Gartner pozitioneaza CA ca lider in tehnologiile Service Desk si Securitate Informatica

BUCURESTI - 30 mai 2006

Comunicat tip General in IT&C

Bucuresti, 30 mai 2006, DNA Software: Gartner, cea mai mare companie de cercetare si analiza IT la nivel mondial, a realizat recent doua studii de piata pentru tehnologiile Service Desk si Securitate Informatica, pozitionand CA (Computer Associates) ca lider al acestora. In analiza solutiilor de Service Desk, Gartner a luat in considerare viziunea vendorilor si capacitatea acestora de a o implementa, CA pozitionandu-se in categoria liderilor. In studiul asupra tehnologiilor de Securitate Informatica si de Management al Incidentelor IT, Gartner declara CA lider de piata, cu o cota de 17%.

Gartner pozitioneaza CA ca lider in tehnologiile Service Desk si Securitate Informatica

Bucuresti, 30 mai 2006, DNA Software: Gartner, cea mai mare companie de cercetare si analiza IT la nivel mondial, a realizat recent doua studii de piata pentru tehnologiile Service Desk si Securitate Informatica, pozitionand CA (Computer Associates) ca lider al acestora. In analiza solutiilor de Service Desk, Gartner a luat in considerare viziunea vendorilor si capacitatea acestora de a o implementa, CA pozitionandu-se in categoria liderilor. In studiul asupra tehnologiilor de Securitate Informatica si de Management al Incidentelor IT, Gartner declara CA lider de piata, cu o cota de 17%.

'Consideram ca pozitionarea CA in Magic Quadrant, in categoria “Liderilor”, este rezultatul atentiei deosebite pe care am acordat-o solutiilor de Service Desk,' declara Jacob Lamm, Prim Vicepresedinte si General Manager al diviziei Business Service Optimization din cadrul CA. 'Suntem prima companie de pe piata care ofera PPM (Project Portfolio Management) integrat si capabilitati automate de suport informatic. S-a demonstrat ca solutiile CA cresc semnificativ capacitatea companiilor-client de a optimiza modalitatile de livrare a serviciilor lor IT.'

In ceea ce priveste piata globala de solutii software pentru securitatea informatica si managementul incidentelor, Gartner declara ca aceasta a crescut cu 32,2%, depasind valoarea de 288 milioane USD in 2005. Reprezentantii Gartner mentioneaza ca, desi in ultimii ani bugetele IT s-au redus, companiile continua sa investeasca in produse SIEM (Security Information and Event Management) datorita eficientei acestora in operatiunile de monitorizare si raportare, precum si datorita necesitatii de monitorizare continua a amenintarilor informatice si a raspunsurilor la incidentele de securitate IT.
Solutiile SIEM oferite de CA aliniaza problemele de securitate ale companiilor la necesitatile lor de automatizare, de simplificare si unificare a proceselor, asigurand de asemenea, vizibilitate in timp real asupra incidentelor zilnice de securitate.

'Clientii trebuie sa-si consolideze sistemul de securitate a informatiilor pentru a se proteja in mod eficient si a respecta standardele internationale de securitate,' declara Toby Weiss, Prim Vicepresedinte si General Manager al diviziei eTrust Security Management din cadrul CA. 'Prin consolidarea securitatii informatice, solutiile SIEM de la CA maximineaza gradul de vizibilitate a resurselor IT, a proceselor de business si a tertilor, chiar si in conditii de amenintare informatica.'

Despre DNA Software

DNA Software (DataNetwork Associates Software)
DNA Software, Reprezentanta Regionala CA, este o prezenta activa pe piata Europei de Est propunand viziunea CA materializata prin conceptul EITM (Enterprise IT Management). Aceasta unifica si simplifica managementul IT la nivelul intregii companii prin intermediul solutiilor bazate pe o platforma comuna, integrata, automatizata si securizata. Portofoliul CA acopera toate aspectele de management, incluzand managementul infrastructurii, al proceselor si al informatiei, oferind organizatiilor posibilitatea de a castiga si sustine avantajul competitiv intr-o era in care viteza, inovatia si acuratetea sunt imperative. Pentru mai multe informatii, vizitati www.dnasw.com

CA
CA este unul dintre cei mai importanti furnizori IT de software destinat proceselor de management. Enterprise IT Management (EITM™) – este viziunea CA asupra viitorului din prisma tehnologiei informatiei. Acest concept se poate traduce printr-un management dinamic si securizat al sistemelor, retelor, securitatii, stocarii, aplicatiilor si bazelor de date. CA are in portofoliu peste 98% din companiile listate de Fortune 1000®, cat si institutii guvernamentale, de educatie si mii de alte companii din diverse alte industrii. Strategia CA se bazeaza pe patru elemente: dezvoltarea produselor, cresterea partenerilor, expansiunea globala si achizitii strategice – toate acestea avand ca scop o mai buna intelegere si un suport cat mai complet acordat clientilor care astfel vor putea sa valorifice avantajele tehnologiei IT in propria afacere. Pentru mai multe informatii, vizitati: www.ca.com
Aurelia Anghel
marketing@dnasw.com