Activitatea firmei tale se află într-un impas? Află cum îți poți îmbunătăți relația cu clienții!

BUCURESTI - 26 iunie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Monden / Lifestyle, Retail

Nimeni nu poate să conteste faptul că, pentru fiecare client în parte, calitatea produselor și a serviciilor de care beneficiază este esențială și, implicit, aceasta reprezintă un factor semnificativ în alegerea furnizorului.

Stiloul Poenari Classic Pink Pearl

Stiloul Poenari Classic Pink Pearl

 "Am deschis coletul cu mare emoție și am admirat un stilou bijuterie, un mic obiect de artă și am decis imediat că achiziția lui a fost o idee minunată. Mulțumesc pentru profesionalismul de care dați dovadă și pentru promptitudinea livrării.” 

Cristina

Totuși, în prezent, calitatea este similară de la un furnizor la altul, mai ales dacă ținem cont de mediul de afaceri concurențial în care ne desfășurăm activitatea. Astfel, diferențierea pe piață și avantajele competitive sunt date de aspectele asociate produselor sau serviciilor.

De fapt, statisticile arată că aproximativ 82% dintre clienți vor alege un alt furnizor nu ca urmare a lipsei de calitate, ci pentru că relația cu actualul furnizor nu este una conform așteptărilor.

Cum putem fundamenta relații mai puternice cu proprii clienți și cum le putem îmbunătăți pe cele existente? Hai să aflăm în rândurile următoare principalele metode prin care antreprenorii se pot asigura de succesul afacerii lor:

Ascultarea este mai importantă decât transmiterea de informații către client

În cele mai multe dintre situații, ne dorim să îi asigurăm pe clienți că au luat o decizie bună, alegându-ne dintre multitudinea de variante disponibile pe piață. Asta înseamnă că le oferim un cumul de informații, mai mult decât suficiente spre a le satisface nevoie și a le mulțumi cerințele.

Prin urmare, încearcă, ori de câte ori ai ocazia, să acorzi mai multă atenție necesităților pe care clienții tăi le identifică sau dificultăților cu care se confruntă, deși asta implică mai mult timp investit. Cu cât consumatorii vor realiza că au găsit un furnizor care pune preț pe nevoile lor mai mult decât pe dorința de a vinde, cu atât vei avea mai multe de câștigat.

Rezolvă în timp util problemele clienților

Orientarea asupra dificultăților întâmpinate de clienți este o acțiune vitală pentru afacerea ta. Mai mult decât atât, la finalul zilei acesta va ține minte că firma ta i-a rezolvat în timp util problema și că se poate baza pe aceasta.

Dezvoltarea și consolidarea unor relații puternice cu proprii clienți depinde de numărul de probleme rezolvate, de modul în care a decurs soluționarea acestora, dar și de intervalul de timp implicat în acest sens.

Dacă privești din perspectiva consumatorilor, vei înțelege că timpul de rezolvare a situațiilor dificile este vital în anumite momente.

Arată-le aprecierea clienților, oferindu-le cadouri corporative

Cadourile corporative sunt o modalitate excelentă prin care le poți transmite clienților cât sunt de importanți pentru compania ta. De asemenea, tot prin intermediul acestora, îți poți crește gradul de notorietate al firmei, personalizând produsele cu datele de contact.

Totuși, în materie de cadouri corporative, este extrem de important să optezi pentru articole care transmit profesionalismul și rafinamentul, fără note mult prea personale.

Un bun exemplu în acest sens sunt stilourile de lux confecționate din lemn, disponibile pe www.poenari.ro. Accesând site-ul brandului POENARI, vei descoperi o gamă diversificată de instrumente de scris unice, pe care orice client le va aprecia.

Tu cum îți îmbunătățești relația cu proprii consumatori? Nu uita să ții cont de sfaturile de mai sus, astfel încât afacerea ta să își continue drumul spre succes!

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ecom-digital/activitatea-firmei-tale-se-afla-intr-un-impas-afla-cum-iti-poti-imbunatati-relatia-cu-clientii