebare, ar fi bine sa o faceti. Rapoartele de monitorizare a traficului si al CTR-ului arata ca atat volumul vizitelor cat si al conversiilor venite din Mobile sunt in crestere.
Ultimele studii de piata arata ca, indiferent de varsta sau de ocupatie, preferam tot mai mult sa economisim timp si bani, prin folosirea aplicatiilor electronice. Achitam facturi online, facem cumparaturi online si rezervari, comandam online un taxi, aflam starea vremii sau cursul valutar etc.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 20 martie 2014
Putem vorbi de 2 tipuri de paradoxuri: website-ul, magazinul online cu un trafic bun, dar care nu vinde pe masura volumului de vizitatori pe care il are SAU de site-uri de prezentare sau comert electronic ce nu se pot mandri cu un trafic spectaculos dar care au un procent al conversiilor foarte ridicat.
Cauzele pot fi multe si variate, insa unul dintre ele – foarte important – este atragerea si fidelizarea vizitatorului si prin altceva, pe langa lista de produse si preturi.
comunicatul de presa