Puterea Percepţiei la Strategic 2006 - Argumentare de Michael Miles, Ph. D. Universitatea Ottawa

BUCURESTI - 15 iunie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Prima zi a evenimentului Strategic 2006 organizat de Business Media Group a înscris în program workshopul „Puterea Percepţiei – cum să alegi promoţionalele potrivite brandului tău” organizat de DUAL Distribution. Compania l-a avut ca invitat special pe Michael Miles, Ph.D. la Universitatea Ottawa. Dr. Miles a susţinut o prezentare interactivă în care a abordat tema produselor promoţionale din perspectiva ataşamentului faţă de brand, subliniind beneficiile unei investiţii strategice. Reprezentanţii DUAL Distribution au continuat workshopul cu studii de caz grupate în funcţie de obiectivele campaniilor, analizând împreună cu participanţii produsele promoţionale din cadrul mini showroomului amenajat în sala Beijing de la World Trade Center Bucureşti.

Prin organizarea workshopului în cadrul Strategic 2006, DUAL Distribution a dorit să vină în întâmpinarea marilor utilizatori de produse promoţionale cu soluţii pentru obiectivele campaniilor de promovare. Vorbitorii au subliniat avantajele pe care le aduce utilizarea produselor promoţionale în construirea identităţii organizaţiei, stimularea angajaţilor, promovarea vânzărilor, creşterea ratei de răspuns pentru campaniile de marketing direct, fidelizarea clienţilor. Compania a pus la dispoziţia participanţilor mostre, materiale de informare precum şi consultanţi specializaţi în domeniul produselor promoţionale. Din partea Dual Distribution au susţinut prezentări în cadrul evenimentului Ciprian FARAON, MBA – Managing Partner, Dan POPA, MBA – Managing Partner şi Alexandra ENE – Marketing Manager.

Dr. Miles a fost invitat să participe la workshopul amintit datorită experienţei de peste 30 de ani ca profesor dar şi consultant pentru organizaţii din America de Nord, Asia şi Europa. Dr. Miles deţine două Mastere în Dezvoltarea Organizaţiei şi unul în Dezvoltare Internaţională, actualmente este membru al Unversităţii Ottawa, unde conferenţiează pe teme precum: schimbarea şi dezvoltarea organizaţiei, strategie, gândire sistemică, guvernare. Câteva zone pentru care acordă consultanţă sunt: Dezvoltarea Strategiei de Afaceri, Antreprenoriat, Îmbunătăţirea productivităţii, Managementul Proiectelor, Negociere şi Managementul Conflictelor, Abilităţi de lider, Managementul depăşind barierele culturale, Dezvoltarea Internaţională a Organizaţiei.

Despre DUAL Distribution

Dual Distribution este importator de produse promoţionale şi producător de marochinarie, textile, lanyard, mouse-paduri pentru acest domeniu. Compania oferă servicii de consultanţă dar şi personalizare prin serigrafie, tampografie, timbru sec şi folio, transfer termic, gravură, broderie.

Înfiinţată în 1999, cu capital românesc 100%, DUAL Distribution este o prezenţă activă pe piaţa produselor promoţionale, membru fondator al Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor din Industria de Publicitate şi membru din 2002 a PSI (Present Service Institiut) Dusseldorf, cea mai mare organizaţie din Europa, având peste 4000 de producători şi distribuitori de produse promoţionale. În 2005 DUAL Distribution a obţinut certificarea BVQI pentru sistemul de management al calităţii conform cu standardul ISO 9001:2000.

Alexandra ENE - Marketing Manager DUAL Distribution
marketing@produsepromotionale.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/dual-distribution/puterea-perceptiei-la-strategic-2006-argumentare-de-michael-miles-ph-d-universitatea-ottawa