Tinerii din ONG-uri vor sa schimbe imaginea Romaniei Sarinasuf – Tulcea, 25 Iulie – 03 August 2005

BUCURESTI - 8 august 2005

Comunicat tip General in ONG

Fisiere atasate:

7702-clip-image002.jpg

Sapte dintre cele mai active organizatii de tineret din Romania – Asociatia Studentilor din facultatea de Limbi Straine (A.S.L.S.), Asociatia Studentilor Europeni (A.E.G.E.E.), Asociatia Studentilor la Psihologie si Stiintele Educatiei (A.S.P.S.E.), Grupul de Atitudine Civica (GdAC), Liga Absolventilor si Studentilor Filierei Anglofone (L.A.S.F.A.), Liga Studentilor la Automatica si Calculatoare (L.S.A.C.), Organizatia Studentilor la Electrotehnica (O.S.E.) – sprijinite de Universitatea din Bucuresti, Universitatea Politehnica Bucuresti, Core Target Media si Agentia pentru Sprijinirea Studentilor s-au intalnit in perioada 25 Iulie – 3 August intr-un mediu informal din Delta Dunarii pentru a analiza imaginea Romaniei, impactul acesteia asupra societatii romanesti si posibilitatea implicarii mediului ONG-urilor de tineret pentru imbunatatirea acesteia.

Tinerii din ONG-uri vor sa schimbe imaginea Romaniei Sarinasuf – Tulcea, 25 Iulie – 03 August 2005

Localitatea Sarinasuf, aflata la cativa kilometri de Lacul Razim in Delta Dunarii, a fost aleasa de organizatori pentru desfasurarea proiectului « Arta Razboiului. Imaginea de tara a Romaniei », care a reunit 15 membri activi ai organizatiilor neguvernamentale de tineret din Bucuresti. Timp de sapte zile, s-a lucrat concomitent la a pune bazele unei retele care sa cuprinda tineri din mediul organizatiilor studentesti interesati de imaginea Romaniei si pentru a crea un sistem care sa vina in sprijinul institutiilor si persoanelor cointeresate.
Prin dezbateri, analize SWOT, ateliere de lucru si discutii libere s-au cautat puncte de plecare pentru implicarea ONG-urilor de tineret in conturarea unei imagini coerente a Romaniei si pentru comunicarea eficienta a acesteia.
Concluzia intalnirii a fost aceea ca organizatiile de tineret au capacitatea de a contribui la transmiterea unei imagini pozitive a tarii noastre, atat in interior cat si in exterior. Astfel, participantii au indentificat anumite linii de actiune necesare si au stabilit un plan de activitati, un prim pas fiind cooptarea altor tineri in reteaua formata.
De asemenea, tinerii din mediul organizatiilor studentesti isi exprima dorinta de a colabora la realizarea unor proiecte la nivel guvernamental ce vizeaza realizarea brand-ului de tara si a strategiei de promovare a Romaniei.

Despre DIRECT ADVERTISING

Tinerii din ONG-uri vor sa schimbe imaginea Romaniei Sarinasuf – Tulcea, 25 Iulie – 03 August 2005
Violeta CARAGEA – Presedinte ASPSE , +40 721 068 532
Bogdan GAVRILA – Presedinte ASLS, +40 745 166 200

bogdan.gavrila@core-target.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/direct-advertising/tinerii-din-ong-uri-vor-sa-schimbe-imaginea-romaniei-sarinasuf-tulcea-25-iulie-03-august-2005