Lucrezi în domeniul înfrumusețării? Iată cum te poți diferenția de competitori

BUCURESTI - 10 iulie 2020

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Retail

Cu toate că, în acest an, noul coronavirus a determinat suspendarea activității saloanelor de frizerie pentru o perioadă destul de lungă, la ora actuală, domeniul înfrumusețării se dovedește unul dintre cele mai profitabile de pe piață.

Ritual de îngrijire

Ritual de îngrijire

 Bucuria clienților tăi se află în calitatea serviciilor pe care le prestezi.  

Barber Store

Astfel, odată cu relaxarea măsurilor de protecție impuse de către autorități, acest fapt este reliefat și de numărul însemnat al noilor saloane care se deschid, dar și de numărul de persoane care aleg să se specializeze în arta frizeriei. 

Întrucât nevoia de îngrijire este o necesitate de bază, un salon de frizerie nu se va confrunta niciodată cu lipsa cererii de servicii de profil. Totuși, acest lucru nu înseamnă și că cei care își desfășoară activitatea în domeniu nu vor să se diversifice pe piață și să atragă cât mai mulți consumatori, formându-și o bază de clienți fideli.  

Care sunt cele mai bune modalități prin care un salon de frizerie poate să se distingă de competitorii din domeniu? 

În primul rând, hairstyliștii trebuie să țină cont de faptul că bărbații care vizitează saloanele de profil aleg o anumită locație atât pentru serviciile de care beneficiază, cât și pentru atmosferă. Prin urmare, salonul de frizerie devine oportunitatea perfectă pentru a se relaxa pe deplin, pentru a uita de stresul din viața de zi cu zi, dar și pentru a-și îmbunătăți look-ul, ceea ce aduce în atenția hairstyliștilor amenajarea spațiului de lucru într-o manieră cât mai modernă și mai plăcută. 

De altfel, nici produsele sau ustensilele esențiale în desfășurarea activităților de frizerie nu pot fi neglijate. Spre a obține mulțumirea clienților, dar și pentru a beneficia de ușurință și de confort în realizarea tunsorilor sau a coafurilor dorite de către aceștia, hairstyliștii sunt sfătuiți să se orienteze în privința produselor profesionale de îngrijire a părului din gama celor mai renumite branduri din domeniu. Cele mai bune exemple în acest sens sunt brandurile: BaByliss, Nishman (brandul preferat în saloanele din America), Wahl, Andis sau Uppercut Deluxe. 

Diversificarea serviciilor este o altă variantă prin care cei care lucrează în domeniul frizeriei pot să atragă clienți, în defavoarea principalilor competitori. Fără îndoială, nu sunt deloc puțini bărbații care vor refuza posibilitatea de a beneficia de tratamente faciale sau de a-și vopsi părul în ton cu tendințele din această vară. Bineînțeles, există numeroase alte idei de diversificare a serviciilor de frizerie: în timp ce unii proprietari de saloane mizează pe crearea unui ambient de lux, alții oferă băuturi răcoritoare sau alte promoții atrăgătoare. 

Un pas principal pe care fiecare hairstylist ar trebui să îl parcurgă pentru a ieși în evidență prin calitatea serviciilor de profil, este colaborarea cu un furnizor de încredere, care îi poate asigura nu doar tarife accesibile, ci și necesarul de produse, ustensile și instrumente profesionale. Spre exemplu, magazinul online Baber-Store.ro îi ajută pe cei interesați să își doteze salonul de frizerie de la A la Z, până în cele mai mici detalii, rafturile sale virtuale fiind constant pregătite cu o gamă diversificată de articole specializate în domeniu, începând de la  mașini de tuns , consumabile și până la produsele esențiale pentru îngrijirea și coafarea părului.