Lansarea volumului "Introducere in publicitate" editat de Comunicare.ro

BUCURESTI - 7 octombrie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Editura Comunicare.ro lanseaza marti, 12 octombrie, ora 17.30, la Libraria Carturesti (Strada Pictor Verona nr. 13, linga Cinematograful Patria), volumul Introducere in publicitate de Dan Petre si Mihaela Nicola. La lansare vor vorbi, alaturi de autori, Hanny Bratu, director marketing communication, Connex, Peter Imre, coroporate affairs director, Philip Morris, Lucian Mindruta, jurnalist, Antena 1, Bogdan Naumovici, creative director, Leo Burnett.


Editura Comunicare.ro lanseaza marti, 12 octombrie, ora 17.30, la Libraria Carturesti (Strada Pictor Verona nr. 13, linga Cinematograful Patria), volumul Introducere in publicitate de Dan Petre si Mihaela Nicola. La lansare vor vorbi, alaturi de autori, Hanny Bratu, director marketing communication, Connex, Peter Imre, coroporate affairs director, Philip Morris, Lucian Mindruta, jurnalist, Antena 1, Bogdan Naumovici, creative director, Leo Burnett.


Introducere in publicitate este o premiera in spatiul editorial romanesc, primul manual universitar din România care trateaza publicitatea dintr-o perspectiva concreta, pragmatica si profesionala, punind accent pe descrierea domeniului ca industrie si ca meserie. Dan Petre si Mihaela Nicola au scris aceasta carte cu intentia de a le oferi celor care doresc sa faca primii pasi in domeniul comunicarii publicitare si, in egala masura, celor experimentati viziuni proaspete si articulate asupra acestei lumi, deopotriva fascinante si complexe. Introducere in publicitate vine pe un teren acoperit inca intr-o masura mult prea mica de traduceri izolate si, cu atit mai putin, de lucrari pornite din experienta practicienilor români. Dan Petre si Mihaela Nicola au meritul de a fi doi dintre ?pionierii experimentati? ai publicitatii fundamentate stiintific, care nu inceteaza sa lanseze noi proiecte pe terenul comunicarii.


Despre Editura Comunicare.ro

Dan Petre este specialist in stiintele comunicarii, lector universitar doctor la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice ?David Ogilvy? din cadrul SNSPA, unde preda cursul de introducere in publicitate. Este managing partner al companiei D&D Research ? companie de cercetare pentru marketing si publicitate, recunoscuta pe piata autohtona si pentru studiul Advertising Market Research, care evalueaza anual imaginea agentiilor de publicitate din punctul de vedere al clientilor cu care acestea interactioneaza.

Mihaela Nicola este recunoscuta ca una dintre cele mai puternice prezente din spatiul publicitar românesc, presedinte Ogilvy Group si lector universitar al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice ?David Ogilvy?. Mihaela Nicola are meritul de a reusi sa imbine cu succes, in scris, experienta practica a unor proiecte nationale si internationale cu viziunea academica asupra comunicarii.





Cecilia Stefanescu
PR Manager
Strada Povernei 6-8, Sector 1, Bucuresti
tel./fax 313 58 95
cecilia.stefanescu@comunicare.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/editura-comunicare-ro/lansarea-volumului-introducere-in-publicitate-editat-de-comunicare-ro