DOMO, singurul retailer aflat in continua expansiune!

BUCURESTI - 10 aprilie 2012

Comunicat tip General in IT&C, Retail

Lider pe piata retailului de electrocasnice si totodata cel mai dinamic retailer de electronice si IT&C din Romania, Domo, a deschis pe 5 aprilie un nou magazin in Piatra Neamt.
Situat in Hermes Shopping Center, cu o suprafata de 900 mp, noul magazin Domo ofera locuitorilor din orasul Piatra Neamt posibilitatea de alegerii dintr-o gama completa de produse electronice, elctrocasnice si IT&C. Investitia pentru amenajarea acestui magazin a fost de peste 250.000 euro, fara stocuri.

DOMO, singurul retailer aflat in continua expansiune!

Noul magazin ofera clientilor o serie de elemente  inovative: displayuri moderne pentru expunerea electrocasnicelor de bucatarie,  insule demo pentru televizoare 3 D, zona interactiva de gaming si entertainment. In plus, clientii pot beneficia de o paleta larga de servicii pre- si post vanzare.  Acestea, impreuna cu designul, cromatica, directionarea si semnalizarea categoriilor, converg unitar catre un singur obiectiv, in scopul caruia Domo isi concentreaza eforturile de ani de zile: oferirea unor experiente unice la cumparaturi.

Pentru deschidere, a fost conceput un plan de marketing unitar, care sa sustina o promovare intensa pe mai multe canale de comunicare: outdoor, radio si un catalog de prezentare a produselor.

Astfel, in primele 3 zile de la deschidere magazinul a inregistrat un trafic de 3000 de persoane si vanzari in valoare de aproximativ 10.000 euro.

’’ Noua deschidere din Piatra Neamt face parte din planul de extindere al companiei pentru anul 2012, pentru care am previzionat inca doua noi magazine. Obiectivul principal al noii locatii este sa devina destinatia preferata a locuitorilor din Piatra Neamt - tinand cont si de pozitionarea magazinului, in cadrul mall-ului Hermes Shopping Center - asigurandu-le acestora produse si marci recunoscute international’’, declara Lorand Szarvadi, CEO DOMO.

Compania Domo pune la dispozitia clientilor sai o gama larga de servicii, incepand cu asigurarea disponibilitatii produselor prezentate, consultanta privind caracteristicile tehnologice, instalare gratuita, transport gratuit in 24 ore, retur garantat in 31 zile, garantie extinsa, consiliere de specialitate, service la domiciliu si incheind cu sistemul de plata in rate.

Anul acesta brand-ul DOMO a fost desemnat a treia oara consecutiv ca fiind cel mai de incredere brand al romanilor la categoria electronice si electrocasnice, DOMO fiind singura companie din industria de profil care a primit aceasta distinctie. Acest trofeu nu face decat sa confirme eforturile sustinute de companie de a fi mereu alaturi de consumatori.

Domo Retail este unul din cei mai importanti jucatori din retailul specializat in electrocasnice, electronice, IT şi telecom, incheind anul 2011 cu o cifra de afaceri de 175 milioane de euro si deţine o reţea naţionalã formata din 110 magazine cu peste 1550 angajati.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/domo-retail/domo-singurul-retailer-aflat-in-continua-expansiune