TOP 3 întrebări pentru a-ți îmbunătăți strategia de marketing digital

BUCURESTI - 6 februarie 2020

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Retail, Internet

În ziua de astăzi, companiile de pretutindeni urmăresc să își îmbunătățească și să își eficientizeze strategiile de marketing digital. Ce stă la baza acestei decizii? Un motiv întemeiat este acela că platformele digitale dezvoltă constant modul în care brandurile sunt descoperite, partajate și, bineînțeles, experimentate de către utilizatori.

digital marketing - Ecom Digital

digital marketing - Ecom Digital

 Structurarea și eficientizarea strategiilor de marketing digital au la bază percepția și dorințele actuale ale publicului tău țintă.  

Ecom Digital

De fapt, datele vorbesc de la sine: specialiștii aproximează că, până în anul 2021, numărul utilizatorilor activi lunar pe rețelele de socializare va ajunge la cifra de 3,09 miliarde de persoane. Totodată, este binecunoscut și faptul că utilizatorii de internet la nivel mondial petrec în medie 136 de minute pe zi, navigând pe platformele sociale. 

Cu toate acestea, cifrele de mai sus pot fi înșelătoare. De ce spunem asta? 

În primul rând, consumatorii reacționează la produse, servicii și campanii publicitare în timp real, prin intermediul canalelor de Social Media , generând noi cereri pentru organizații. Astfel, antreprenorii trebuie să aibă conturate obiectivele și valorile firmelor, tocmai pentru a susține un nivel ridicat de implicare din partea utilizatorilor. 

În al doilea rând, o strategie digitală de succes nu vizează doar estetica și stilul abordat, ci se referă la o potrivire între ceea ce promite și ceea ce oferă firma ta.  

Spre a-ți eficientiza strategia, încearcă să răspunzi la următoarele întrebări: 

1. Care sunt principalele obiective ale afacerii tale? 

În cazul business-urilor noi pe piață, strategia de marketing digital se poate naște din necesitatea de a testa diverse idei, dar și de a anticipa noi cerințe ale consumatorilor. În alte situații, obiectivele pot fi mult mai specifice, precum: stimularea vânzărilor, extinderea la nivel geografic sau generarea mai multor vânzări.  

2. Ce platforme de socializare ar trebui să folosești? 

Decizia de a alege anumite platforme sociale trebuie să fie strâns legată de identitatea și de nevoile clienților. În acest sens, antreprenorii trebuie să efectueze o serie de cercetări spre a identifica ce preferă publicul țintă. 

De exemplu, publicul tânăr poate fi atras mai eficient pe platforme mai noi, așa cum sunt Snapchat sau TikTok. Totodată, brandurile de sănătate și de wellness pot opta pentru o strategie mai vizuală, axată pe Instagram. 

Aceeași manieră de analiză se aplică și din punct de vedere geografic. Dacă, spre exemplu, WhatsApp este mai popular în India, cei din China preferă Weibo sau WeChat. 

3. Ce strategie de conținut abordezi? 

Deseori, magazinele de comerț electronic dispun de bugetul necesar, de oameni pregătiți și de idei originale, însă nu acordă suficientă importanță conținutului publicat. 

Spre a genera o mai mare implicare a publicului țintă, este esențial să înțelegi ce tip de conținut va fi mai atractiv pentru acesta. De altfel, conținutul trebuie să fie unic, dar și ușor de partajat de către utilizatori. 

Te sfătuim să apelezi la o agenție profesională de marketing digital, care să îți fie alături în vederea îmbunătățirii strategiei. Un bun exemplu în acest sens este ECOM DIGITAL – o echipă de specialiști care te vor ghida pas cu pas spre a obține succesul afacerii tale. 

Cum poți obține rezultatele dorite prin intermediul unei campanii eficiente de marketing digital? Răspunsul este simplu: prin fidelizarea utilizatorilor, prin creșterea nivelului de încredere al acestora, prin mai multe recomandări și, implicit, prin vânzări semnificative. 

Spre deosebire de firmele care au fost înființate în trecut, brandurile de astăzi dispun de mult mai multe oportunități pentru a inspira, dar și pentru a intra în contact cu consumatorii. Astfel, cele mai serioase atrag mai ușor clienții, iar Social Media este un instrument puternic pentru a genera implicare, pentru a obține feedback, dar și pentru a construi o relație bazată pe încredere cu publicul. 

 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ecom-digital/top-3-intrebari-pentru-a-ti-imbunatati-strategia-de-marketing-digital