Află care sunt principalele tendințe din Social Media în 2020

BUCURESTI - 17 ianuarie 2020

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Retail, Internet

Afirmația conform căreia oamenii își petrec cea mai mare parte a timpului pe rețelele de socializare nu mai este o exagerare, așa cum era, poate, în anii de demult. Cel puțin, nu la momentul de față.

strategie

strategie

 Oferă ocazia unei agenții complete de marketing digital să pună bazele afacerii tale și să stabilească relația dorită cu clienții tăi.  

Ecom Digital

Social Media a devenit o parte integrantă în viața, dar și în rutinele noastre zilnice. De fapt, dependența față de acest segment este atât de mare, încât primul lucru pe care îl fac unii dimineața este să își verifice notificărilor de pe rețelele sociale preferate. 

Așadar, ținând cont de amploarea rețelelor de socializare în viața consumatorilor, atât numeroși specialiști în marketing, cât și diverse firme acționează pe platformele de acest gen, în speranța de a intra în contact cu grupurile țintă de clienți. Cu toate acestea, concurența este destul de mare, motiv pentru care ai nevoie de o strategie eficientă de marketing spre a ieși în evidență.  

Pentru a-ți îndeplini principalele obiective de comerț electronic, te sfătuim să ții cont de ultimele tendințe din social media: 

#1. Comerțul pe platformele de social media se va extinde considerabil în 2020 

Platformele populare, precum Instagram, Facebook sau Pinterest, sunt de mult timp utilizate de către numeroase branduri spre a-și vinde produsele sau spre a-și promova serviciile. Totuși, începând cu anul 2020, comerțul social va deveni o tendință cu mult mai puternică. 

De la postările publicitare și până la magazinele care activează doar în zona socială, rețelele de social media evoluează continuu pentru a deveni platforme de retail, pe care cei interesați le vor putea încorpora în cadrul propriilor strategii de vânzare

#2. Conținutul video va domina rețelele de socializare  

Fiind una dintre cele mai atrăgătoare forme de content, conținutul video va domina în scurt timp platformele sociale. Indiferent dacă ne raportăm la filmulețe scurte, așa cum sunt cele de la Stories sau la cele mai lungi, asemenea celor de pe YouTube, videoclipurile înglobează viitorul conținutului de social media. 

Dacă încă nu ai optat până acum pentru această variantă, de integrare a unor video-uri în cadrul strategiei de conținut social, acum este momentul oportun pentru a o lua în calcul. 

#3. Influencer Marketing-ul va continua să se dezvolte 

Comercializarea produselor prin intermediul liderilor de opinii (influencerii) nu este o tendință nouă, dar este una care se va menține pentru o perioadă îndelungată. De fapt, platformele actuale de social media sunt dominate de astfel de persoane, care sunt plătite pentru promovarea anumitor branduri. 

Investițiile în această direcție sunt mult mai puțin costisitoare, dar și cu rezultate mai bune decât alte campanii publicitare plătite. Mai mult decât atât, influencerii pot ajuta antreprenorii să-și atingă o varietate de obiective și nu doar să genereze oportunități. 

Bineînțeles, social media evoluează atât de repede, încât există mult mai multe tendințe prevăzute pentru anul 2020. Spre a te bucura de succes în afaceri, te sfătuim să apelezi la agenție completă de marketing digital, care te va ajuta să identifici tendințele populare ce se pliază cel mai bine pe propria ta situație. Dacă ai nevoie de ajutor profesional, te poți orienta asupra unei echipe pregătite, cu experiență în marketing online, așa cum este ecomdigital.ro.