Analiza pietei muzicale - Ghidul managerului de succes

- 26 ianuarie 2009

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

S-a umplut piata muzicala romaneasca de manageri muzicali si impresari. Din pacate, insa, nu exista nici o diferenta intre ei, activitatea lor confundandu-se in mod intentionat.

Analiza pietei muzicale - Ghidul managerului de succes

In momentul de fata este foarte usor sa devii manager sau impresar, peste noapte, fara investitii - si sa ai si succes.
Daca vrei sa devii vedeta si nu ai talent muzical dar, ai destula inteligenta si un simt al penibilului dezvoltat incat sa nu te lasi purtat de val si sa apari la televizor cu un tomberon, atunci poti sa te faci manager. Oricum, la noi managerii sunt de multe ori mai vedete decat artistii din curtea lor. Si, daca nu stii cum sa faci asta, stai linistit ca nu e greu. Nu-ti trebuie decat un calculator, o conexiune la internet, o lista de 10-12 'negri mititei' care sa presteze si o pagina web. Postezi pe net catastiful cu cei 10, un numar de telefon si astepti. Astepti sa sune telefonul ca sa ti-i ceara cineva pentru vreun eveniment. Cand ai primit telefonul, suni artistul si-i spui: ' Vezi ca ai o cantare pe data X in orasul Y'.
Si, sa nu uit, e bine sa mai ai pe lista si 2-3 fufe care sa te ajute sa te destresezi.
Daca ma insel, daca exista un artist pentru care managerul face mai mult de atat, sa ma contrazica.
In aceste conditii, va urez spor la treaba si sa ajungeti manageri de top!

Despre Echo Muzica

Echo Muzica
Music Marketing
Monica Stefan
office@echomuzica.ro