Live Help pentru cumparatori. DotCommerce isi extinde masurile de sprijin ale magazinelor partenere.

BUCURESTI - 9 martie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Analizele desfasurate de DotCommerce in perioada 2004-2006 arata ca magazinele virtuale din Romania se confrunta cu o rata foarte ridicata de abandon a cosului de cumparaturi in zona de plata directa. Daca in zona de retail se inregistreaza doar 2-3% rata de abandon , in comertul electronic din Romania acesta rata este de 64% iar la nivel mondial este de 48%.

Principalele motive pentru abandonul cosului de cumparaturi sunt :
a) clientii nu au intentia clara de cumparare ci doar fac o comparatie a preturilor in mai multe magazine;
b) clientii sunt fortati sa se inregistreze pentru a finaliza comanda online ;
c) se adauga costuri ( transport si/sau TVA) pe care cumparatorul nu le luase in considerare;
d) procesul de plata este greoi si clientul are nelamuriri.

Desi rata de abandon cauzata de procesul greoi de plata cu cardul bancar este pe ultimul loc, DotCommerce doreste sa isi ajute partenerii in rezolvarea acestei probleme prin acordarea de asistenta online si in timp real cumparatorilor.
Din aceste ratiuni DotCommerce a implementat in mod gratuit modulul de Live Help pe 90% aplicatiile de plata ale clientilor sai. Aceasta noua facilitate este gratuita si nu presupune nici un fel de modificare a scripturilor si aplicatiilor magazinelor virtuale.

In mod practic orice cumparator care selecteaza metoda de plata cu cardul poate apela un operator uman al DotCommerce pentru a obtine lamuriri sau a pune intrebari clarificatoare legate de procesul de plata cu cardul online. Dupa o perioada de testare de 1 luna am constatat ca cele mai frecvente intrebari sunt legate de posibilitatile de plata cu carduri de debit nationale
(Visa Electron si Maestro), inrolarea in sistemul 3DSecure si utilizarea CVV2 code-ului. Operatorii au observat ca peste 80% din utilizatorii care au pus intrebari live si au primit raspunsuri au finalizat plata in urmatoarele 3 minute. Modulul a fost implementat initial pe zona de plata a Amenzilor de Circulatie online ( www.ghiseul.ro) si ulterior testata si pe comercianti privati.

Operatorii sunt disponibili 8 ore zilnic (10 am-6 pm), de luni pina vineri. In perioadele urmatoare se incearca imbunatatirea acestui serviciu ca extindere orara si mentinerea acestui serviciu gratuit. In perioadele in care operatorii nu sunt disponibili , cumparatorii pot lansa mesaje offline acestora, urmind sa primeasca in scurt timp un raspuns via email.

Informatiile obtinute de la cumparatori vor constitui baza unor documentatii de tip “Intrebari frecvente” si comerciantilor le vor fi aduse la cunostiinta obiectiile, sesizarile sau reclamatiile cumparatorilor, acest tip de feedback putind imbunatati activitatea comerciantilor.

Lansarea oficiala a acestui modul arata preocuparea constanta pe care DotCommerce o are in sprijinul efectiv (nu doar declarativ) al comerciantilor care au ales serviciile noastre de plata cu carduri bancare. De asemenea DotCommerce a miscorat ratele de procesare de la sfarsitul anului 2006, acestea fiind la nivelul : 151 EUR taxa aderare, 5 EUR/luna taxa mentenanta si 4,60% comision procesare.

Module aditionale sunt in faza de testare si pre-lansare, module care vor imbunatati sistemele de acceptare a cardurile online de catre comercianti, prevenirea si detectia fraudelor precum si controlul acestora asupra comenzilor acceptate.

Despre DotCommerce Romania

DotCommerce România este prima companie procesatoare de cărţi de credit/debit în România şi pe pieţele Europene în dezvoltare, subsidiară DotCommerce LTD Boston.
DotCommerce România este un payment gateway care oferă soluţii de procesare on-line a plaţilor electronice atât pentru tranzacţii B2B,B2C,C2C cât şi B2G,G2B,C2G., folosind tehnologii de securitate de ultimă oră , susţinute de o vastă experienţă şi profesionalism.
Mai mult decât atât, DotCommerce România este un provider de soluţii complete de management al comerţului electronic cu ofertă deschisă la nivel mondial.
Customer support
contact@dotcommerce.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/dotcommerce-romania/live-help-pentru-cumparatori-dotcommerce-isi-extinde-masurile-de-sprijin-ale-magazinelor-partenere-