Campania pentru selectia imaginii T!NA R intra in faza a doua

BUCURESTI - 16 noiembrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Acum doua saptamani a fost lansat site-ul www.vdtTinaR.ro, care-si propune sa descopere noua imagine a brandului TinaR

Lansat ca o provocare si ca replica la obositoarele castinguri, acest site si-a propus sa gaseasca o imagine potrivita brandului, targetand doar mediul online.
Iar rezultatele au fost pe masura asteptarilor:
Pana la aceasta ora s-au inscris in competitie nu mai putin de 1700 concurente! Care au urcat peste 9500 de poze la care s-au primit aproximativ 2500 de comentarii.
Juriul competitiei, format din reprezentantele TinaR, a avut o sarcina grea. Fiecare fotografie, fiecare profil si descriere au trebuit sa treaca printr-un complex proces de analiza.
Analiza in urma careia am luat o decizie:
Pornim faza a doua :)
Despre ce este vorba?
Asa cum am spus la lansarea competitiei, se cauta o imagine complexa, nu doar 'a pretty face'.
In contul fiecarei participante la competitie, creat pe site-ul www.vdtTinaR.ro, in sectiunea „Date personale” au aparut cateva intrebari care vor ajuta juriul sa-si faca o parere despre personalitatea candidatelor. Asteptam raspunsuri sincere si cat mai relaxate.
Saptamana viitoare, dupa ce juriul va analiza toate raspunsurile, vor fi anuntate cele 100 de semi-finaliste, dintre care doar zece vor accede spre marea finala.
Data limita pana la care profilele vor trebui sa fie updatate este luni, 19.11.2007, la ora 19:00.
Candidatele ce nu vor completa aceasta sectiune vor fi automat excluse din competitie.
Va uram succes si spor la scris!

Echipa www.vdtTinar.ro

Despre E-INVEST

.

E Invest Marketing Romania
Str. Tudor Stefan 43, sect.1
Bucuresti
021.231.49.56
office@einvest.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/e-invest/campania-pentru-selectia-imaginii-tna-r-intra-in-faza-a-doua