Cum arată comerțul electronic în 2020?

BUCURESTI - 12 martie 2020

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Retail, Internet

Afacerea ta prosperă pe zi ce trece tot mai mult, însă simți că este momentul să faci pasul următor? Ei bine, o etapă esențială pe care trebuie să o parcurgi pentru ca statutul tău de întreprinzător să atingă nivelul maxim de succes este comerțul electronic.

e-commerce

e-commerce

 În 2020, o platformă de comerț electronic poate proiecta orice afacere mai aproape de succes.  

UpCommerce

De ce nu? Clienții tăi sunt deja în mediul digital, căutând să își rezolve problemele, însă competitorii tăi principali vin cu experiența necesară spre a le satisface pe deplin necesitățile. 

Este posibil să te bucuri de numeroase avantaje concurențiale, însă dispui și de cunoștințele ce diferențiază firma proprie de competiție în mediul online? Iată care sunt principalele tendințe în comerțul electronic pe care orice retailer online trebuie să le aibă în vedere în acest an: 

Tehnologia – esențială în generarea unei experiențe de cumpărare aparte 

Din clipa în care un utilizator accesează un site web, începe o călătorie pe care acesta o parcurge până la achiziția produsului dorit. Experiența de care consumatorul beneficiază este unul dintre cei mai semnificativi diferențiatori între firmele concurente care, în esență, au oferte similare. 

Cum trebuie să își gestioneze comercianții alegerile spre a îmbunătăți experiența de cumpărare a clienților? În primul rând, este vorba despre accesibilitatea gamei de produse, dar și a mesajelor transmise către grupul de clienți țintă. De altfel, rețelele sociale pot fi privite, la ora actuală, drept niște cataloage moderne prin care poți ajunge la utilizatori și, bineînțeles, prin care îi poți fideliza. 

Prin urmare, este vorba despre alegerea unei platforme de comerț electronic care contribuie la o experiență de cumpărături conform așteptărilor. 

Sistemul de plăți inteligente – reducerea ratei de abandon a coșului de cumpărături 

Odată ce utilizatorul a decis să efectueze o achiziție, este de la sine înțeles faptul că procesul de checkout nu trebuie să presupună prea multe eforturi din partea sa ci, dimpotrivă, trebuie să fie cât mai simplu, mai rapid și mai sigur. De fapt, sistemul de plată dificil este și unul dintre motivele principale care determină abandonarea coșurilor de cumpărături. 

Încearcă să le pui la dispoziție clienților mixul potrivit de metode de plată, dar și un proces cât mai facil de checkout. 

Siguranța consumatorului stimulează și generează inovația pe plan financiar 

O arie de interes pentru utilizatori continuă să fie legată de confidențialitatea datelor cu caracter personal. 

Este necesar să respecți standardele internaționale de protecție a datelor personale, în așa fel încât consumatorii să se bucure de siguranță și să revină pentru achiziții următoare. 

Comerțul online transfrontalier: o opțiune sau o necesitate? 

Specialiștii apreciază că acesta va constitui aproximativ o treime din vânzările online în următorii ani. De altfel, nu este deloc un secret faptul că shopping-ul online în alte țări este un real trend, sens în care din ce în ce mai mulți comercianți accesează noi piețe în afara granițelor României. 

În cazul în care te interesează să îți extinzi afacerea peste hotare, te sfătuim să nu omiți formatele de plată în limbile locale și accesul la sistemele de plată în mai multe valute. 

Așadar, 2020 este, în mod cert, un an propice progresului profesional. Spre a dezvolta o afacere ce se adaptează ușor tendințelor, te sfătuim să optezi pentru platformă de comerț electronic care îți garantează succesul prin numeroasele funcționalități de care dispune. Un bun exemplu este  UpCommerce .ro, platforma de tip Saas cu ajutorul căreia dai startul unui business online cu minimum de efort și de resurse! 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ecom-digital/cum-arata-comertul-electronic-in-2020