Elevate Media şi Hollywood Multiplex te invită la film în 120 de lifturi din Bucureşti

BUCURESTI - 1 noiembrie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Elevate Media şi Headvertising au pregătit pentru Hollywood Multiplex o campanie ce are ca suport media un canal neconvenţional de comunicare. Campania se desfăşoara în 120 de lifturi din zone centrale ale Bucureştiului şi valorifică noul concept de advertising creat de agenţia Elevate Media: “Very Close To Home”.

Elevate Media şi Hollywood Multiplex te invită la film în 120 de lifturi din Bucureşti

Noul suport media a aparut ca o evoluţie firească a nevoii de comunicare într-un spaţiu comun pentru majoritatea celor care locuiesc la oraş. Liftul face legătura între spaţiul intim al casei şi mediul exterior. Timpul alocat unei călătorii este între 30 de secunde şi 1,20 minute, cu o medie de 4 călătorii pe zi Intervalul de timp este ideal pentru expunerea la o reclamă; la aceasta se adauga lipsa altor stimuli auditivi şi vizuali. Pe aceste argumente mizează Hollywood Multiplex:

“Am ales acest mediu de comunicare pentru că ni s-a părut că prin lipsa lui de convenţionalitate e mult mai posibil să atragă atenţia publicului asupra mesajului pe care dorim să-l transmitem, mai ales că am realizat o campanie specială pentru locatarii blocurilor respective. La alegerea acestui mediu a mai contribuit şi faptul că o bună parte a locaţiilor erau de real interes pentru noi, prin prisma apropierii faţă de cinematograful Hollywood Multiplex Bucureşti Mall. În măsura în care modul de derulare şi rata de răspuns la această campanie le vom putea aprecia la final ca fiind pozitive, luăm în calcul şi o posibilă continuare a colaborării iniţiate cu firma Elevate” afirmă Anton Lakatos, general manager Hollywood Multiplex Operations.

Tudor Maxim, Managing Director al Elevate Media susţine: “Încurajam mesajele creative şi valoroase; de aceea apreciem colaborarea cu Hollywood Multiplex şi Headvertising. Suntem bucuroşi că am derulat o promoţie destinată exclusiv celor care folosesc liftul. Am reuşit astfel să ne atingem şi un alt obiectiv al nostru, prin care dorim să aducem un plus de valoare acestui spaţiu. În consecinţă, am obţinut o reacţie pozitivă a publicului ţintă la această formă de reclamă.”

Campania se derulează în perioada 3 octombrie-17 decembrie 2005.

Despre Elevate media

Despre Elevate Media, Afaceri mari în spaţii mici
www.elevate.ro

Elevate Media a fost înfiinţată în aprilie 2005 pentru a oferi servicii specializate de reclamă în lift. Firma urmăreşte să fie promotor şi lider al serviciilor de indoor advertising, în spaţiile de expunere oferite de lifturi.

Contact cu presa: Andreea Brodocianu, PR executive Elevate media,
Tel.: 0745-150.558

andreea@elevate.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/elevate-media/elevate-media-si-hollywood-multiplex-te-invita-la-film-in-120-de-lifturi-din-bucuresti